پاسخ روحانی به پیشنهاد ترامپ برای ارسال ونتیلاتور به ایران چه بود؟/ فیلم

رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح‌های ملی وزارت صمت گفت: ترامپ احمق پیغام داد ۴ تا ونتیلاتور به شما می‌دهیم؛ من هم گفتم اگر می‌خواهی ما ۴٠ تا به تو می‌دهیم

پاسخ روحانی به پیشنهاد ترامپ برای ارسال ونتیلاتور به ایران چه بود؟/ فیلم

منبع: اخبار فوری

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • داریوش
    0

    عده ای به سردار سلامی عزیز حمله کردند که چرا گفتی حاضریم به آمریکا هم واکسن بدیم؟ حالا روحانی جان هم میگه به ترامپ گفتم حاضرم وینلاتور بدیم حالا راست میگین به روحانی هم حمله کنید! حقیقت این است که بعضی افراد از صحبت دیگران درک عمیقی ندارند و فقط به دنبال جناح بازی هستند . هردو نفر سعی داشتند طوری آمریکا را تحقیر کنند.

    نظرات شما -
    • ب داریوش
      0

      آ خه جوجه فوکولی سردار سلامی کار چیز دیگست او را با رییس‌جمهور مقایسه میکنی برو فعلا بزار باد بیاد گرمه برق رفته

    • داریوش
      0

      متاسفانه بعضی متوجه نمی شوند که همین سردار سلامی ها به مملکت خدمت کردند و امثال روحانی هیچ کاری برای مردم نکردند و در قیمت مرغ و تخم مرغ مانده اند ! ودریغ از یک جواب منطقی به کامنت بنده ! جناب روحانی از اسفند پارسال تا الان اصلا از کاخ خود بیرون آمده است؟ و ایشان غیر از گلابی برجام اصلا دستاوردی دارد؟ می دانید وقتی در مملکت بحران سیل راه افتاد چه کسانی در قشم بودند؟ می دانید چه کسانی صنعت هسته ای را نابود کردند و الان به جای داشتن نیروگاه هسته ای باید از کشور های ضعیف برق وارد کنیم؟ حقیقت تلخ است!!!

  • ناشناس
    0

    در این ساعات آخر عمر ریاستش دست از دروغ بر نمیداد. اگر راست میگوید چرا محصولات پتروشیمی گران شدند؟

  • کاربر ناشناس
    0

    به آمریکا یارانه هم بدید

  • ناشناس
    0

    خوب منظور هر دوی اینها هم جناب روحانی هم جناب سردار سلامی این بود که ما و با کمک دانشمندان داخلی خودمان تولید این رسیدیم .

  • حميد
    0

    خيلي سخت است، رياست جمهور مملكت در حال تحريم. خدا قوت به خاطر زحماتتان. إنشاءالله مملكت ما شاكر زحماتتان باشند(البته كساني كه مثل شخص شما با جان و دل براي اين مملكت زحمت كشيدند). البته هستند كسانيكه به فكر خودشان و اطرافيانشان هستند كه آنها را به خدا واگذار ميكنيم.

    نظرات شما -
    • داریوش
      0

      واقعا سخته و بیشتر هم سخت میشه وقتی به تحریم کننده بگی خزانه خالی است تا بیشتر تحریم کنند ، و تحریم را دور نزنی و آن را خنثی نکنی ! واقعا سخت است تولید و توان اقتصادی داخلی را کم کنیم و از جیب مردم در بورس و دلار برداشت کنیم سخت است!!

  • احمد
    0

    ایکاش میثم مطیعی ها سعید قاسمی ها، حسن عباسی ها، کریمی قدوسی ها، مدیر مسئول روزنامه تفرقه افکن کیهان، قالیباف ها زاکانی ها و سایر شیخ های نهروان این حقایق را بفهمند

    نظرات شما -
    • داریوش
      0

      همه آنهایی که گفتید می فهمند ولی جناب روحانی متوجه نمی شود! خیلی خوبه که گفته وینلاتور ساختیم ولی آیا در عمل به تولید داخل و کارگر ایرانی اهمیت می دهد؟ صنعت هسته ای را چه کسی تعطیل کرد؟ چه کسی با لندکروز به کارخانه رفت واز ماشین پیاده نشد و کارگر ایرانی را تحقیر کرد؟ چه کسی دستور داد اتوبوس دست دوم وارد کنند در حالی که نمونه داخلی دارد؟ چه کسی از مکرون خواسته بود تا برای ایرانی ها اشتغال درست کند؟ لابد همه اینهامیثم مطیعی بوده است! خخخخخخخخ

  • ایرانی
    0

    حیف که یه ماهه ذیگه این حسن چخان تئاترش تموم میشه،وگرنه باهمه بدبختی ها که سرکشور ومردم آورده،باحرقاش می خندیدم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها