تصاویر ماهواره ای از تحرکات در کشتی تفریحی رهبر کره شمالی

تصاویر ماهواره ای از کشتی تفریحی لوکس 260 فوتی کیم جونگ-اون که به سمت محل سکونت اختصاصی وی حرکت می کند، حاکی از اآ است که وی یا همکارانش سرگرم جشن و مهمانی آن هم در بحبوحه قحطی و کرونا در کشور هستند.

تصاویر ماهواره ای از تحرکات در کشتی تفریحی رهبر کره شمالی

به گزارش پایگاه خبری بیزنس اینسایدر، وضعیت کرونا در کره شمالی اگرچه مشخص نیست و این کشور از دادن آمارهای دقیق درباره این ویروس و تعداد مبتلایان امتناع می‌کند و می‌گویند اصلا کسی به این ویروس مبتلا نشده، اما تدابیر شدید و محدودیت‌های وضع شده باعث کمبود مواد غذایی شده است.

تصاویر ماهواره‌ای جدید نشان می‌دهد که جنب و جوش‌هایی در قایق تفریحی و لوکس کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی دیده می‌شود و این احتمال وجود دارد که وی در حال جشن و خوشگذرانی است.

در این تصاویر مشخص شد که این قایق ۲۶ فوتی لوکس در حال رفتن به سمت مامن خصوصی کیم جونگ اون است.

این تصاویر که از سوی کمپانی Planet Labs گرفته شده این قایق تفریحی را در کنار یک قایق دیگر ۲۰۰ فوتی به تاریخ ۱۲ ژوئیه سال جاری میلادی نشان می‌دهد که در ساحل اختصاصی کاخ کیم جونگ اون در "وونسان" هستند.

این تصاویر در خبرنامه کره جنوبی "NK News" منتشر شده است. همچنین در این خبر آمده که دمای هوا به قدری خوب است که می‌شود شنا کرد.

این خبرنامه همچنین می‌نویسد، این قایق بقدری بزرگ است که یک پارک معلق شگفت انگیز، یک استخر بزرگ و چند سالن دارد.

هنوز مشخص نیست که چه کسی از این قایق‌های لوکس استفاده می‌کند چون در گذشته این قایق‌ها به دوستان و خانواده قرض داده می‌شد.

انتشار این تصاویر با روزهایی تلاقی زمانی دارد که کیم جونگ اون هیچ حضوری در انظار عمومی نداشته است.

در آوریل سال گذشته میلادی و در زمانی که رهبر کره شمالی برای مدتی تقریبا طولانی از انظار عمومی پنهان بود، قایق تقریحی ۲۰۰ فوتی‌اش در همین مناطق ردگیری شده بودند.

کمتر از یک ماه گذشته بود که کیم جونگ اون در بیانیه‌ای بی سابقه گفت که اوضاع تامین مواد غذایی کشور به دلیل توفان‌های سال گذشته میلادی به شدت وخیم است. قیمت مواد غذایی در این کشور سر به فلک کشیده و باعث شده تا یکی از مقام‌های سازمان ملل پیشنهاد لغو تحریم‌ها را با هدف اجتناب از قحطی گسترده در کره شمالی مطرح کند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • کاربر ناشناس
    0

    از فاجعه در خوزستان هم بگید

  • راد
    0

    دیکتاتور خودش کیف می کنه مردم گرسنه وبدبخت هستن

  • ایران مظلوم
    0

    خدایا تعریف عدالت از نگاه تو چیه ؟ بگو ما بدونیم منتظر اجرای عدالت نمونیم یا بمونیم

  • داروغه
    0

    تمام دیکتاتور ها همین جور هستند

  • دیکتاتور بمیر
    0

    دیکتاتور مشکل آب و برق که نداره؟!!!

  • حسن
    0

    خیلی جالبه بادیده شدن یک کشتی وجنب جوش درروی عرشه.به این نتیجه رسیدندکه رئیس کره شمالی با اینکه قعطی کشورش فراگرفته به دورازچشم مردمش داره تفریح وکیف میکنه.حالااینجاکسی نیست بپرسه چه کشورهای باعث این قعطی وشیوع بیماری وگرسنگی برای ملت کره شمالی شده اند.کشوری که سالهاست موردظلم آمریکا ونوکران بی جیره اش شده اندغیرازاین است کره شمالی دوست نداردکشورش بازیچه سیاستهای آمریکا واعیادیش باشند.

    نظرات شما -
    • سیدعلی
      0

      نه پس فکر کردی جنش وجوش بخاطر سختی وزجر کشیدن و گرسنگی رهبر معظم کره شمالیه؟!!!!!

    • ناشناس
      0

      کور بشن مثل آدم رفتار کنن و برای دنیا خط و نشون نکشن تا به قول شما مورد ظلم قرار نگیرن. چرا به کره جنوبی ظلم نمی شه؟!

  • ناشناس
    0

    حضرت والا به سلامت باشن، شهر در امن و امان است و مردم در رفاه کامل

  • شهرام.ر
    0

    کاشکی میشد از جنب و جوشی که در میان نمایندگان مجلس و بقیه مسوولان نظام وجود داره تصاویر ماهواره‌ای می گرفتید و به مردم نشان می‌دادید. کاش شهامت داشتید و از کمبودهای مردم خوزستان و سیستان و بلوچستان تصاویر ماهواره‌ای می گرفتید .کاش غیرت داشتید و به جای تکذیب سفر زیارتی و سفرهای خارجی نمایندگان مجلس و بقیه مفتخواران نظام (باپول بیت‌المال) ، با مردم صادق بودید و این پولها رو خرج مردم خوزستان و سیستان و بلوچستان میکردید تا از بی آبی رنج نکشند . کاش « آدم» بودید.

  • ،،،،،،،،*****،،،،،
    0

    خب جای تعجب داره انگار مثلا تو کشور خودمون مقامات دارن بامردم همدردی میکنن،،حالا اون رفته توکشتی قایمکی جشن گرفته مسولان ما که جلو چشم خودمون جشن میگیرن

  • اسلامی یا کمونیستی
    0

    لااقل در این کشور کمونیستی غیر از مسئولان ، همه مردم در یک سطح هستند نه مثل کشور ما که عده ای تا خرخره میخورند و سیر هستند و عده ای دیگر در فقر و فلاکت

  • سید هرندی
    0

    خاک بر سر مردم کره شمالی تا زمانی که همه مردم قیام نکنند اصلاحی صورت نمی گیرد. از امام حسین علیه السلام درس بگیریم.

    نظرات شما -
    • ایران مظلوم
      0

      داداش چرا راه دور میری؟

    • به سید هرندی
      0

      دمت گرم! به در گفتی تا دیوار بشنوه ولی افسوس که ما در خوابیم

  • حسین
    0

    بنده خدا رفته دریا برای ملتش ماهی صید کنه تا از گشنگی نمیرن . خیلی دوست دارم تکه تکه شدنش رو ببینم . حرامزاده کمونیست رو .

  • محمد
    0

    چقده مزخرف اونا انقده امنیتی رفتار میکنن مگه میشه که رهبرشون رو اینجور ماهواره ای شکار کردددددد !!!!!!!!؟؟؟؟؟ و برا ش قصه سرهم کرد که با دوستاش !!!!داره تفریح میکنه و حشن گرفته

  • علی
    0

  • عباس
    0

    مشغول عزارداریست، اشتباها فکر کردن مشغول جشنه، خداوند اجرش بده اینقدر به خودش سختی میده ‌

  • امام شاطر
    0

    حضرت آیت الله کیم جونگ اون !

  • علیرضا
    0

    متاسفانه وضعیت مملکت ماهم دقیقا به همین صورت هست مسئولین تو بهترین شرایط و بدون هیچ دغدغه ای زندگی میکنن و مردم با سختی و دشواری معیشت خودشون رو تهیه میکنن خداروشکر که این معضل تو مملکت خودمون حل شده و فقط چسبیدیم بهاونایی که بخاطر حماقت رهبرشون دارن تو بدبختی و فلاکت دست و پا میزنن جالبه اونها هم مثل ما میگن سگ و گربه بخورید مسئولین ما میگن اشکنه بخورید نوع غذا فرق میکنه بعدش خودشون بهترین جوج رو میزنن عاروقش رو برای ما میزنن اخوی مسئول پیاز هم بخورید براتون خوبه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها