بهترین کادو تولد مردانه ارزان قیمت (جدید و خاص)

امروزه به دلایل اقتصادی بسیاری از افراد به دنبال کادو تولد مردانه ارزان قیمت هستند.

بهترین کادو تولد مردانه ارزان قیمت (جدید و خاص)

پیشنهاد ما به شما بازی تخته نرد، شطرنج، کشمکش، منچ و مارپله با طرح جدید است نه تنها از قیمت مناسبی برخوردار است بلکه مورد استقبال آقایان نیز قرار می گیرد. طراحی سنتی و مدرن بازی های تخته ای و ویژگیهای آنان را می توانید در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

تخته نرد کادو تولد مردانه خاص

2

ویژه ترین کادو تولدی که می توانید به عنوان کادو تولد مردانه ارزان قیمت برای مردان تهیه کنید تخته نرد است. تخته نرد را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروشترین بازی های ایرانی در نظر گرفت. این بازی گروهی سرگرم کننده، علاوه بر اینکه باعث تقویت حافظه می شود از جذابیت خاصی برخوردار است. بازی تخته نرد نه تنها آقایان را برای بازه های زمانی طولانی مدت سرگرم کند، بلکه برای همه بازه های سنی مناسب است و خانواده را دورهم جمع می کند.

تخته نرد قدمتی طولانی دارد و از محبوبترین بازی های اختراع شده توسط ایرانیان به حساب می آید. بازی تخته نرد تنها مخصوص آقایان نیست و در میان بانوان نیز طرفداران خاص خود را دارد. تخته نرد انواع گوناگونی دارد و  کادو فوق العاده ای برای دوستان، خانواده، آشنایان و فامیل به حساب می آید. بنابراین اولین پیشنهاد ما برای کادو تولد مردانه خرید تخته نرد است.

مواد اولیه در پروسه ساخت تخته نرد متنوع بوده و تخته نرد مدرن، چوب گردو، جوش، ام دی اف، منبت، خاتم و ... از جمله معروف ترین انواع آن است. تخته نردهای لاکچری قیمت بالایی دارند اما تنوع در تولید تخته نرد به گونه ای است که شما می توانید تخته نرد مورد علاقه خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید. اگر به دنبال تخته نرد با قیمت مناسبتری هستید می توانید به سراغ تخته نردهای ام دی اف، روسی و جیبی بروید.

شطرنج کادو تولد مردانه شیک و ارزان

یکی دیگر از کادوهای مردانه ای که هم قیمت مناسبی دارد و هم هدیه ای خاص محسوب می شود شطرنج است. شطرنج یک بازی جذاب، سرگرم کننده، چالش برانگیز و خاص است. شطرنج برای اولین بار در زمان های قدیم و توسط حکام هندی اختراع شد. پادشاهان هندی با استفاده از این بازی توانستند دنیای بازی های فکری را به صورت کامل متحول کنند. جالب است بدانید که شطرنج و تخته نرد تقریبا در یک بازه زمانی اختراع شده اند و هرکدام طرفداران خاص خود را دارند.

طراحی زیبا تخته های شطرنج و مهره های آن بسیاری از افراد را به بازی شطرنج علاقمند می کند. شطرنج چوبی، سنگی، پلی استر یا فلزی می تواند یک گزینه عالی برای هدیه تولد مردانه به حساب آید. این بازی به صورت دو نفره بوده و افراد با توانایی ذهنی و فکری متوسط به بالا را به خود جذب می کند.

تنوع در طرح و مدل شطرنج افراد با بودجه و سلیقه متفاوت را برای خرید شطرنج بیشتر ترغیب می کند. تخته نرد و شطرنج لوکس به همراه میز و صندلی بوده و جز بازی های لاکچری محسوب می شوند.

بازی کشمکش کادو تولد ارزان مردانه

3

سومین کالای پرفروش در لیست کادو تولد مردانه ارزان قیمت، بازی کشمکش می باشد. بازی کشمکش را می توان بازی فکری تخته ای مهیج و جدید دانست که بیشتر نوجوانان و جوانان مخاطب آن هستند و مناسب کادو تولد مردانه ارزان قیمت است. مدت زمانی که افراد برای شرکت در این بازی صرف می کنند کمتر از یک ساعت بوده و میزان سرگرم کنندگی آن بالاست.

مواد اولیه به کار رفته اصلی در ساخت بازی کشمکش چوب است و از طراحی خاصی برخوردار است.

منچ و مارپله کادو تولد ارزان قیمت برای مرد

4

در نهایت، شما می توانید از بازی های تخته ای کلاسیک و سنتی به عنوان یک هدیه مناسب استفاده کنید. منچ و مارپله از جمله بازی های رایج دنیای بچگی همه ما بوده اند. این محصولات ویژگی های مثبت زیادی داشته و به راحتی می توانند در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. با اینکه منچ و مارپله به عنوان هدیه مخصوص کودکان شناخته می شوند، ولی در هر صورت افراد با بازه های سنی مختلف می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. منچ و مارپله دو بازی ارزان قیمت هستند و برای کادو تولد مردانه مناسب هستند.

بازی ریسک هدیه تولد مردانه

از دیگر بازی های تخته ای و رومیزی بازی ریسک است. این بازی شبیه سازی تم جنگی است و باید ریسک پذیری بالایی داشته باشید تا شانس برنده شدن شما در این بازی افزایش یابد. شما در بازی ریسک نقش یک فرمانده جنگی را دارید و باید بتوانید بحران ها و چالش هایی که در حین بازی برایتان به وجود می آید را مدیریت کنید.

دومینو بازی فکری مناسب هدیه تولد

دومینو یکی دیگر از بازی های فکری بردگیم مناسب هدیه تولد مردانه است. بازی از قطعات مستطیلی کوچکی تشکیل شده اند. روی هرکدام از این قطعات اعدادی قرار دارند که باید بتوانید عدد مشابه را از میان مهره ها پیدا کنید و به زنجیره خود اضافه کنید. در این بازی هر بازیکنی که بتواند زودتر از سایر افراد مهره های خود را وارد زنجیره کند برنده خواهد بود.

بازی گو هدیه تولد برای آقایان

این بازی قدمت زیادی داشته و جز بازی های بسیار قدیمی محسوب می شود را می توانید به عنوان کادو تولد مردانه ارزان قیمت تهیه کنید. به گونه ای که قدمت آن به قبل از میلاد برمی گردد. خواستگاه بازی گو کشور چین است و با دو نفر این بازی قابل انجام است. قدرت طلبی و تفکر استراتژیک می تواند شما را به پیروزی برساند.

کلام آخر

در این نوشتار گزینه هایی برای کادو تولد مردانه ارزان قیمت به شما دوستان معرفی کردیم. این هدیه های تولد نه تنها به نوبه خود منحصر بفرد هستند بلکه از قیمت مناسبی برخوردارند و اغلب افراد نیز به اینگونه بازی ها علاقمند می باشند. از طرفی این بازی ها به گونه ای هستند که می توانید در هر زمان و مکانی (چه در دورهمی های دوستانه و چه در سفر) آن را به همراه داشته باشید و خود را سرگرم کنید. برای آشنایی بیشتر با انواع بازی های فکری می توانید این مقاله را https://shahrefekr.ir/all-kinds-of-intellectual-games/ مطالعه کنید. ضمنا برای خرید انواع بازی های فکری می توانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر شهر فکر، دیجی کالا، تک کادو مراجعه کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سما
    0

    ایده های خوبی بود بازی فکری مشابه تخته نرد هم لطفا معرفی کنید سپاس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها