10مزیت طراحی سایت سالن زیبایی

همانطور که میدانیم، یکی از پر رقابت ترین و گسترده ترین صنایع مدرن که در چندین سال اخیر طرفداران زیادی را نیز به خود جلب کرده، سالن های زیبایی هستند. سالن‌ های زیبایی، یک تجارت بسیار رقابتی هستند که برای موفقیت در آن، صاحبان سالن‌ ها باید مهارت‌ ها و شایستگی‌ های مختلفی را داشته باشند.

10مزیت طراحی سایت سالن زیبایی

از مهم ترین این مهارت ‌ها میتوان به هوش تجاری، هوش بازاریابی، مهارت ‌های ارائه خدمات به مشتری و درک آخرین روند ها و فناوری‌ ها در صنعت زیبایی اشاره کرد.

اما علاوه بر تمامی‌ موارد اشاره شده در بالا، یکی دیگر از مهم ترین و اساسی ترین مزیت‌های رقابتی در سالن‌ های زیبایی، داشت یک وبسایت مناسب و زیبا برای سالن زیبایی می باشد. با داشتن یک وبسایت خاص و منحصر به فرد برای سالن زیبایی خود، می ‌توانید در میان دیگر رقبای خود به چشم بیایید!

اگر شما نیز به داشتن یک وب سایت برای سالن زیبایی خود مشتاق هستید، امروز با مقاله ای از آژانس دیجیتال مارکتینگ مهرگان همراه باشید تا به بررسی همه چیز در مورد طراحی وبسایت سالن زیبایی و مزیت‌ های آن بپردازیم.

 

ویژگی‌های طراحی سایت سالن زیبایی

همانطور که میدانیم، طراحی سایت سالن زیبایی با بقیه سایت‌ ها تفاوت‌ هایی داشته و یک سری نکات در طراحی آن باید رعایت شوند. از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی‌ ها و امکانات طراحی سایت سالن زیبایی می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

2

  1. رنگ و تم: به طور کلی، مخاطب اصلی ما در هنگام طراحی سایت سالن زیبایی، بانوان هستند. به همین دلیل، این نوع سایت ‌ها باید طوری طراحی شوند که با روحیات خانم ‌ها سازگار بوده و احساس زیبایی را به آن ‌ها منتقل کند.
  2. معرفی آرایشگران و دیگر کارمندان سالن: همانطور که همه ما می‌دانیم، یک سالن زیبایی خوب را با نام آرایشگرهای آن می ‌شناسند. اگر آرایشگران و کارمندان سالن زیبایی شما محبوبیتی میان افراد نداشته باشند، بدون شک کار شما برای معرفی و تبلیغ سالن خود بسیار سخت تر خواهد شد. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم نام ونام خانوادگی، و مدارک هرکدام از آرایشگر‌های خود را در سایت خود درج کنید تا هم اعتماد افراد را به سمت خود جلب کنید، و هم از نام کارمندان معروف خود برای مشهور تر شدن کسب و کارتان کمک بگیرید.
  3.  به نمایش گذاشتن مجوز‌ها و گواهینامه‌های سالن زیبایی: برای هر خانمی، اصولی و بهداشتی انجام شدن فعالیت‌ هایش دارای اهمیت است. با قرار دادن مجوز‌ها و گواهینامه‌ های خود در هنگام طراحی سایت سالن زیبایی، اعتماد افراد را به سمت خود جلب می‌کنید. هرچه مجوزهای شما از اعتبار و ارزش بالاتری برخوردار باشند(مانند مجوز‌های بین المللی)، قرار دادن آن‌ها در وب سایت نیز با اهمیت تر می‌شود.
  4. قابلیت تعیین وقت و رزرو آنلاین: وجود قابلیت رزو آنلاین، نه تنها باعث افزایش دقت و راحتی شما در تعیین وقت‌ ها می ‌شود، بلکه در منظم نشان دادن فعالیت های سالن شما نیز نقش مهمی دارد. همچنین، هنگامی که مشتریان شما ببینند که می توانند به صورت آنلاین به تعیین وقت و رزرو بپردازند، شما را به چشم یک بیزنس منظم نگاه می کنند.
  5. معرفی خدمات: سوای از اینکه چه وب سایتی داشته باشید، وجود یک بخش خاص برای معرفی خدمات و محصولات، از واجبات کار است. در این بخش، سعی نکنید نحوه ارائه خدمات خود را به طور کامل و با جزئیات توضیح دهید چرا که باعث شلوغ شدن وب سایت و حوصله سر بر شدن مطالب شما می شود.
  6. آموزش مشتریان: سعی کنید یک سری از آموزش‌ های کوچک و ساده، که در خانه قابل انجام هستند را در وب سایت خود قرار دهید تا هم کار خود را برای خدمات ساده راحت تر کنید، و هم نشان دهید که به کار خود مسلط هستید.
  7. ریسپانسیو بودن وب سایت: بدون شک، بسیاری از مشتریان، خانم‌های خانه داری خواهند بود که تمایل دارند همه کارهای مجازی خود را با کمک گوشی انجام دهند. اگر سایت شما ریسپانسیو باشد، مشتری می ‌تواند تمامی‌ کارهایش با وب سایت را در گوشی انجام دهد.

 

10 مزیت طراحی سایت سالن زیبایی

3

  1. دیده شدن بهتر: ایجاد یک وب سایت برای سالن زیبایی به شما این امکان را می‌ دهد که با چندین برابر سرعت بیشتر از روش‌های سنتی، دیده شوید. حضور شما در فضای آنلاین باعث می‌ شود تا دیگران راحت تر بتوانند شما و خدمات شما را ببینند و با کار شما آشنا شوند.
  2. تقویت فرایند‌های ارتباط با مشتریان: دسترسی راحت تر مشتریان به شما از طریق فضای وب سایت، میزان دلبستگی آنان به شما و فعالیت شما را افزایش می‌دهد.
  3. کاهش هزینه‌ها: با کمک وب سایت، دیگر لازم نیست برای تبلیغات و یا ارتباط با مشتریان فعلی خود، از روش‌ها و تکنیک‌های گران قیمت تبلیغاتی استفاده کنید.
  4. تقویت برندیگ: با کمک وب سایت، به راحتی می‌توانید اهداف و نقاط قوت خود را به مشتریان خود نشان دهید.
  5. افزایش سرعت و بازدهی تبلیغات: امروزه و با کمک وب سایت‌ها، برای رساندن پیام خود به مشتریان، تنها به یک وب سایت و اینترنت نیاز دارید! پس منتظر چه هستید!
  6. راحت تر کردن برنامه ریزی: داشتن یک وب سایت می‌ تواند با خودکار کردن فرآیندهای خاص، مانند درخواست خدمات مشتری و پردازش سفارش، در وقت شما صرفه جویی کند و برنامه ریزی های شما را آسان تر کند. دیگر دوران نوشتن نام مشتریان بر روی کاغذ به پایان رسیده است!
  7. افزایش اعتماد سازی: داشتن یک وب سایت کامل و بی نقص به مشتریان شما نشان می‌دهد که شما یک سالن حرفه ای هستید و در مورد کسب و کار خود جدی و حرفه ای عمل می‌کنید.
  8. جمع آوری اطلاعات ارزشمند: از یک وب سایت می ‌توان برای جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان و علایق آنها استفاده کرد. این می ‌تواند به شما کمک کند تا با درخواست‌های مشتریان بیشتر آشنا شوید و مهارت های خود را بهبود دهید.
  9. اطلاع رسانی بهتر: با کمک یک وب سایت منظم و کامل، می ‌توانید هر نوع تغییر برنامه و یا بهبود وضعیت سالن را اطلاع رسانی کنید، بدون آن که نیاز باشد بابت آن هزینه خاصی بپردازید.
  10. جذب مشتریان بیشتر: در انتها نیز، وجود تمامی مزیت‌های بالا، در نهایت باعث می‌شود تا مشتریان شما نیز به شما احترام بگذارند و دیگران را نیز به استفاده از خدمات شما ترویج کنند.

 

مراحل سفارش ساخت سالن زیبایی

4

اگر شما نیز بعد از خواندن این مطلب، تصمیم به سفارش ساخت وب سایت برای سالن زیبایی خود گرفته اید، باید گفت که در حالت کلی، مراحل سفارش ساخت سالن زیبایی در مجموعه مهرگان به صورت زیر است:

  1. انتخاب هدف و قصد خود از طراحی وب سایت
  2. تماس با کارشناسان و توضیح نیاز خود به صورت شفاف و کامل
  3. بررسی نیاز‌های شما توسط متخصصان
  4. ارائه قیمت حدودی برای طراحی وب سایت
  5. شروع فرایند طراحی و انتخاب قالب مورد نیاز برای طراحی
  6. ارائه نسخه اولیه به مشتری برای تائید
  7. اتمام فرایند طراحی سایت سالن زیبایی
  8. بررسی سایت توسط کارفرما و انجام ویرایش ‌های نهایی
  9. اتمام کار و ارائه سایت کامل شده به کارفرما

در آخر، اگر قصد داشته باشید تا وب سایت خود را به روز و کارآمد نگه دارید و نیاز به خدمات بهینه سازی سایت داشتید، باز هم می ‌توانید از مهرگان کمک بگیرید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها