هتل داریوش کیش – هتلی لاکچری در جزیره کیش

هتل داریوش کیش با معرفی امکانات، خدمات خاص - نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و رزرو هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش – هتلی لاکچری در جزیره کیش

سفر به جزیره زیبای کیش و سکونت در هتل‌ها و آپارتمان‌های زیبا و خاص، خاطره سفر را برای شما به یادماندنی می‌کنند. در جزیره زیبای کیش می‌توانید خرید کنید و در ساحل قدم بزنید و تفریحات پرهیجانی را در کنار همسفرانتان تجربه کنید.

هتل‌های کیش به دلیل گردشگری و توریستی بودن این جزیره جز بهترین‌ها محسوب می‌شوند. که در تمام این هتل‌ها خدمات متنوعی جهت آسایش حال مسافران ارائه می‌شود. هتل‌های ۵ ستاره زیادی درکیش ساخته شده است.

این هتل‌ها از مکان‌های معروف و خاص جزیره به حساب می‌آیند. در این بین، هتل دریایی ترنج، هتل داریوش، هتل پانوراما، هتل ویدا و .... جز هتل‌های پرطرفدار هستند. برخی از این هتل‌ها به دلیل معماری و ارائه بهترین خدمات در بین گردشگران زبانزد هستند. یکی از بهترین و معروف‌ترین آن‌ها، هتل داریوش کیش (https://www.iranhotelonline.com/kish-hotels/هتل-داریوش/) است. در این مطلب به بررسی هتل داریوش و خدمات آن می‌پردازیم. پس اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قصد سفر به کیش و سکونت در هتل داریوش را دارید، این مطلب می‌تواند به شما کمک‌کننده باشد.

سفری به یاد ماندنی با هتل داریوش کیش

قطعاً یکی از باشکوه‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های کیش، هتل داریوش است. این هتل با برجسته‌ترین معماری در بین هتل‌های کیش شناخته شده است که با چشم‌انداز زیبای ساحلی خود و امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی که در طول سال ارائه می‌دهد خاطره‌ای به یادماندنی و متفاوت برای میهمانان به یادگار می‌گذارد.

از جمله مزیت‌های این هتل فاصله نسبتا کم آن با سایر تفریح‌گاه‌های کیش است که به راحتی می‌توانید به همه آن‌ها دسترسی داشته باشید. سرو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی و دریایی در هتل داریوش کیش، مجموعه‌های آبی، سالن‌ ماساژ زمین تنیس تنها بخشی از امکانات دیگر این هتل زیبا هستند.

سبک معماری هتل داریوش کیش

نحوه معماری هتل داریوش به سبک هخامنش

بی‌شک اولین چیزی که در نگاه اول در هتل داریوش کیش چشمان شما را خیره می‌کند، معماری بی‌نظیر و باشکوه این هتل است. معماری برگرفته از تخت جمشید با تمام المان‌ها و شکوه و جلال این بنای باستانی ایران زمین شما را متحیر خواهد ساخت. طراحی تندیس‌ها، ستون‌ها، نقش و نگاره‌های هتل به گونه‌ای است که گویی در کاخ آپادانا تخت جمشید قدم گذاشته‌اید.

زمانی که وارد هتل داریوش کیش می‌شوید، عظمت و زیبایی سبک معماری آن شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در بدو ورود به هتل با 12 ستون بلند که بر سر هر ستون مجسمه پرسپولیس قرار دارد مواجه می‌شوید که جلوه‌ای بی کم و کاست از معماری بی‌نظیر تخت جمشید را تداعی می‌کند. تمام این مجسمه‌ها به وسیله دست هنرمندان سنگ‌تراش ایرانی ساخته شده‌اند که به هتل داریوش عظمتی دو چندان بخشیده است.

علاوه بر طراحی خاص فضای بیرونی، با قدم گذاشتن به فضاهای داخلی در پله‌ها و ورودی لابی، نمادهایی از سربازان هخامنشی را خواهید دید و در محوطه لابی هتل، لوسترهای کریستالی و درخشان چشم‌ هر بیننده‌ای را نوازش می‌دهند و با شکوه خود روشنایی و نور را تقدیم مهمانان می‌کنند.

تمام دیوارهای هتل داریوش مزین به نقش برجسته‌های از سربازان هخامنشی، پادشاهان هخامنشی و مرد سنگی بالدار است که جلو‌ه‌ای خاص و با عظمت به هتل داریوش کیش بخشیده است. این هتل با شبیه‌سازی معماری بی‌نظیر تخت جمشید توانسته است محبوبیت زیادی بین گردشگران پیدا کند.

خدمات و امکانات هتل داریوش کیش

هتل داریوش در تمام روزهای سال پذیرای مهمانان جزیره است و با آغوشی باز از گردشگران پذیرایی می‌کند. بی‌شک برخورد مناسب و شایسته کادر پرسنلی جز مزیت‌های این هتل محسوب می‌شود که در رضایت شما از اقامت و آسودگی خیالتان تاثیرگذار خواهد بود.

در این هتل انواع خدمات رفاهی و تفریحی، انواع جشن‌ها و جشنواره‌ها در مناسبت‌های خاص برگزار می‌شود.

در رستوران آپادانا و پارسارگاد با ستون‌های برافراشته و آب‌نمایی زیبا در طبقه همکف هتل داریوش می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را تست کنید. همچنین در کافی شاپ این هتل انواع نوشیدنی‌ها، دسرها و کیک‌ها را با بهترین طعم و مزه سرو میشود.

امکانات اتاق های هتل داریوش رو به ساحل

اتاق‌های این هتل با تنوع خدمات و سرویس‌ها همیشه آماده برای حضور مسافران هستند. اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، قفسه‌های لباس، تلویزیون‌های LED ,LCD‌ با امکان پخش شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی تمیز و غیره در این هتل، خاطراتی به یادماندنی همراه با آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورند.

اتاق‌های دو نفره انواع سوئیت‌های رو به باغ و دریا و کاباناهای مجلل از جمله خدمات رفاهی هتل داریوش کیش هستند.

هتل داریوش، یکی از مدرن‌ترین و مجهز‌ترین هتل‌های جزیره است. در آن می‌توانید از خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، اینترنت در اتاق‌ها و لابی، تاکسی سرویس، خشکشویی، سالن زیبایی مخصوص آقایان، سالن ماساژ تایلند، فروشگاه‌، غواصی، استخر روباز بانوان، بهره‌مند شوید.

چشم‌انداز زیبای هتل که از تمام اتاق‌ها قابل رویت است از دیگر مزایای آن است. از این هتل می‌توانید به راحتی سواحل خلیج فارس را مشاهده نمایید.

علاوه بر این‌ها، هتل داریوش کیش امکاناتی همچون رستوران روباز، فروشگاه صنایع دستی، آمفی تئاتر ساحلی، زمین گلف، زمین تنیس و اسکله تفریحی اختصاصی نیز دارد که سبب تمایز آن از سایر هتل‌های جزیره کیش شده است. خوب است بدانید که هتل داریوش بزرگترین آمفی تئاتر ساحلی روباز در کشور را با 1000 نفر ظرفیت دارد.

مجموعه آبی هتل داریوش کیش

مجموعه‌های آبی هتل داریوش شامل استخر، جکوزی و سونا با طراحی زیبا و دلنشین خود از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین امکانات استخری هتل داریوش کیش است. همچنین یک سالن ماساژ تایلند در کنار این مجموعه می‌تواند خستگی روزها کار و استرس را از تن شما به در کند. ماساژ توسط افراد خبره همراه با روغن‌های مختلف در این هتل ارائه میشود. پارک دلفین‌ها در هتل داریوش نیز یک تفریح مهیج در کنار این حیوانات باهوش و دوست ‌داشتنی برای شما رقم می‌زند.

اگر به ورزش علاقمندید و به آن عادت دارید، حتما زمانی از روز را به ورزش اختصاص دهید. در این هتل به راحتی به انواع سالن‌ها و زمین‌های ورزشی دسترسی خواهید داشت. زمین تنیس و سالن بدنسازی با دستگاه‌های پیشرفته، سالن بیلیارد همه از جمله خدمات ورزشی این هتل محسوب می‌شوند.

از هتل داریوش کیش می‌توانید به راحتی به اماکن و تفرج‌گاه‌های مختلف کیش بروید که در فاصله کمی از این هتل قرار دارند. از جمله این مراکز می‌توان به مراکز خرید مروارید کیش، پردیش 1 و 2 کیش و مرجان، پلاژ ساحلی بانوان، پارک ساحلی مرجان، کشتی یونانی اشاره کرد.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هتل داریوش

با توجه به شرایط کنونی جامعه و همه‌گیری کرونا، شاید مسافرت و استفاده از هتل‌‌ها کمی نگران‌کننده باشد و کمتر شما را به فکر مسافرت بیاندازد. اما هتل داریوش با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، جهت ایمنی و حفظ سلامتی شما مسافران گرامی کوشش می‌کند. این هتل با رعایت کامل بهداشت و ضدعفونی اتاق‌ها و لابی و هر آنچه که در هتل استفاده می‌نمایید خیال شما را در طول سکونت راحت می‌کند تا با خاطری آسوده به کیش سفر کنید.

در این هتل سلامت مسافران در الویت برنامه‌ها قرار دارد و تمامی پرسنل جهت ارائه خدمات تفریحی و سرو غذا ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و در جهت آن کوشش می‌کنند.

با انتخاب هتل داریوش در این روزها برای خود و خانواده‌تان سفری پر از آرامش را رقم بزنید. مطمئنا رزرو یکی از اتاق‌های این هتل و سکونت در آن برای شما و عزیزانتان بهترین هدیه خواهد بود.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها