هوش مصنوعی زندگی انسان را احاطه کرده است!

فناوری هوش مصنوعی یا همان AI در بخش های مختلفی از زندگی روزمره انسان در حال گسترش می باشد و به نظر می رسد در آینده ای نزدیک این تکنولوژی کامپیوتری به زودی انسان ها را احاطه خواهد کرد.

هوش مصنوعی زندگی انسان را احاطه کرده است!

در واقع هوش مصنوعی انسان ها را وارد بعد جدیدی از زندگی کرده و دیدگاه انسان ها را به جهان تغییر داده است. این فناوری با بهره گیری از هوش ماشینی، فرایندهایی دقیق و سریع را برای انسان ممکن می کند و بدین ترتیب در زمینه های مختلف، به بهبود روند هر وظیفه کمک می نماید.

یکی از حوزه هایی که در سال های اخیر، هدف پیشرفت هوش مصنوعی بوده است، موضوع امنیت می باشد. حضور گسترده و فزاینده فناوری هوش مصنوعی و یادگیری عمیق در تجهیزات امنیتی از جمله دوربین مدار بسته، نشان دهنده استقبال جهانی از این فناوری امنیتی به روز می باشد.

برندهای مختلف و معتبر امنیتی از جمله هایک ویژن، این موج ایجاد شده در صنعت امنیت را هدایت کرده و دوربین هایی پیشرفته و هوشمند را به بازار عرضه می کنند. اگر شما هم به این فناوری علاقه مند هستید و یا قصد خرید دوربین هایک ویژن را دارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید. هم چنین مدل های متنوعی از این دوربین های جذاب را می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده نمایید.

هوش مصنوعی چیست؟

پرسشی که برای عموم افراد جامعه وجود دارد این است که هوش مصنوعی به زبان ساده و قابل فهم چیست؟ AI که مخفف عبارت Artificial Intelligence یا همان هوش مصنوعی است، به معنای استفاده از راه حل های کامپیوتری برای انجام وظایفی هوشمند می باشد که تا قبل از این تنها با هوش انسان ممکن بود. هوش مصنوعی می تواند در صدم ثانیه، حجم زیادی از اطلاعات را با دقت و سرعت پردازش کند که عملا برای انسان قابل انجام نخواهد بود.

هدف استفاده از هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل اطلاعات و تشخیص الگوریتم ها می باشد تا بتواند در بسیاری از عملکردهای انسان جایگزین مهارت های او شود. تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی بخشی از این فناوری نوین است که با استفاده از یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، به کشف داده های جدید و الگوها می پردازد و این موضوع به ویژه در صنعت امنیت مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با کاربردهای تکنولوژی هوش مصنوعی در دوربین های امنیتی بیشتر آشنا می شویم.

AI در دوربین های امنیتی

هوش مصنوعی با قدرتی تازه در دوربین های امنیتی مداربسته حضور دارد و در واقع این دوربین ها را به سطح بعدی توسعه برده است. این دوربین ها از فناوری Deep Learning یا همان یادگیری عمیق برای ارتقاء امنیت از طریق هوش مصنوعی بهره می برند. این فناوری با شبیه سازی مغز انسان، اطلاعات را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند و فرایندهای مانند تشخیص حرکت، تشخیص چهره و ردیابی هدف را ممکن می کنند.

به طور کلی این دوربین ها از هوش مصنوعی برای نظارت تصویری از طریق نرم افزارهای خاصی بهره می برند و صداها و تصاویر را برای شناسایی انسان ها و نیز رفتارهای مشکوک محیط پیرامون، تجزیه و تحلیل می کنند. سرعت عمل بالاتر، دقت بیشتر و نیز امنیت کامل تر، مزایایی هستند که با دوربین های امنیتی هوش مصنوعی وارد زندگی انسان ها شده اند و راحتی و آرامش خاطر را برای او فراهم کرده اند.

ذادلاا

دوربین های هوش مصنوعی هایک ویژن چه چیزی ارائه می کنند؟

برند هایک ویژن، همان طور که اشاره کردیم، یکی از پیشگامان فناوری هوش مصنوعی در دوربین های امنیتی می باشد که همین مساله، خرید دوربین هایک ویژن را به یک گزینه محبوب جهانی برای کاربران صنعت امنیت تبدیل کرده است. هایک ویژن که در رده اول فروش بازار جهانی تجهیزات امنیتی قرار دارد، راه حل های نوآورانه خود را در غالب دوربین هایی پیشرفته و هوشمند به جهانیان عرضه می کند.

  • فناوری تشخیص چهره
  • تشخیص حرکت
  • تمایز انسان از اشیاء
  • تشخیص وسایل نقلیه موتوری و غیر موتوری
  • تشخیص عابرین پیاده
  • نقشه حرارتی تراکم جمعیت یا تشخیص تب
  • تجزیه و تحلیل تصاویر
  • ردیابی هدف
  • فناوری Acusense (ایجاد تمایز میان حرکت انسان و وسایل نقیله و سایر اشیا محیط)
  • شمارش افراد و کنترل تردد

و بسیاری دیگر از موارد، از جمله مزایا و قابلیت هایی است که دوربین های هوش مصنوعی برند هایک ویژن ارائه می کنند. به این صورت دوربین های هایک ویژن، امنیت را در یک لایه پیشرفته به انسان هدیه می دهند. جدیدترین مدل از این دوربین های جذاب، دوربین‌های IP DeepinView می باشد که در کنار فناوری های هوش مصنوعی، سرعت عمل و دقت و وضوح بالاتر را از خود نشان می دهد.

فققفق

انتخاب بهترین دوربین های هایک ویژن

انتخاب دوربین های امنیتی به دلیل حساسیت ها و نیز عملکردهای پیچیده ای که این تجهیزات دارند، نیازمند تحقیق و بررسی بیشتر می باشد تا شما را از اشتباهات احتمالی در خرید این دوربین ها دور نگه دارد. دوربین های هایک ویژن یکی از برترین دوربین های موجود در بازار ایران با امکانات پیشرفته و قیمت های مناسب می باشند که با خرید از یک فروشگاه معتبر، می توان درباره اصل بودن این دوربین ها و نیز عملکرد درست و گارانتی معتبر آنها اطمینان داشت.

دوربین مارکت که یکی از این فروشگاه های معتبر است، علاوه بر ارائه قیمت های اقتصادی، راه حل های دیگری برای کاهش هزینه ها برای مشتریان خود در نظر گرفته است که از میان آنها می توان به پکیج هایک ویژن اشاره کرد. این پکیج ها هم به صورت از پیش طراحی شده درون سایت مجموعه دوربین مارکت به آدرس www.Doorbinmarket.com قرار دارند و هم شما می توانید بر اساس اهداف امنیتی و نیز بودجه خود، پکیج دلخواه خود را بسازید. برای خرید انواع دوربین هایک ویژن سری به سایت این مجموعه بزنید و با کارشناسان دوربین مارکت در تماس باشید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها