قیمت روز دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی نیازمند شناخت بهترین مارک های تصفیه آب و انواع آن ها می باشد تا از اصالت دستگاه تصفیه آب اطمینان حاصل کنید. هم چنین اطلاع از قیمت های تصفیه آب ها شما را در انتخاب دستگاه اورجینال یاری می کند.

قیمت روز دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل

در این مطلب قصد داریم تا بهترین مارک های تصفیه آب در ایران را معرفی و انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را بررسی نماییم. شرکت راد گستر نوین بهترین مرکز خرید اینترنتی این دستگاه ها در ایران می باشد که برای اطلاع از قیمت روز دستگاه تصفیه آب خانگی می توانید به سایت آن مراجعه نمایید.

بهترین مارک های تصفیه آب در ایران

دستگاه های تصفیه آب با برند های مختلفی در بازار وجود دارند اما هیچ یک از آن ها قدرت و کیفیت دستگاه های تایوانی را ندارند. تایوان بهترین دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس را تولید می کند که یک روش استاندارد برای تصفیه و کاهش سختی آب است. سه برند سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو معروف ترین و بهترین مارک های تصفیه آب در ایران هستند. این سه برند دستگاه های با کیفیتی را تولید می کنند که توان و قدرت تصفیه ی بالایی دارند. این دستگاه ها به دلیل داشتن استاندارد های جهانی مثل NSF, CE, FDA و QW قابل اطمینان هستند و آب خروجی از آن ها بالاترین استاندارد را دارد. ما در اینجا به بررسی اجمالی این سه برند می پردازیم:

شرکت سافت واتر : این شرکت در سال 1946 فعالیت خود را آغاز کرد و بهترین دستگاه های اسمز معکوس را تولید می کند و شهرت جهانی دارد. دستگاه های سافت واتر 6 الی 8 مرحله ای می باشد و با در اختیار داشتن فیلتر ممبران 13 لایه در از بین بردن املاح و سختی آب قدرت زیادی دارد. رسوبات، مواد شیمیایی، فلزات سنگین، نیترات، فلوراید و املاح مضر در این دستگاه حذف می شوند و آب زلال و خالص را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

بهترین مارک های تصفیه آب در ایران

شرکت سی سی کا : این برند تایوانی را بسیاری با برند های اروپایی و آمریکایی از نظر قدت و کیفیت برابر می دانند. شرکت سی سی کا تمامی قطعات مربوط به دستگاه های تصفیه آب را در خودش تولید می کند که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. دستگاه های تصفیه آب سی سی کا از فناوری اسمز معکوس استفاده می کنند و در مدل ها ی6 مرحله ای و قلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز عرضه می شوند.

شرکت آکوا پرو : این شرکت تایوانی فعالیت خود را از سال 2006 شروع کرده و با تولید تصفیه آب هاای پیشرفته ی اسمز معکوس جزو بهترین برند ها یتصفیه آب شناخته می شود. آکوا پرو از بهترین تیم متخصص و بهترین متریال ها برای تولید دستگاه های خود استفاده می کند. تصفیه آب آکوا پرو در کاهش سختی آب بسیار موثر است و در عین حال میزان مواد معدنی و املاح آب را نیز کنترل می کند.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی از نظر روش تصفیه انواع مختلفی دارند:

اولترا فیلتراسیون: این دستگاه ها بدون برق و پمپ و مخزن می باشند و تنها با فیلتر های کربنی که دارند قادر هستند رسوبات و مواد شیمیایی آب را از بین ببرند. این دستگاه مزیتی که دارد این است که املاح آب را حفظ می کند. اما به دلیل نداشتن فیلتر ممبران توانایی کاهش سختی آب را ندارد و بسیاری از ذرات آلوده ی آب را نمی تواند از بین ببرد.

اسمز معکوس : بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی است که برای از بین بردن هر نوع آلاینده ی آب موثر است. در فرایند اسمز معکوس، آب با فشار زیاد توسط پمپ دستگاه وارد فیلتر ممبران می شود و تا 0001/0 میکرون املاح مضر آب از بین می رود. در نتیجه سختی آب تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و ریز ترین ذرات و ناحخالصی های آب حذف می شوند. تصفیه آب اسمز معوس با داشتن فیلتر مینرال می تواند املاح معدنی مفید آب را به آن برگرداند.

دستگاه های قلیایی کننده آب، فرا بنفش و اکسیژن ساز نیز از دستگاه های اسمز معکوس به شمار می روند و همان عملکرد را دارند اما یک یا دو مرحله ی اضافی دیگر دارند که آن را توضیح می دهیم.

تصفیه آب قلیایی : این دستگاه با فیلتر قلیایی سختی آب را کنترل می کند یعنی PH آب را بالا می برد و خواص آنتی اکسیدانی به آن می دهد. آب قلیایی برای بدن بسیار مفید است و باعث کاهش مشکلات گوارشی و کاهش قند و چربی در بدن و افزایش متابولیسم و پیشگیری از سرطان ها می شود.

تصفیه آب فرا بنفش : این دستگاه با استفاده از اشعه یو وی که توسط یک لامپ داخل دستگاه تولید می شود قادر است تا 99.99 درصد موجودات زنده آب مثل ویروس ها، باکتری ها و میکروب ها را از بین ببرد این دستگاه مناسب آب هایی است که ا روش کلر زنی در آن ها استفاده نشده است.

تصفیه آب اکسیژن ساز : این دستگاه با فیلتر اکسیژن ساز یا همان مادون قرمز، مولکول های آب را می شکند و سطح اکسیژن آب را افزایش می دهد. در نتیجه آب انرژی زیادی پیدا می کند و برای بدن و پوست بسیار مفید است.

خرید اینترنتی آب تصفیه کن خانگی

شرکت تصفیه آب راد گستر نوین با سابقه ای نزدیک به دو دهه فعالیت درخشان نمایندگی دستگاه های تصفیه آب اصل تایوان را در اختیار دارد و انواع تصفیه آب ها ی تایوانی برند های سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو را ارائه می دهد. این دستگاه ها از عملکرد فوق العاده ای بهره مند هستند و در مدل های 6 الی 8 مرحله ای به مشتریان عزیز ارائه می شوند. شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به سایت اراد گستر نوین انواع دستگاه های تصفیه آب همراه با جزییات و عکس و اطلاعات کامل مشاهده نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از آن ها سفارش خود را آنلاین ثبت کنید.

خرید اینترنتی آب تصفیه کن خانگی

اگر برای خرید دستگاه خود نیاز به راهنمایی دارید می توانید قبل از خرید دستگاه با مشاوران مجرب شرکت تماس گرفته تا شما را برای خرید دستگاه مناسب راهنمایی کنند. با خرید اینترنتی آب تصفیه کن خانگی از شرکت راد گستر نوین در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی می کنید و قیمت آب تصفیه کن را مناسب تر از هر جای دیگری پیدا خواهید کرد. شرایط پرداخت اقساطی، گارانتی یک ساله ی طلایی شرکت، خدمات پس از فروش و ارسال و نصب رایگان دستگاه از ویژگی ها و خدمات این مجموعه برای مشتریان گرامی می باشد. همین حالا به سایت شرکت راد گستر نوین مراجعه کنید و با خیالی راحت دستگاه مورد نظرتان را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها