صرافی بیمنکس ( BimNex)

هر شخص برای ورود به بازارهای مالی نیازمند یک صرافی معتبر برای ثبت و انجام معاملات هست. در اصل صرافی ما، دوست و همراه ماست که تا آخرین لحظات با ما همراه بوده و انتخاب یک دوست مورد اعتماد نیز شرط اول موفقیت در هر راهی است.

صرافی بیمنکس ( BimNex)

در این مقاله ما به معرفی صرافی BimNex  که یکی از معتبرترین صرافی‌های جهان و علاوه بر این امر یک دوست مورد اعتماد برای شماست خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که جوایز و تخفیف‌های بسیار زیادی نیز در ادامه به شما ارائه می‌دهد.

صرافی BimNex

 که یک پلتفرم برای معاملات ارز دیجیتال است، در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. این صرافی تمام خدمات معاملاتی در بازار ارز دیجیتال شامل خدمات معاملاتی اسپات، مشتقات، فیوچرز و کپی تریدینگ را به بیش از ۱۰۰ کشور در سرتاسر جهان ارائه می‌دهد. در این نوشته

صرافی BimNex یک صرافی ارز دیجیتال است که به کاربران امکان دادوستد انواع دارایی‌های دیجیتال را می‌دهد. BimNex Technologies Ltd، مستقر در هنگ کنگ، مالک و اداره‌کننده این پلتفرم است. این صرافی در سال 2019 راه‌اندازی شد و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین صرافی‌ها در آسیا تبدیل شده است.

صرافی BimNex معاملات فیوچرز را با طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیجیتال ازجمله؛ بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، EOS، ترون و غیره ارائه می‌دهد. همچنین ابزارهای معاملاتی پیشرفته‌ای مانند انواع سفارش و ابزارهای نموداری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به آن‌ها در تصمیم‌گیری آگاهانه هنگام معامله روی پلتفرم کمک کند.

صرافی بیمنکس یک مؤسسه مالی خدمات دیجیتال بین‌المللی است که در کشورهای آمریکای شمالی، کانادا، اروپا، هنگ‌کنگ و تایوان شعبه دارد. صرافی BimNex همچنین برای فعالیت در کشورهای دیگری که خدمات خود را ارائه داده یا هر شکلی از تجارت را در آنجا انجام می‌دهد، ثبت شده و تأییدیه نظارتی است.

از دیگر ویژگی‌های مثبت BimNex Exchange آن است که، به کاربران خود اقدامات امنیتی درجه یک مانند کیف پول‌های چند امضایی برای ذخیره ایمن وجوه و ذخیره‌سازی سرد برای امنیت بیشتر ارائه می‌دهد.

یکی از مزایای اصلی استفاده از صرافی BimNex کارمزدهای پایین آن است.

ثبت نام صرافی   BimNex

برای شروع معامله یا سرمایه گذاری در صرافی BimNex مانند تمام صرافی‌های دیگر ابتدا باید در این صرافی ثبت نام کنید. برای ثبت نام صرافی بینگ ایکس با استفاده از لینک

https://bimnex.com

وارد صفحه اصلی صرافی شوید. پس از بارگذاری شده صفحه اصلی صرافی،مانند شکل  Get started  را انتخاب کنید.

11

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها