راهکاری برای دریافت وام بدون ضامن!

صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی با ایجاد نوآوری در استفاده از ابزارهای مالی، امکانی را فراهم آورده تا سرمایه‌گذاران با خیال راحت این صندوق را جانشین حساب بانکی خود کنند.

راهکاری برای دریافت وام بدون ضامن!

درحالی که نرخ سپرده بانکی در فاصله‌ای نسبتاً زیاد از نرخ تورم کشور قرار دارد، بانک‌ها با نرخ 16 درصد سالیانه به مشتریان خود سود پرداخت می‌کنند و دریافت وام اغلب با دوضامن و و انواع گواهی ها و وثایق همراه است، یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری خوشنام دست به ابتکاری زده و با ایجاد خدمات متمایز برای مشتریان خود تاکنون نزدیک به 7 هزار میلیارد ریال جذب سرمایه داشته است.

صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی که تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار و ضمانت نقدشوندگی بانک توسعه صادرات ایران فعالیت می‌کند با ایجاد نوآوری در استفاده از ابزارهای مالی، امکانی را فراهم آورده تا سرمایه‌گذاران با خیال راحت این صندوق را جانشین حساب بانکی خود کنند.

این صندوق سرمایه‌گذاری علاوه بر آنکه بیش از 20 درصد سود سالیانه روزشمار پرداخت می‌کند به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا بدون ضامن و صرفا با وثیقه کردن سرمایه‌گذاری خود در صندوق وام بگیرند. گفتنی است این وام در قالب یک کارت اعتباری به مشتریان اعطا می‌شود و نرخ بهره‌ آن صرفا 18 درصد سالیانه است.

طبق اعلام صندوق، متقاضیان می‌توانند برای افتتاح حساب در این صندوق در سایت iBshop.ir ثبت نام کنند و درخواست خود را ثبت نمایند؛ گفتنی است با توجه به تکمیل ظرفیت 70 درصد از این صندوق، درخواست متقاضیان باتوجه به اولویت ثبت درخواست در سامانه بررسی می‌شود.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها