دیدار برجامی مرکل و بایدن

یک مقام دولتی آلمان از دیدار دوجانبه صدر اعظم آلمان و رئیس جمهور آمریکا درباره مذاکرات توافق هسته‌ای ایران خبر داد.

دیدار برجامی مرکل و بایدن

به گزارش رویترز، یک مقام دولتی آلمان گفت، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان آخر این هفته در حاشیه نشست جی - ۲۰ با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد.

مرکل همچنین از اولاف شولتز جانشین احتمالی‌اش دعوت کرد در این مذاکرات دوجانبه با رهبران دیگر کشورها حضور داشته باشد که شامل دیدار و گفت‌وگو پیرامون گفت‌وگوهای هسته‌ای خواهد بود.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه اعلام کرد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که قرار است در نشست سران ۲۰ در رم شرکت کند قرار است درخصوص‌ گستره‌ای از مسائل از جمله مسئله ایران با برخی از رهبران حاضر در نشست به گفت‌وگو بپردازد.

او قرار است با سران سه کشور فرانسه، انگلیس و آلمان در این باره دیدار کند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • سامان بیگ
    1

    دو ورشکسته مفلوک. این صحبت ها شبیه دردودل ننه گل پری و مش فتح اله هست. تنها یک نفر میتونه کابوس ایران رو از سر شما کم کنه و اون خود ایرانه. با ما کنار بیاید و خودتون رو نجات بدید

  • ناشناس
    1

    خودشون رو آدم های مهمی فرض می کنند ..... یکی خودشو بانوی عاقل آلمانی جا زده و با تکبر و خود حق بجانبی ژست گرفته .. اون یک هم که خودش را ناجی آمریکای پسا ترامپ می داند و هر دوتاشون اسیر ایران هستند .... به هر حال از محضر این دو عذرخواهی می کنیم اگر ایران به یک سری توانمندی ها دسترسی پیدا کرده ........

  • ع.م
    0

    درود بر مرکل و بایدن . از طرف ملت ایران از این ۲ بزرگوار تشکر میکنم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها