با تخفیف 100 درصدی بانی‌مد، رایگان خرید کنید!

مرکز خرید آنلاین بانی‌مد با برپایی جشنواره بهاره خود، فرصت استثنایی خرید لباس با تخفیف‌های شگفت‌انگیز را برای مشتریانش فراهم کرده است.

با تخفیف 100 درصدی بانی‌مد، رایگان خرید کنید!

بانی‌مد پس از برگزاری کمپین‌ها و جشنواره‌های موفقی همچون جشنواره فروش ویژه سیاجمعه بانی‌مد و جشنواره 1+1 که با راه‌اندازی بازی بانیناسور خوش‌شانس همراه بود، این روزها با راه‌اندازی بازی شکستن تخم‌مرغ رنگی در جشنواره بهاره خود به استقبال بهار رفته است. به همین مناسبت در این مقاله به سراغ این مرکز خرید آنلاین رفته‌ایم تا با جشنواره بهاره بانی‌مد، بیشتر آشنا شویم.

تا 100 درصد کد تخفیف با بازی در جشنواره بهاره بانی‌مد در سال 1400
مرکز خرید آنلاین بانی‌مد در آغاز سال 1400 با برپایی جشنواره بهاره و راه‌اندازی بازی جدید، فرصتی استثنایی در اختیار مشتریانش قرار داده است تا با شرکت در بازی شکستن تخم‌مرغ تا 100 درصد کد تخفیف جایزه بگیرند. برای شرکت در این بازی باید اقدام به شکستن تخم‌مرغ‌های صفحه بازی کنند که تا 100 درصد کد تخفیف جایزه برنده شوند و از محصولات متنوع این فروشگاه می‌توانند خریدی هیجان‌انگیز داشته باشند.

اهمیت خرید آنلاین در زمان کرونا
از سال‌ها قبل که خرید آنلاین به‌عنوان روشی نوین برای خرید کردن معرفی شد شاید کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که خرید اینترنتی تا به این اندازه بااهمیت و مؤثر باشد؛ به‌خصوص در این روزها که جامعه جهانی با پاندومی ویروس کرونا درگیر شده است. در شرایطی که برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا، تمام پزشکان توصیه به ماندن در خانه و پرهیز از حضور در مکان‌های شلوغ را می‌کنند، اهمیت خرید آنلاین بیش‌ازپیش به چشم می‌آید؛ امروزه تنها با چند کلیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید اقدام به خرید محصول موردنظر خود از مراکز خرید آنلاین معتبر نمایید تا خرید خود را انجام داده و سلامتی خود را به خطر نیندازید.
اهمیت خرید آنلاین به‌صرفه در شرایط اقتصادی این روزها!
شرایط اقتصادی جامعه روی قدرت خرید همه افراد تأثیر مستقیم دارد و این امر لزوم خرید به‌صرفه و باکیفیت را بیش‌ازپیش نمایان می‌کند. مسلماً همه افراد ترجیح می‌دهند که اجناس باکیفیت را با قیمت مناسب و تخفیف‌های استثنایی خریداری کنند. مرکز خرید آنلاین بانی‌مد با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، مناسب‌ترین فروشگاه برای خرید پوشاک باکیفیت محسوب می‌شود. این فروشگاه آنلاین این روزها با برپایی جشنواره بهاره خود تا 100 درصد تخفیف برای مشتریانش در نظر گرفته تا در این شرایط اقتصادی در کنار مشتریانش باشد.

بانی‌مد، بزرگ‌ترین سایت فروش محصولات ایرانی باکیفیت با محصولات متنوع!
مرکز خرید آنلاین بانی‌مد با داشتن محصولاتی متنوع از برندهای معتبر و پرطرفدار جهان و داشتن اجناس باکیفیت برندهای ایرانی در دسته‌بندی‌های مختلف و پرکاربرد انواع لباس، کیف و کفش، ساعت، لباس­زیر، محصولات زیبایی و سلامتی و اکسسوری مردانه، زنانه و بچگانه است؛ کیفیت بالای اجناس مرکز خرید آنلاین بانی‌مد و رضایت و اعتماد مشتریان سبب شده تا این فروشگاه اینترنتی که هفتمین سال فعالیتش را سپری می‌کند، لقب برترین مرکز آنلاین خرید لباس را از آن خود کند.

بانی‌مد، فروشگاه آنلاین محبوب نزد مشتریان!
مرکز خرید آنلاین بانی‌مد در این سال‌هایی که از فعالیتش می‌گذرد، با خدمات ویژه‌ای که به مشتریانش ارائه می‌دهد توانسته رتبه اول کسب رضایت از مشتریان را به دست آورد. بازخورد مشتریان این مرکز خرید آنلاین در شبکه‌های اجتماعی و مشارکت در جشنواره‌های استثنایی بانی‌مد و بازی‌هایی که بانی‌مد برگزار می‌کند، نشان از محبوبیت بالای این فروشگاه آنلاین دارد.

شکسته شدن رکورد فروش آنلاین در جشنواره سیاجمعه بانی‌مد!
برگزاری کمپین جمعه سیاه بانی‌مد که این مرکز خرید آنلاین را با خیل عظیم مشتریان و خریداران مواجه کرد، تلاش‌های تیم فنی و ناوگان حمل‌ونقل این شرکت به دلیل تعداد بالای سفارش‌ها، شبانه‌روزی شد. این امر موجب شد تا در جشنواره فروش ویژه سیاجمعه بانی‌مد که تا ۵۰% تخفیف روی کالاها و ۴۰% تخفیف بدون محدودیت، روی سبد خرید اعمال شده بود، رکورد فروش آنلاین پوشاک شکسته شود.

پس از جشنواره سیاه‌جمعه، برپایی جشنواره 1+1 به مناسبت تولد 6 سالگی بانی­مد و همچنین راه­اندازی بازی بانیناسور خوش‌شانس که تا 100% کد تخفیف برای مشتریان به همراه داشت، بار دیگر این مرکز خرید اینترنتی با ثبت فروش بسیار بالا و جلب رضایت مشتریان توانست مهر تأییدی به جایگاه اول خود در میان فروشگاه­های آنلاین بزند. البته بانی‌مد در جشنواره بازگشت به مدرسه نیز که با شروع سال تحصیلی برگزار شد با استقبال بالای مشتریان مواجه شد که نشان از محبوبیت این مرکز خرید دارد. این روزها نیز بانی‌مد با برپایی جشنواره بهاره و راه‌اندازی بازی شکستن تخم‌مرغ رنگی، فرصت مناسبی برای خرید و استفاده از تخفیف‌های شگفت‌انگیز را برای مشتریانش فراهم کرده است.

بانی‌مد در مسیر سبز موفقیت خرید آنلاین!
در سال 1393 فروشگاه اینترنتی بانی‌مد، فعالیت خود را به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از برند بین‌المللی پرطرفدار جین‌وست، آغاز نمود. مدتی پس از شروع فعالیت برند جین وست در ایران، از آنجایی که در برخی از شهرهای کشور، شعبه‌ای از این برند محبوب تأسیس نشده بود، مدیران جین وست ایران تصمیم به ایجاد یک فروشگاه اینترنتی فعال گرفتند تا محصولات این برند باکیفیت را به دست طرفدارانش در سراسر ایران برسانند.

استقبال بالای مشتریان از این فروشگاه آنلاین پس از مدت کوتاهی که از شروع فعالیتش می‌گذشت، سبب شد مرکز خرید آنلاین بانی‌مد فعالیت خود را گسترش دهد تا محصولات برندهای معتبر دیگر را نیز در پلتفرم خود به فروش برساند. بانی‌مد اکنون در آغاز هفتمین سال فعالیت خود، محصولات بیش از ۴۰۰ برند و صدها کالای مختلف را به مخاطبان ارائه می‌دهد که این امر نشان از موفقیت فروشگاه آنلاین بانی‌مد دارد.

با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا این روزها، برپایی جشنواره‌های با تخفیف‌های هیجان‌انگیز مانند جشنواره بهاره بانی‌مد، فرصت مناسبی برای خرید محسوب می‌شود.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها