5 جی پی اس برای ماشین سنگین

در ایران بیش از 60 درصد از سرقت‌ها مربوط به سرقت خودرو است؛ این آمار به خوبی نشان می‌دهد که باید به تامین امنیت ماشین‌های سنگین خود توجه جدی داشته باشیم.

5 جی پی اس برای ماشین سنگین

یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهکار‌هایی که امروزه در سراسر جهان برای تامین امنیت ماشین‌های سنگین پیشنهاد می‌شود، استفاده از جی پی اس است.

با استفاده از جی پی اس که غیرقابل شناسایی باشد به راحتی می‌توان در صورت سرقت، ماشین سنگین خود را در سریع‌ترین زمان ممکن با همکاری پلیس پیدا کرد. در این مقاله 5 جی پی اس برای ماشین سنگین را معرفی می‌کنیم که می‌توانند در سراسر جهان قابلیت ردیابی داشته باشند. با ما همراه باشید.

چرا باید برای ماشین‌های سنگین از ردیاب استفاده کنیم؟
به 3 دلیل باید حتما در ماشین‌های سنگین از جی پی اس استفاده کرد:

· خرابی مداوم ماشین سنگین و امکان سرقت

· طولانی بودن سفر ماشین‌های سنگین

· قیمت بالای ماشین‌های سنگین

ماشین‌های سنگین به دلیل اینکه در جاده‌ها مسافت‌طولانی را پیمایش می‌کنند، قطعات آن‌ها زودتر دچار ایراد و خرابی می‌شود. راننده‌های ماشین سنگین همیشه باید تجهیزات لازم برای تعمیر خودرو را به همراه داشته باشند تا بتوانند چنانچه به هر دلیلی با ایراد فنی مواجه شدند بتوانند ماشین خود را تعمیر کنند.

تعمیر ماشین سنگین بسیار زمان‌بر است؛ راننده‌ها ماشین سنگین معمولا تنها هستند. به همین دلیل سارقان بهتر از هر کسی می‌دانند که درصورتی‌که ماشین سنگین راننده‌ها خراب شود بهترین موقعیت برای سرقت ماشین است. از طرفی قیمت ماشین‌های سنگین بسیار بالاست و مهمترین ابزار راننده برای تامین هزینه‌های زندگی اوست؛ چنانچه ماشین سنگین به سرقت برود به سادگی نمی‌توان آن را پیدا کرد.

در این راستا استفاده از جی پی اس ماشین الزامی است؛ تا درصورتی‌که ماشین سنگین به سرقت رفت راهی برای شناسایی زودهنگام در دسترس باشد. چراکه سارقان ماشین سنگین را قطعه‌قطعه به فروش می‌رسانند که امکان شناسایی شدن‌شان ممکن نباشد!

به راحتی می توانید با استفاده از ردیاب برای ماشین سنگین، امینت راننده و ماشین‌های سنگین خود را با یک ردیاب که قیمت کاملا به صرفه‌ای دارد، تامین کنید.

1. جی پی اس آهنربایی، بهترین جی پی اس برای ماشین‌ سنگین
جی پی اس آهنربایی نظامی بهترین جی پی اس برای ماشین‌ سنگین است. این ردیاب قدرتمند تا 1 سال شارژ باتری نگه می‌دارد و با 8 آهنربای قدرتمند به بدنه ماشین می‌چسبد و در هر نقطه‌ای از خودرو قابل نصب است. به دلیل اینکه جی پی اس آهنربایی نظامی هیچ‌گونه چراغ و صدایی ندارد سارق نمی‌توان به راحتی آن را شناسایی کند. با مگنت‌های قدرتمندی که ردیاب آهنربایی دارد به سختی از بدنه جدا می‌شود.

ردیاب آهنربایی دارای آنتن داخلی است و قابلیت شنود نیز دارد. شما به راحتی می‌توانید صدای محیط و داخل کابین راننده را شنود کنید. مهمترین امکانات جی پی اس آهنربایی نظامی تعیین محدوده دقیق جغرافیایی است که با ارسال پیامک شما را از محل دقیق ماشین سنگین خود مطلع می‌کند.

2. جی پی اس obd؛ بدون نیاز به سیم کشی
ردیاب obd یا جی پی اس دیاگی یکی از جدیدترین ردیاب‌ها در سراسر جهان هستند که بدون سیم‎کشی و در 5 دقیقه نصب می‌شود. یکی از مهمترین امکانات و قابلیت‌های ردیاب Obd امکان خاموش‌کردن برق خودرو با یک پیامک است. چنانچه ماشین سنگین شما به سرقت رفت با یک پیامک از راه دور می‌توانید برق ماشین خود را خاموش کنید و با همکاری پلیس سارق را به دام بیاندازید.

وزن ردیاب دیاگی 25 گرم است! ردیاب دیاگی صدای داخل کابین را با کیفیت بالا شنود کرده و ضدآب و مقاوم در برابر گرد و غبار است. در ردیاب obd می‌توان از کلیه سیم کارت‌های موجود در ایران استفاده کرد و محدوده جغرافیایی ماشین سنگین شما را روی اپلیکیشن نشان می‌دهد.

3. ردیاب مغناطیسی ماشین سنگین؛ مدرن‌ترین جی پی اس
ردیاب مغناطیسی یکی از مدرن‌ترین و کارآمدترین جی پی اس برای ماشین‌ سنگین است. جی پی اس مغناطیسی دارای باتری باتری 7800 میلی‌آمپری است و تا 15 روز می‌توان اطلاعات جغرافیایی ماشین سنگین شما را در هر نقطه از سراسر کشور برای شما پیامک و یا روی نقشه در اپلیکیشن نمایش دهد.

جی پی اس ماشین سنگین بهترین راهکار برای ماشین‌هایی است که فاقد پارکینگ هستند؛ ردیاب آهنربایی با تمامی اپراتور‌های داخلی ایران سازگاری داشته و به راحتی می‌توان ماشین سنگین شما را در حالت آفلاین و آنلاین ردیابی کند. ردیاب آهنربایی GR800 قابلیت شنود داشته و با استفاده از میکروفون‌های داخلی قدرتمند با کیفیت بالا می‌تواند صدای راننده را شنود کند.

چنانچه شرکت شما حمل و نقل و باربری است به راحتی می‌توانید با استفاده از ردیاب مغناطیسی امنیت راننده و ماشین‌های سنگین شرکت خود را به راحتی تامین کنید.

4. جی پی اس مخفی فندکی، در دسترس و غیرقابل شناسایی
جی پی اس مخفی فندکی یکی از بهترین ردیاب‌هایی است که امکان شناسایی آن توسط سارق بسیار بعید است؛ هیچ‌کس فکرش را نمی‌کند که در فندکی ماشین سنگین، یک جی پی اس قدرتمند وجود داشته باشد! با اینکه فندکی خودرو در دسترس است اما سارق نمی‌تواند آن را شناسایی کند!

جی پی اس GR400 یکی از بهترین و جدیدترین ردیاب مخفی فندکی است که تمام اطلاعات جغرافیایی را به دو روش پیامک و نمایش در اپلیکیشن برای شما ارسال می‌کند. جی پی اس فندکی ماشین دارای مجهز به پورت USB نیز هست که می‌توانید گوشی خود را نیز با آن شارژ کنید. در صورت روشن‌شدن ماشین سنگین شما جی پی اس برای شما پیامک ارسال می‌کند. همچنین در صورت لزوم می‌توانید از طریق ردیاب در خواست کمک اضطراری S.O.S نیز داشته باشید.

5. ارزان‌ترین جی پی اس برای ماشین سنگین
ردیاب GR69 ارزان‌ترین جی پی اس برای ماشین سنگین در ایران است. این ردیاب برای خودرو‌های سبک و سنگین قابل استفاده است و قابلیت ردیابی در سراسر ایران را دارد. جی پی اس ارزان GR69 علاوه بر باطری داخلی از برق ماشین برای شارژ خود بهره گرفته و با دقت بالایی طول و عرض جغرافیایی ماشین سنگین شما را به صورت پیامک برای شما ارسال می‌کند.

از مهمترین ویژگی‌های ارزان‌ترین جی پی اس یعنی ردیاب GR69 می‌توان به امکان اتصال به رابط فندکی ماشین، ضد آب، ضد ضربه و مقاوم در برابر گرد و غبار، دقت ردیابی 1.5 متر، نصب و راه‌اندازی در 10 دقیقه، قابلیت ردیابی آنلاین با اپلیکیشن و قابلیت ردیابی آفلاین با پیامک اشاره کرد.

جی پی اس خودرو بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جی پی اس در ایران
در این مقاله از اهمیت و ضرورت استفاده از جی پی اس برای ماشین سنگین صحبت کردیم. با استفاده از جی پی اس برای ماشین سنگین خود به راحتی می‌توانید در سراسر ایران ماشین سنگین را در سریع‌ترین زمان ممکن و کمترین خطا ردیابی کرده و قبل از اینکه سارق و ماشین سنگین غیر قابل شناسایی شوند، با همکاری پلیس ماشین خود را پیدا می‌کنید.

چنانچه شرکت حمل و نقل و ترانزیت دارید به راحتی و با استفاده از چی پی اس برای ماشین سنگین می‌توانید در هر لحظه از نقطه دقیق جغرافیایی ماشین‌های خود در سراسر ایران مطلع شده و پرسنل خود را به طور کامل به صورت آنلاین زیر نظر داشته باشید.

چنانچه برای خرید جی پی اس برای ماشین سنگین خود سوال یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با شماره تلفن 28426383 - 021 تماس گرفته و با کارشناسان جی پی اس خودرو مشاوره کنید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها