بهترین هندزفری بلوتوثی برای تجربه بازی های گیمینگ احساسی

امروزه، دنیای بازی های ویدئویی بسیار گسترش پیدا کرده است و با گسترش بازی های جدید، روز به روز بر محبوبیت آن افزوده خواهد شد.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای تجربه بازی های گیمینگ احساسی

به همین علت، تجهیزاتی که برای گیمینگ مانند هندزفری مخصوص استفاده می شوند، از دید دوست داران بازی های ویدیویی بسیار ارزشمند می باشند. هندزفری بلوتوثی برای بازی با پیروی از چند اصل دیزاین به سبک گیمینگ، میکروفون قدرتمند، تاخیر کم و کیفیت صدای مطلوب همیشه در حال تولید هستند. در مقاله بهترین هندزفری بلوتوثی، ابتدا ویژگی های آن ها را بررسی می کنیم و سپس چند نمونه از بهترین آن ها را معرفی می کنیم؛ همراه ما باشید.

 

بهترین هندزفری های بلوتوثی گیمینگ در بازار

 در این قسمت، قصد داریم بهترین هندزفری بلوتوثی گیمینگ که در بازار موجود هستند را برای تان نام ببریم. هندزفری های مخصوص برای بازی های ویدیویی در انواع مختلفی نیز ساخته خواهند شد که قیمت آن ها، متغیر می باشد یعنی گیمر می تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان برای خرید آن ها نیز هزینه کند. در ادامه 8 مورد از بهترین هندزفری ها را معرفی و بررسی قرار خواهیم کرد تا اگر قصد بازی در سطوح حرفه ای را دارید، بتوانید به سادگی محصولی مرغوب پیدا نمایید.

1.هندزفری گیمینگ RAZER HAMMERHEAD

اولین مورد از لیست بهترین هندزفری بلوتوثی، RAZER HAMMERHEAD می باشد که هر کجا که حرف محصولات مورد استفاده در گیمینگ باشد، بدون شک شنونده نام کمپانی ریزر می باشید. این محصول نیز نماینده ریزر در بخش بهترین هندزفری بلوتوثی می باشد و می تواند تجربه ای فوق العاده برای شما رقم بزند. سری های نرم سیلیکونی تولیدات این کمپانی، همچنین با ایزوله کردن از نفوذ صدای اطراف به گوش جلوگیری خواهند کرد تا همواره گیمر بر صدای بازی مسلط باشد.

از این رو میکروفون های دوگانه این مدل هندزفری ها، از فناوری ENC بهره مند هستند و طیف وسیعی از شلوغی های محیط را از صدای شما در هنگام صحبت کردن حذف خواهند کرد. شما می توانید در بازار های شهر سکونتتان، این مدل هندزفری ایده آل را خریداری نمایید.

2.هندزفری گیمینگ Monster Mission V1

دومین مورد از لیست بهترین هندزفری بلوتوثی موجود در بازار،  Monster Mission V1 خواهد بود. در طراحی آن، بر روی کیس شارژ و خود گوشی ها یک لایت بار آبی رنگ قرار دارد که ظاهر هندزفری را مدرن تر از همیشه نشان می دهد.

این مدل هندزفری گیمینگ فوق العاده، همچنین از قابلیت شارژ بی سیم بهره مند می باشد و به سادگی گیمر ها می توانند با استفاده از پد های شارژر وایرلس و یا پاور بانک های شارژ بی سیم آن را شارژ نمایند. به این نکته بسیار عالی هم اشاره کنیم که همچنین وجود قابلیت شارژ سریع  Mission V1 موجب می شود که تنها با 5 دقیقه شارژ شدن حدود 1 ساعت شارژ داشته باشد تا گیمر بتواند از آن استفاده کند.

3.هندزفری گیمینگ سیم Lenovo TC09

کمپانی لنوو، سال هاست که در زمینه طراحی و تولید تجهیزات مورد استفاده در گیمینگ، فعالیت خود را آغاز کرده است و در سومین مورد از لیست بهترین هندزفری بلوتوثی قرار دارد. هندزفری گیمینگ Lenovo TC09 نیز یکی از محصولات کاربردی این برند مشهور می باشد و یکی از بهترین هندزفری های گیمینگ موجود در بازار محسوب خواهد شد.

به لطف طراحی مدرن و گیمینگ بسیار عالی، این هندزفری ارزش خرید بسیار بالایی نیز دارد و می تواند یک گزینه ایده آل و به صرفه باشد. همچنین بر روی کیس شارژ و گوشی ها یک لایت بار آبی رنگ قرار دارد که ظاهر هندزفری را به محصولات گران قیمت شبیه خواهد کرد. اتصال این هندزفری ها نیز به وسیله بلوتوث 5.0 و با برد 10 متر انجام خواهد شد و می تواند به سادگی به هر گجتی متصل شود.

قفغقفغ

4.هندزفری گیمینگ سیمی HyperX Cloud Earbuds

هندزفری HyperX Cloud Earbuds یک هندزفری سیمی می باشد که به واسطه طراحی بی نظیری که دارد، از ارزش خریداری بسیار بالایی برخوردار می باشد و به سادگی می توان آن را در لیست بهترین هندزفری بلوتوثی قرار داد. درایو داینامیک نئودیوم این محصول قطری 14 میلی متری نیز می باشد و می تواند طیف وسیعی از صدا های زیر و بم را در بهترین حالت هنگام بازی پخش نماید. HyperX Cloud Earbuds از میکروفون با الگوی ضبط Omni-directional بهره مند است.

5.هندزفری گیمینگ سیمی HP H150

یکی دیگر از بهترین هندزفری های بلوتوثی، هندزفری بی سیم HP H150 می باشد. این محصول با بهره مندی از طراحی مدرن و ظاهری شیک، می تواند انتخاب مناسبی برای تمامی گیمر ها باشد تا تجربه ای متفاوت از بازی های آنلاین را برایشان رقم بزند.

6.هندزفری گیمینگ سیم JBL Quantum 50

در ششمین مورد از لیست بهترین هندزفری بلوتوثی گیمینگ، هندزفری سیم دار JBL Quantum 50 قرار می گیرد. کمپانی جی بی ال، این هندزفری را به صورت ارگونومیک و با طراحی مقاوم طراحی خواهد کرد تا توانایی رقابت با دیگر گزینه های موجود در بازار را داشته باشد و بتواند نیاز یک گیمر را برطرف سازد.

 این هندزفری سیمی مرغوب، به دراوی های 8.6 میلی متری مجهز می باشد که می تواند صدای استریو را با نهایت کیفیت بازپخش نماید. جک 3.5 میلی متری ساخته شده بر روی آن به وسیله یک لایه محافظ سیلیکونی احاطه خواهد شد که مقاومت آن را در برابر کشیده شدن و پارگی بسیار افزایش خواهد داد. قیمت این هندزفری بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ثقفقف

سخن پایانی

هندزفری بلوتوثی گیمینگ، تنها برای بازی مورد استفاده نمی باشد و به واسطه میکروفون خوب و درایو های قدرتمند که دارد، نیز می توانند گزینه های مناسبی برای بازی، مکالمه، موسیقی و ... باشد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها