گزارش سال 1400 راست چین

راست چین گزارشی از عملکرد مجموعه طی سال 1400 را منتشر کرده که حاوی اطلاعات مفصلی در مورد بزرگترین مارکت پلیس فایل دیجیتال در ایران است.

گزارش سال 1400 راست چین

این مارکت در طی 9 سال فعالیت بیش از 5700 محصول طراحی سایت آماده و اپلیکیشن های متنوع ارائه کرده که  98% نیاز بازار را پاسخ داده است.

طبق آمار موجود؛ از بین 34000000 سایت وردپرسی دنیا، سهم کشور ایران  0.5% است، چیزی حدود 158000 وب سایت فارسی. راست چین (rtl-theme) در طی 10 سال فعالیت بیش از نیمی از سهم بازار طراحی سایت ایران را در اختیار گرفته است. علاوه بر این کل دامنه های IR در سال 1400 برابر 1476593  بوده که بر اساس اطلاعات موجود بیش از  43% کل این کاربران نیز مشتریان راست چین هستند.

قفغقفغقفغ

مهمترین مزیت خرید محصولات راست چین:

10 سال سابقه عرضه قالب و افزونه وردپرس و ضمانت بازگشت وجه در صورت مشاهده ایراد در محصول و یا نقص در پشتیبانی رضایت مشتریان را در پی داشته است. علاوه بر این بیش از 6 هزار محصول متنوع ارائه شده که نیاز 98% بازار در دسته قالب، افزونه، اسکریپت، اپلیکیشن و ... تامین شده است.

لاتاتلاتلاتاتا

  • کیفیت متمایز: انتشار محصولات با نظارت تیم حرفه ای کنترل کیفی انجام شده که این موجب شده محصول با امنیت و کیفیت ارائه شوند.
  • پشتیبانی سریع: یکی از نیازهای کاربران پاسخگویی سریع و رفع مشکل وب سایت در لحظه است. در سرویس پشتیبانی سریع کمتر از 2 ساعت مشکل کاربر بررسی می شود.
  • طرح های وفاداری: تخفیف VIP ویژه کاربران وفادار و ارائه کش بک به خریداران تنها بخشی از حمایت های راست چین از مشتریان وفادار است.
  • ساختار هوشمند: محاسبه درآمد فروشنده بر اساس رضایت کاربر یک مشوق و محرک برای بالا بردن کیفیت پاسخگویی و جلب رضایت کاربر است.
  • پایداری محصولات: جایگزینی محصولات توقفی با پشتیبانی ضعیف توسط فروشنده حرفه ای یکی از خدمات منحصر بفرد راست چین است که امکان ارتقا و بهبود کیفیت محصولات را به صورت روز افزون فراهم کرده است.
  • بروزرسان هوشمند: اپدیت اتوماتیک محصولات بدون فرایند جایگزینی دستی یکی از خدماتی است که فرایند نگهداری از سایت را برای مشتریان بسیار ساده و تسریع کرده است. بیش از 90% کاربران از افزونه بروزرسان خودکار استفاده می کنند.
  • خدمات بی رقیب: در مارکت استارت‌آپ راست چین امکان خرید محصولات با بیشترین تنوع، ۶ ماه ضمانت بازگشت وجه، پشتیبانی رایگان و آپدیت همیشگی فراهم شده است.

ارائه محصولات ایرانی، رونمایی از سرویس های جدید و خدمات متمایز نرخ کاربران فعال را نسبت به سال قبل 40% و رضایت از خرید را 60% افزایش داده است.

دسته قالب فروشگاهی وردپرس و چندمنظوره از پرطرفدارترین محصولات مارکت راست چین است.

مکتنمتنم

دانلود نسخه pdf گزارش عملکرد راست چین.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها