راهی سریع برای حضور آنلاین:

طراحی سایت ارزان با هزینه‌ی دوستانه

بدنبال طراحی سایت ارزان شرکتی، شخصی، فروشگاهی یا پزشکی هستین؟ گروه آی تی فارس در راه اندازی سایت اقتصادی به شما کمک خواهد کرد تا وارد دنیای پر از موفقیت اینترنت شوید.

طراحی سایت ارزان با هزینه‌ی دوستانه

از ابتدا تا انتهای مسیر طراحی سایت ارزان با گروه آی تی فارس

برای شروع کسب و کارتان کافیست مانند بسیاری از کسب و کارهای کوچک دیروز و رشد کرده امروز با بودجه کم شروع به کار کنید تا رفته رفته همان مسیر پیشرفت را طی کنید و طعم شیرین موفقیت را بچشید. سفارش طراحی سایت ارزان در کنار یک برنامه اصولی و منظم شما را به موفقیت مهم خواهد رساند. طراحی سایت ارزان با وردپرس گروه آی تی فارس میتواند نقطه ای بر شروع پر قدرت برای کسب و کار شما باشد.

شاید ارزان اما با علت

درست است هیچ ارزانی بی علت نیست!

ما طراحی سایت ارزان وردپرس را برای شما انجام میدهیم اما برای سایت شما از قالب و افزونه های اورجینال استفاده خواهیم کرد و سایتتان را بر روی بستر بهترین هاستینگ های ایران قرار خواهیم داد.

طراحی سایت ارزان و فوری گروه آی تی فارس میتواند حتی با توجه ارزان بودن آن قابل ارتقاع باشد. شما میتوانید پس از گسترش پیدا کردن کسب و کارتان سایت خود را ارتقاع دهید و امکانات بیشتری را بر روی آن بگذارید. گسترش یافتن کسب و کار شما یعنی جذب شدن بازدیدکنندگان و مشتریان بیشتر که نیازمند داشتن وب سایت قوی تری خواهید بود. پس بدون نگرانی درمورد این موضوع میتوانید با خرید سایت ارزان شروع کنید و در آینده آن را توسط برنامه نویسان توسعه دهید.

ارتباط سایت ارزان با اینستاگرام

اگر شما صفحه اینستاگرام دارید یا به فکر راه اندازی آن هستید کافیه به بالا بردن اعتبال کارتان هم فکر کنید. وقتی شما صفحه اینستاگرامی دارید که به خوبی فعالیت میکند و آدرس سایت خود را نیز در آن درج کرده اید قطعا باعث ایجاد اعتماد یا به عبارتی اعتماد سازی در بستر اینستاگرام خواهید شد. سفارش طراحی سایت با ودرپرس با بودجه کم میتواند این شانس را به شما هدیه بدهد تا به بازدیدکنندگان خود این اطمینان را بدهید که بسیار واقعی هستید و قصد خدمات دهی به آنها را دارید.

به همین راحتی با اعتماد سازی فقط از طریق داشتن سایت میتوانید شانس به درآمد رسیدن خودتان از ترکیب اینستاگرام و وب سایت را چند برابر کنید.

سفارش طراحی سایت ارزان وردپرس قابل ارتقاع

راهی سریع برای حضور آنلاین طراحی سایت ارزان با هزینه_ی دوستانه - تصویر 2

سفارش طراحی سایت ارزان وردپرس قابل ارتقاع مناسب کسب و کارهایی هست که پس از مدتی به بازدید قابل توجهی رسیده اند و نیاز دارند که قالب، ابزار و سرور اختصاصی خود را داشته باشند. طراحی سایت ارزان گروه آی تی فارس در این نقطه از فعالیت شما که به بازدهی کافی رسیده است میتواند قابل توصیه و توجه نیز باشد.

شما میتوانید قالب مد نظر خود را از صفر برنامه نویسی کنید، ابزار و افزونه های سایت را اختصاصی طراحی کنید و در نهایت گرافیک اختصاصی تری را روی سایت پیاده سازی نمایید. شما میتوانید سرور سایت خود را انتقال دهید یا آن را تغییر دهید و از سرورهای قوی تری بهرهمند بشوید.

مدت زمان تحویل طراحی سایت ارزان قیمت

مدت زمان تحویل طراحی سایت ارزان قیمت بستگی به خود شما دارد. اگر اطلاعاتی که از شما خواسته میشود به موقع ارسال کنید حداکثر تا 5 روز کاری طراحی و بارگذاری اطلاعات سایت شما تکمیل خواهد شد و بمدت 1 روز شما میتوانید تغییرات جزئی خودتان را برای کارگذار یا نماینده گروه آی تی فارس ارسال کنید تا آن ها را برای شما بر روی وب سایت اعمال کند.

ویژگی های طراحی سایت ارزان گروه آی تی فارس

راهی سریع برای حضور آنلاین طراحی سایت ارزان با هزینه_ی دوستانه - تصویر 3

سازگار با حالت موبایلی

هزینه پایین برای راه اندازی

سرعت بهینه صفحات

بهینه بودن دیتابیس

هاست درجه 1

فضای آپلود مناسب محصولات و نمونه کارها

فرم های تماس با ما

درج آدرس شبکه های اجتماعی

درج آدرس و نقشه محل کار

و کلی موارد دیگر مانند درج نام برند شما در آدرس سایت یا نمایش لوگو(نشان تجاری) در هرمکان از سایت که دلخواهتان باشد.

طراحی سایت اقتصادی ارزان یک راهکار ساده ولی جالب  برای افرادی است که بودجه کافی ندارند اما نیاز به داشتن سایت دارند. ما در گروه آی تی فارس به شما کمک میکنیم تا با قیمت پایین سایت اختصاصی استاندارد خود را داشته باشید و بتوانید به داشتن یا ساخت سایت در گوگل دست پیدا کنید.

داشتن سایت ارزان فروشگاهی یا سایت شرکتی با وردپرس در کنار صفحه(پیج) فعال اینستاگرام میتواند مشتریان و جذابیت های شغل شما را دوچندان کند تا فرصت دیده شدن توسط افراد بیشتری را پیدا کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 36734543-021 از ساعت 9 صبح تا 18 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان طراحی سایت بهرمند شوید. همچنین شما در روزهای تعطیل هم می توانید از ساعت 10 صبح تا 16 عصر با ما در ارتباط باشید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها