قبولی در کنکور با پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس

تمامی دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم یک دغدغه بسیار مهم دارند. همه دانش‌آموزان می‌خواهند با یک رتبه مناسب در کنکور سراسری قبول شوند.

قبولی در کنکور با پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس

آن‌ها می‌خواهند در رشته دانشگاهی مورد علاقه خود در دانشگاه تحصیل کنند. اما قبولی در کنکور به یک مسیر هدفمند نیاز دارد. پکیج‌های آموزشی و منابع کنکور به قدری زیاد و متنوع هستند که انتخاب برای داوطلبان سخت شده است. اما پکیج‌های موسسه ونوس با یک رویکرد متفاوت، مسیر کنکور را برای داوطلبان آسان می‌کند.

موسسه ونوس با هدف ارائه پکیج‌های آموزشی در سال 1389 تاسیس شده است. این موسسه برای تمامی داوطلبان در گروه‌های ریاضی، تجربی، انسانی و هنر پکیج‌های آموزشی تولید کرده است. داوطلبان و دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از این پکیج‌ها تمامی مطالب درسی را یاد بگیرند و برای کنکور سراسری آماده شوند. اما به نظر شما چرا موسسه ونوس مابین داوطلبان و دانش‌آموزان کنکور محبوبیت زیادی دارد؟ ما در این مقاله، مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج‌های این موسسه را به شما معرفی می‌کنیم.

چرا داوطلبان موسسه ونوس را برای قبولی در کنکور انتخاب می‌کنند؟

1) مشاوره و برنامه‌ریزی کامل در ونوس

موسسه ونوس برای آموزش بهتر داوطلبان کنکوری، پکیج‌های متنوعی برای تمامی درس‌ها تولید کرده است. تمامی این پکیج‌ها به صورت تصویری هستند و داوطلبان می‌توانند آموزش‌های درس‌های عمومی و تخصصی را در این پکیج‌ها مشاهده کنند. موسسه ونوس در کنار ارائه پکیج‌های آموزشی، مشاوره و برنامه‌ریزی نیز در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. داوطلبان می‌توانند برای دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۶۶۴۲۹۰۹۶ تماس بگیرند. مشاوران موسسه ونوس در مورد پکیج‌ها و وضعیت تحصیلی با داوطلبان صحبت می‌کنند و برنامه‌های آموزشی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

2) قابلیت تکرارپذیری

زمانی که داوطلبان در کلاس‌های خصوصی مساله‌ای را متوجه نمی‌شوند یک یا دو بار می‌توانند از معلم مربوطه سوال را بپرسند. اما در پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس قابلیت تکرارپذیری وجود دارد. این بدین معنی است که داوطلب می‌تواند بارها و بارها مطالب را مشاهده کند و تا زمانی که مفاهیم را یاد نگرفته می‌تواند همون قسمت را مشاهده کند. این ویژگی به داوطلبان کمک می‌کند تا مفاهیم را بهتر یاد بگیرند. داوطلبان با استفاده از این روش می‌توانند به راحتی درس‌های عمومی و تخصصی را مطالعه کنند.

3) هزینه پایین پکیج‌های موسسه ونوس

بدون شک یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس، قیمت مناسب این پکیج‌هاست. تمامی پکیج‌های این موسسه از یک قیمت مناسب برخوردار هستند. لیست قیمت محصولات ونوس به خوبی نشان می‌دهد که چرا تمامی داوطلبان با خیال راحت از این پکیج‌ها استفاده می‌کنند. هزینه این پکیج‌ها از کلاس‌های خصوصی و پکیج‌های آموزشی موسسات دیگر نیز بسیار ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

4) عدم محدودیت زمان

داوطلبان می‌توانند با استفاده از پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس به راحتی در هر زمان و مکانی، آموزش‌ها را مشاهده کنند. آموزش‌های این موسسه هیچ محدودیت زمانی ندارند. این بدین معنی است که شما می‌توانید به راحتی برای هر درس یک زمان مشخص برای مطالعه بگذارید. داوطلبان می‌توانند با توجه به درسی که در آن مشکل دارند زمان بیشتری برای مطالعه بگذارند. این موضوع موجب می‌شود داوطلبان بر روی نقاط قوت و ضعف خود بیشتر تمرکز داشته باشند.

5) پکیج‌های متنوع موسسه ونوس

موسسه‌های آموزشی دیگر تنها برای داوطلبان گروه تجربی و ریاضی، پکیج‌های آموزشی تهیه می‌کنند. اما موسسه ونوس برای تمامی داوطلبان کنکور پکیج‌های آموزشی تهیه می‌کند. داوطلبان گروه انسانی، هنر، ریاضی و تجربی می‌توانند از پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم استفاده کنند. این پکیج‌های آموزشی به بهترین شکل ممکن داوطلبان را برای کنکور سراسری آماده می‌کنند.

6) استفاده از بهترین اساتید کشور

اساتید هر مجموعه‌ای نقش مهمی در آموزش و یادگیری داوطلبان دارند. هر موسسه‌ای برای اینکه بتواند داوطلبان را بهتر آموزش بدهد نیاز به اساتید نمونه دارد. موسسه ونوس مجموعه‌ای از بهترین اساتید در کشور است که هر کدام سابقه آموزشی درخشان دارند. اساتید موسسه ونوس ، بهترین اساتید کشور هستند که درس‌های تخصصی و عمومی را به داوطلبان آموزش می‌دهند. این اساتید پرآوازه عبارتند از:

· دکتر شهاب اناری

· دکتر مهدی آرام فر

· استاد مهدی یحیوی

· دکتر هادی سرکشیک زاده

· استاد مجتبی دادبام

· استاد محمود رادمان مهر

· استاد محمد مهربان

· استاد مصطفی آزاده

· استاد سعید بنی هاشم

· استاد امیرحسین نصیری

· استاد احمد سبحانی

· استاد علی آبان

· استاد نسرین جعفری

محصولات کنکوری موسسه ونوس

موسسه ونوس برای گروه ریاضی، تجربی، انسانی و هنر پکیج‌های منحصربه‌فردی آماده کرده است. این پکیج‌ها کاملا به صورت تصویری آماده شده‌اند و مفاهیم را به صورت جامع به داوطلبان آموزش می‌دهند. پکیج‌های این موسسه ویژگی‌های زیر را دارند:

· تدریس پله به پله

· هزینه پایین

· تدریس توسط بهترین اساتید کشور

· تمرکز بالا در یادگیری و آموزش

· شبیه‌سازی کلاس‌های خصوصی

· مطالبق با آخرین تغییرات کتاب درسی

· حل تست‌های کنکور در سال‌های اخیر

· آموزش با استفاده از تصویرسازی

· آموزش مفهومی و ریشه‌ای مباحث

قبولی در کنکور با پکیج‌های موسسه ونوس

قبولی در کنکور دیگر یک رویا نیست. داوطلبان می‌توانند با استفاده از پکیج‌های آموزشی موسسه ونوس بهترین نتایج را در کنکور سراسری کسب کنند. اگر نمی‌دانید باید از کدام مسیر برای قبولی در کنکور حرکت کنید همین حالا با مشاوره رایگان موسسه ونوس تماس بگیرید. شما می‌توانید با توجه به وضعیت تحصیلی خود بهترین مشاوره و برنامه‌ریزی را دریافت کنید.

شماره مشاوره رایگان موسسه ونوس: ۰۲۱۶۶۴۲۹۰۹۶

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها