خرید بلیط هواپیما از مستر بلیط با کد تخفیف ویژه

توسعه پیشرفت فناوری‌هایی مثل اینترنت برای هر فردی یک موهبت است. اکنون می‌توانید همه کارها را به صورت آنلاین تنها با لمس چند دکمه انجام بدهید. از رزرو بلیط تا خرید، همه چیز را با سرعت نور می‌توانید انجام دهید. این موضوع مزایای زیادی را به همراه دارد.

خرید بلیط هواپیما از مستر بلیط با کد تخفیف ویژه

شما نیازی به عجله کردن برای ایستادن در صف‌های انتظار فرودگاه برای ورود به هواپیما را ندارید. امروزه شما هر فعالیتی را بدون ترک کردن خانه خود انجام می‌دهید، زیرا بسیاری از خطوط هواپیمایی گزینه‌هایی مثل چک کردن بلیط و پاسپورت را هم به صورت اینترنتی قبل از پرواز انجام می‌دهند.

یکی از بهترین سایت‌های ایرانی برای رزرو و خرید بلیط هواپیما، مستر بلیط است که به شما امکان خرید بلیط برای هر تاریخ و ساعتی را می‌دهد. در ادامه این مطلب به بررسی این سایت محبوب و نحوه رزرو بلیط به همراه کد تخفیف مستر بلیط می‌پردازیم، پس تا انتها با همراه شوید تا با مزایای بسیار خرید بلیط سفر از مستر بلیط آشنا شوید.

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما

برخی از مزایای رزرو آنلاین پرواز عبارتند از:

امکان لغو یا تغییر سفر

لغو یا تغییر رزرو آنلاین برای مسافران یک امر طبیعی است. با رزرو آنلاین مجبور نیستید با خطوط هوایی برای لغو یا تغییر تماس بگیرید و منتظر باشید تا خدمات به شما ارائه بدهند. رزرو آنلاین پرواز به این معنی است که شما می‌توانید هر کاری را با دسترسی به اینترنت انجام دهید. برخی از خطوط هوایی رزرو را بدون هزینه کنسلی انجام می‌دهند، در حالی‌که برخی دیگر لغو و تغییرات آنلاین را به صورت رایگان انجام می‌دهند، البته این کار محدودیت زمانی مشخصی دارد.

امکان خرید با تخفیف

یکی از مزایای خرید انلاین بلیط هواپیما از سایت‌هایی مثل مستر بلیط استفاده کد تخفیف یا پیشنهادات ویژه‌ای است که در بعضی ایام سال به مسافران ارائه می‌شود. با خرید حضوری امکان تخفیف وجود ندارد و شما باید همان مبلغ اصلی را پرداخت کنید.

صرفه جویی در زمان

با توجه به اینکه خرید آنلاین نیاز به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری ندارد، وقت کمتری از شما می‌گیرد. بنابراین به راحتی می‌توانید بلیط را متناسب با تاریخ و ساعتی که می‌خواهید بدون هر گونه معطلی رزرو کنید.

هزینه به صرفه

رفتن به نزدیک‌ترین آژانس مسافرتی هزینه رزرو را نیز از شما دریافت می‌کند، اما با خرید بلیط آنلاین هواپیما، می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه رزرو اضافی به آژانس، به قیمت‌های ارزان‌تر دسترسی پیدا کنید. همچنین با کد تخفیف مستر بلیط می‌توانید با انتخاب پرواز مد نظر از تخفیف و جوایز دیگری بهره‌مند شوید.

امکان انتخاب صندلی و نوع غذا

رزرو آنلاین بلیط هواپیما، به شما این امکان را می‌دهد که صندلی را با توجه به اولویت خود انتخاب کنید. برخی صندلی‌های داخل راهرو را دوست دارند در حالی‌که برخی صندلی کنار پنجره را ترجیح می‌دهند و با انتخاب گزینه خرید آنلاین بلیط، می‌توانید هر صندلی را که می‌خواهید انتخاب کنید تا سفر راحت‌تری را تجربه کنید. همچنین از طریق اینترنت امکان انتخاب نوشیدنی و نوع غذا قبل از پرواز را دارید.

خرید بلیط آنلاین هواپیما از مستر بلیط

ببلابلال

مستر بلیط از ابتدا کار خود را به صورت تخصصی با خرید بلیط هواپیما شروع کرد. رزرو بلیط در این سایت بسیار آسان است و فرایند پیچیده‌ای ندارد. شما از دو طریق سایت و اپلیکیشن می‌توانید بلیط پروازهای داخلی و خارجی را از مستر بلیط خریداری کنید.

برای رزرو بلیط هواپیما باید وارد صفحه اصلی شوید و در آنجا فرودگاه مبدا و مقصد به همراه تاریخ مورد نظر را وارد کنید. بعد از اینکه دکمه جستجو را بزنید، لیستی از تمام پروازهای تاریخ مد نظر شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید بلیط یکطرفه به مقصد یا بلیط رفت و برگشت را رزرو کنید.

در صورت بروز هر گونه مشکل امکان کنسل یا جابجایی بلیط وجود دارد که با توجه به قوانین هر ایرلاین و خطوط هواپیمایی متغیر است. بهتر است این قوانین را از قبل بررسی کنید تا مشکلی در روند رزرو به وجود نیاید.

اگر می‌خواهید از کد تخفیف مستر بلیط استفاده کنید، در بخش نهایی پرداخت و قسمت صورتحساب امکان وارد کردن کد تخفیف وجود دارد، پس از اینکه کد تخفیف را روی صورتحساب وارد کنید، بلافاصله ری فاکتور اعمال می‌شود و درصدی از هزینه بلیط کم می‌شود.

در سایت و اپلیکیشن مستر بلیط علاوه بر اینکه می‌توانید بلیط هواپیما رزرو کنید، امکان خرید بلیط اتوبوس و قطار نیز وجود دارد. خرید بلیط اتوبوس و قطار هم مانند هواپیماست و فرایند بسیار آسانی دارد. از دیگر خدمات مستر بلیط، رزرو هتل در بعضی شهرها است که در حال حاضر فقط امکان هتل‌های داخلی را دارد و می‌توانید برای اقامت در شهرهایی مثل اصفهان یا شیراز از آن استفاده کنید.

در صفحه اصلی سایت مستر بلیط هر روزه پیشنهادهای لحظه آخری خرید بلیط هواپیما وجود دارد که قیمت بسیار پایین و به صرفه‌ای دارند و برای مواقعی که سفر ضروری و عجله‌ای برای شما پیش آمد، گزینه بسیار مناسبی است.

از دیگر مزایای سایت مستر بلیط این است که کار با آن بسیار راحت است. مثلا برای اینکه امکان جستجو آسان‌تر باشد، در بخش رزرو بلیط شهرهای پر تردد اول از همه نمایش داده می‌شوند و نیازی نیست شما اسم شهر را بنویسید.

کد تخفیف مستر بلیط

حالا که با مزایای بسیار خرید آنلاین بلیط آشنا شدید و فهمیدید این موضوع تاثیر زیادی در هزینه و زمان شما دارد، نوبت به استفاده از کدهای تخفیف ویژه مستر بلیط است. این کدهای تخفیف، برای خرید بلیط هواپیما هستند و می‌توانید روی خرید خود آن را اعمال کنید. این کد تخفیف مبلغ پرداختی نهایی شما را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

برای استفاده این تخفیف ویژه می‌توانید از سایت تخفیفان اقدام کنید. در این سایت انواع کدهای تخفیف ویژه خرید بلیط هواپیما و پرواز قرار دارند که برای علاقه‌مندان به سفر یا برای افرادی که در جستجوی بهترین قیمت بلیط برای سفرهای کاری خود هستند، پیشنهاد بسیار مناسبی است. برای دریافت کد تخفیف مستر بلیط به لینک زیر مراجعه کنید و از سفر اقتصادی لذت ببرید.

https://takhfifan.com/offers/vendors/mrbilit

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها