فروش میلیاردی با بازاریابی در گوگل، سئو!!

شیوع ویروس کرونا موجب ورشکستگی و نابود شدن بسیاری از کسب و کارهای سنتی و نوپا شده است.

فروش میلیاردی با بازاریابی در گوگل، سئو!!

اما بسیاری از مدیران موفق کسب و کارها به دلیل به روز بودن، نه تنها به ورشکستگی نرسیدند؛ بلکه درآمد مجموعه خود را در همین دوران که کسب و کارها و تجارت ها یکی یکی از میدان رقابت حذف می شدند، تا 100 برابر قبل افزایش دادند، بله درسته 100 برابر افزایش درآمد!! هدف ما از ایجاد این مقاله آشنایی شما کاربران گرامی با روش فروش میلیاردی یعنی سئو (SEO).

در این مقاله قصد داریم تا راه های افزایش فروش از طریق این فرا موتور جستجو یعنی گوگل را بیان کنیم. اما قبل از آن سعی داریم تا با طرح چند سوال به این مقاله مسیر بدهیم:

1- چرا باید کسب و کار خود را آنلاین کنیم؟

2- آیا تنها با طراحی سایت خود می توانیم فروش خود را افزایش دهیم؟ طراحی سایت کافی است؟

3- سئو چیست؟ هزینه سئو چقدر است؟

4- سایت را به سئوکار یا شرکت سئو بسپارم یا خودم سئو کنم؟

5- راه های انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت و سئو چیست؟

ما اینجاییم تا به سوالات بالا و هر سوالی که در قسمت نظرات در پایین همین صفحه می پرسید پاسخ دهیم.

چرا باید کسب و کار خود را آنلاین کنیم؟


بیایید به دوران قبل از کرونا برگردیم جایی که اکثر مدیران، حاضر به پرداخت هزینه برای راه اندازی بستری برای آغاز فروش آنلاین خود نبودند. حتی گاهی با تمسخر از کنار این پیشنهادات عبور می کردند. متاسفانه شاهد حذف بسیاری از کسب و کار ها و تجارت ها از میدان رقابت بودیم و از این بابت بسیار ناراحتیم. اما ناراحتی کافیه و حالا باید به دنبال راه حلی برای این موضوع باشیم.

آیا تنها با طراحی سایت می توانیم فروش خود را افزایش دهیم؟ طراحی سایت کافی است؟
بستر های زیادی وجود دارند تا موجب بازاریابی و فروش بیشتر ما شوند اما یکی از این روش ها طراحی سایت می باشد. طراحی سایت برای تجارت ما مانند این است که شعبه دومی تاسیس کنیم. اما با این تفاوت که دیگر محدود به منطقه خاصی نیست بلکه شعبه ای جهانی خواهد بود. در حال حاضر با اهمیت طراحی سایت آشنا هستیم اما موضوع مهم تر این است که آیا با طراحی سایت به تنهایی فروش ما افزایش خواهد یافت؟ پاسخ قطعا منفی است. این سوال را با طرح سوالی دیگر پاسخ می دهیم. آیا با تاسیس یک هایپر مارکت مجلل در وسط بیابان بدون رفت آمد، فروشی خواهید داشت؟

سئو چیست و هزینه سئو چقدر است؟


سئو یا SEO به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. سئو یکی از روش های بازاریابی در گوگل می باشد. هزینه سئو نسبت به روش های دیگر از جمله تبلیغات پولی گوگل بسیار به صرفه و ماندگاری بیشتری دارد زیرا که در این نوع تبلیغات در گوگل بعد از اتمام اعتبار، از نتایج حذف خواهید شد و نیاز به افزایش اعتبار مجدد دارید. اما این موضوع که سئو سایت یک شبه ممکن نیست و فرآیندی زمان براست نیز باید بیان شود. پس اگر فردی کم حوصله هستید سئو راه خوبی برای شما نیست.

سئو سایت شما موجب افزایش بازدید کنندگان وب سایت شما می شود و به این واسطه فروش شما تا چند صد برابر افزایش خواهد یافت.

سایت را به سئو کار یا شرکت سئو بسپارم یا خودم سئو کنم؟


اگر تیم متخصصی در مجموعه و گروه خود ندارید آموزش و ایجاد یک تیم متخصص زمان شما را خواهد گرفت و از رقبا عقب خواهید افتاد. در این صورت پیشنهاد می کنیم به یک شرکت طراح سایت و سئو مراجعه کنید، البته از نوع متخصص و کاربلد!! اگر به دنبال بهترین شرکت طراح سایت در اصفهان هستید بر روی لینک کلیک کنید.

راه های انتخاب بهترین شرکت طراح و سئو سایت چیست؟


شرکت ها و افراد زیادی در زمینه سئو و طراحی سایت فعالیت می کنند. اما در ادامه قصد داریم تا از هدر رفتن عمر و سرمایه شما جلوگیری کنیم. موارد مهم و قابل توجه در هنگام انتخاب عبارتند از: تخصص، نمونه کار های موفق، رضایت مشتریان، هزینه و قیمت مناسب، مسئولیت پذیری و از همه مهم تر برند آن شرکت

موارد بالا بسیار مهم و قابل اهمیت اند، اما این موارد کافی نیست. راه عملی پیدا کردن شرکت معتبر سئو در ایران، جستجو در گوگل است. مطمئنا فرد یا شرکتی که ادعای توانایی رساندن شما در لیست 10 سایت اول گوگل و یا حتی 3 سایت اول گوگل را دارد خود باید در این لیست جای داشته باشد. عبارت های فراوانی برای دستیابی به این شرکت ها وجود دارد. برای مثال با جستجوی عبارت " سئو در اصفهان " لیستی از این شرکت ها را مشاهده خواهید کرد. حال با ورود به سایت این شرکت ها و تحلیل موارد فوق بهترین انتخاب را خواهید داشت.

گروه لاک پشت با تجربه چندین مشاوره موفق و هدف توسعه کسب و کارهای نوپا در زمینه طراحی سایت و سئو و... فعالیت دارد. برای مشاوره تخصصی رایگان و یا سفارش با ما تماس بگیرید. در اخر امیدواریم در این مقاله به سوالات شما در زمینه اهمیت طراحی و سئو سایت و نحوه برونسپاری آن پاسخ داده باشیم. در قسمت نظرات هرگونه سوالی را مشتاقانه پاسخ گو هستیم.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی قبادی
    0

    واقعا درسته من دوبار طراحی سایت هزینه کردم و الان دیگه کلا اعتقادی به طراحی سایت ندارم خیلی معمه انتخاب یه شرکت خوب ممنونم

  • حسن عابدی
    0

    واقعا محتوای خوب و واضحی بود کیف کردم از خوندنش چندین بار کلمه سئو رو شنیده بودم ولی تاثیراتش و توضیحاتی به این سادگی و واضحی نخونده بودم. ممنونم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها