پلتفرم بسپر، بستری برای دسترسی آسان به خدمات خودرویی

اقداماتی که در زمان تصادف باید انجام داد.

پلتفرم بسپر، بستری برای دسترسی آسان به خدمات خودرویی

هیچ‌کدام از ما هنگامی که رانندگی‌ می‌کنیم انتظار درگیر شدن در یک تصادف را نداریم و برای آن برنامه‌ریزی نمی‌کنیم. با این حال اتفاقات ناخوشایند در رانندگی از کشیده شدن گلگیر خودرو به اتومبیلی دیگر هنگام پارک گرفته تا برخوردهای شدیدی که خودروی‌مان بعد از آن توانایی حرکت ندارد، همگی در چشم به هم زدنی و دقیقا هنگامی که انتظارشان را نداریم رخ می‌دهند.

تمرکز امکانات و فرصت‌های شغلی در شهرهای بزرگ به تنهایی عاملی موثر در افزایش ازدحام خودروها هستند که به دنبال خود افزایش احتمال حوادت رانندگی را دارند. افزون بر این دو عامل، با شروع پاندمی کرونا کسانی که خودروی شخصی دارند یا می‌توانند از سرویس‌های کرایه تاکسی استفاده کنند ترجیح می‌دهند تا جای ممکن از حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس دوری کنند. به این ترتیب با شیوع کووید 19 تعداد خودروهای بیشتری در جاده‌ها و خیابان‌ها در حال تردد هستند و این موضوع بیش از پیش بر احتمال وقوع پیش‌آمد‌های ناگوار رانندگی می‌افزایند. همه این‌ها را در ذهن داشته باشید، حالا استفاده بیشتر مردم از تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر شخصی را اضافه کنید.

در ادامه تغییراتی که کرونا در زندگی‌های ما ایجاد کرده، به مجازی شدن بخشی از جلسات کاری و شخصی و کلاس‌های آموزشی هم باید اشاره کنیم و اینکه بسیاری از مردم به نادرستی هنگام رانندگی به شرکت در این رویدادهای مجازی نیز می‌پردازند که خود می‌تواند سهم عمده‌ای در پرت شدن حواس از رانندگی و خیابان داشته باشد و باعث رخ دادن تصادف شود.

کارهایی که هنگام تصادف باید انجام دهیم

اول از هر چیزی فلاشر خودرو را روشن کنید و از سلامت جسمی خود و سرنشینان خودروی‌تان اطمینان حاصل کنید. یادتان باشد موتور خودرو را خاموش کنید. اگر تصادف در حد زدگی گلگیر یا سپر یا در کل برخوردی جزیی است، در حالی که افراد دیگری داخل ماشین‌تان هستند، مطمئن شوید حواس‌تان از برخورد پیش آمده پرت نشده باشد و آن‌ها را در گرما در اتومبیل رها نکنید.

اگر کودکی در اتومبیل دارید که در صندلی کودک قرار دارد، آن‌ها را از صندلی خود بیرون نیاورید زیرا ممکن است آسیب‌هایی به آن‌ها وارد شده باشد که شما قادر به دیدنش نباشید و نیاز به معاینه پزشک اورژانس داشته باشد.

بد نیست که از صحنه‌های تصادف تصویر برداری کنید که ممکن است بعدا به کارتان آید.

سعی کنید از کسانی که در تصادف به وجود آمده درگیر شده‌اند اطلاعات تماس و هویت مانند نام و نام خانوادگی، شماره پلاک خودرو و شماره تلفن جمع‎آوری کنید.

از هرگونه منازعه با طرفین درگیر در تصادف یا دیگران بپرهیزید که نه تنها هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه کار را سخت‌تر نیز می‌کند.

اگر خسارت به وجود آمده جزئی است برای مراجعه به بیمه و انجام کارهای مربوطه نیاز به کروکی افسر راهنمایی و رانندگی نیست. در غیر این صورت اول با پلیس تماس گرفته و گزارش تصادف را بدهید.

با بیمه طرف قرارداد خود تماس گرفته و برای هماهنگی کارشناسی خودرو هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

پس از گذشتن از همه این مراحل باید به وضعیت خودروی آسیب‌دیده‌مان رسیدگی کنیم. اینجا است که بسیاری سردرگم می‌شوند و نمی‌دانند باید چه اقدامی برای اتومبیل‌شان کنند تا در سریع‌ترین زمان و هزینه منصفانه و با کم‌ترین دردسر مشکل‌شان حل شده و با کمترین نگرانی به زندگی روزمره خود برگردند.

در این شرایط خدمات امدادی خوب و قابل اطمینان دقیقا چیزی است که می‌تواند به آسایش فکری ما کمک کند و خیال‌مان را از بابت اتومبیل خسارت‌ دیده‌مان راحت کند. پلتفرم خدمات خودرویی «بِسپُر» یک اپلیکیشن کاربردی است که با حمایت گروه صنعتی ایران خودرو توسعه یافته است.

با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند از خدمات بیمه‌ای، درخواست هم‌زمان حمل به تعمیرگاه و دریافت کارشناسی سیار به هنگام تصادف، ردیابی تمامی مراحل پذیرش خودرو در نمایندگی پس از حمل و انجام تعمیرات و ترخیص خودرو بر روی گوشی مالک، درخواست خدمات در محل برای ﺗﻌﻮﯾﺾ روﻏﻦ و اﻧﻮاع ﻓﯿﻠﺘﺮ و ﺷﻤﻊ، درخواست انتقال به نمایندگی‌های مجاز خودروسازان و سایر تعمیرگاه‌ها بهره ببرند.

همچنین امکان استفاده از سامانه مسیریاب، درخواست انتقال سرنشینان خودرو با اسنپ و اﺳﺘﻌﻼم و ﭘﺮداﺧﺖ ﻋﻮارض، ﺧﻼﻓﯽ ﺧﻮدرو و ﻃﺮح ﺗﺮاﻓﯿﮏ نیز از طریق این اپلیکیشن فراهم شده است.

اگر خودروی آسیب دیده شما جزو محصولات شرکت بزرگ ایران‌خودرو است می‌توانید نفسی از سر آسودگی بکشید و کار را به شبکه گسترده امداد خودرو ایران بسپارید. کافی است با شماره 096440 تماس بگیرید یا با مراجعه به وب سایت www.096440.com و همچنین موبایل اپلیکیشن ایساکو و اپلیکیشن بسپر استفاده کنید تا از خدمات متنوع این مجموعه بهره‌مند شوید. اگر خودروی شما محصول گروه صنعتی ایران خودرو و دارای کارت طلایی است برای کارشناسی خودرو در محل نیز می‌توانید درخواست خود را از طریق درگاه‌های اعلام شده ثبت کنید.

امدادخودرو ایران به کمک شما خواهد رسید و خودروی شما را در صورت نیاز به کارشناسی و همچنین تا نزدیک‌ترین مرکز خدمات معتبر حمل خواهد کرد. همچنین امکان جابجایی سرنشینان خودرو برای آن‎ها که در جاده‌های بین شهری در راه می‌مانند فراهم است.

از آن‌ جا که در ایام تعطیل حجم مسافرت‌ها بیشتر می‌شود و از طرفی هم ممکن است مراکز خدماتی در شهرها نیز تعطیل باشند، برنامه‌های منظم و حضور گسترده خودروهای امدادی امدادخودرو ایران در جاده‌ها و مجهز بودن ناوگان این مجموعه به نیروهای آموزش دیده و زبردست غنمیت بزرگی به شمار می‌آید و شما را از خطر افتادن در دام افراد سودجو و ایجاد گرفتاری‌های بیشتر در امان می‌دارد.

امدادخودرو ایران بیش از دو دهه سابقه فعالیت گسترده در زمینه امدادرسانی دارد و خدمات ارزشمند این شرکت را می‌توان در قالب پکیج‌های مختلف و براساس نیاز خودرو و بودجه موردنظر به‌صورت اشتراک تهیه کرد.

اشتراک امدادسیار امدادخودرو ایران شامل حمل رایگان خودرو، ایاب و ذهاب رایگان و مشاوره فنی می‌شود که جزییات این طرح‌ها را می‌توانید در سایت این شرکت مطالعه کنید.

خدمات کارت طلایی در سطوح مختلف و بسته به نیاز مشتریان شامل امداد سیار، تعمیرات نیمه سنگین و انجام سرویس‌های دوره‌ای در محل را نیز شامل می‌شود که می‌تواند برای مشترکان به‌صرفه و مفید باشد.

در روزگاری که زندگی‌های روزمره‌مان پرمشغله و فشرده‌اند کارهای مربوط به اتومبیل‌مان را، به ویژه هنگام تصادف و حوادث، با خیالی آسوده به دست متخصصان مطمئن بدهیم 096440 را به یاد داشته باشد.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها