نظرسنجی کوینکس در رابطه با خدمات خود

کوینکس یکی از صرافیهای معتبر جهان است که به تازگی یک نظرسنجی در توئیتر به راه انداخته است. موضوع نظرسنجی این بود که چه مدت در دنیای رمزارز ها فعالیت داشته اید و در زمینه مبادله رمزارها با چه محدودیت هایی مواجه شده اید؟!

نظرسنجی کوینکس در رابطه با خدمات خود

محدودیت های کاربران در مبادلات رمزارز

این موضوع به نظر کاربران توئیتر بسیار جالب آمد و نظرات مختلفی نیز برای آن ثبت کردند. آنها در مسیر معاملات خود از چالشها حرف زدند و مسائل پیش روی خود را در دنیای کریپتو مطرح کردند. مهمترین مسئله آنها بحث تغییر آی‌پی و بلوکه شدن سرمایهشان در صرافی های دیگر بود.

صرافیهای خارجی زیادی برای بحث ورود و انجام معاملات دارای محدودیت هستند. این محدودیتها حسابی کاربران ایرانی را سردرگم کرده و تجربه بدی برایشان در معاملات ارز دیجیتال رقم زده است.

 

مشکلات آی پی و عدم محدودیت در کوینکس

یکی از نکات جالب صرافی کوینکس این است که مشکلاتی از قبیل مسدود شدن سرمایه بخاطر تغییر آی‌پی کاربران در آن معنایی ندارد. اگر کمی با دنیای ارزهای دیجیتالی آشنا باشید میدانید که آی‌پی یک مسئله مهم برای انواع مبادلات ارز رمزنگاری شده است.

بسیاری از صرافیهای معتبر جهانی نسبت به تغییر آی‌پی در کوتاه مدت حساس هستند. چراکه این عمل را اقدامی خرابکارانه تلقی میکنند. تغییر آی‌پی در کوتاه مدت نشاندهنده این است که شما در مدت بسیار کوتاه و غیر منطقی تغییر مکان دادهاید.

با این استدلال آنها متوجه خواهند شد که احتمالا برای ورود از وی‌پی‌ان استفاده میکنید. در صرافی کوینکس با چنین مشکلی روبرو نخواهید بود. در نظرسنجی اخیر، این صرافی نیز مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت و آنها، این پلتفرم معتبر را بابت چنین عملکردی ستودند. بسیاری از آنها عنوان کردند که سرمایهشان بخاطر همین مسئله تغییر آی‌پی در صرافی های دیگر مسدود شده و از بین رفته است.

امنیت کاربران و احراز هویت

با توجه به نظرسنجی در توییتر رسمی فارسی کوینکس، یکی از مسائل مهمی که کاربران به آن اشاره داشتند بحث صرافی بدون محدودیت است. این موضوع اشاره میکند که این پلتفرم ارز دیجیتال امنیت دارایی حساب کاربران را تضمین می کند و از طرفی حسابشان را برای استفاده از آی‌پیهای مختلف مسدود نمیکند.

رسالت بزرگ کوینکس

یکی از رسالتهای بزرگ این پلتفرم ارز دیجیتال این بوده است که معاملات را ساده کند و متعهد به بلاک چین خدمات دیفای را در پلتفرم خود بدون محدودیت گسترش و ارائه دهد. طبق مقالهای که در وبلاگ رسمی کوینکس منتشر شد، آنها در طول 5 سال گذشته تلاش کرده اند که به این مهم دست پیدا کنند و حالا با توجه به این نظرسنجی کاربران از خدمات آنها راضی هستند.

کاربران ایرانی از اینکه یک صرافی معتبر به جامعه فارسی ارزش داده و خدماتی نامحدودی در دنیای رمز ارز به آنها ارائه کرده، بسیار خوشحال هستند.

سخن آخر

این پلتفرم رمزنگاری، در این سالها، از معدود صرافیهایی بوده که ایرانیان را به لحاظ امنیت اذیت نکرده است. حساب کاربری بسیاری از افراد توسط صرافی های  مختلف به بهانه های مختلف بلوکه شده و سرمایه این افراد نیز از دست رفته است.

پس از این اتفاق، بسیاری از آنها جذب پلتفرم کوینکس شدهاند و حالا پس از گذشت زمانی نسبتا طولانی نسبت به استفاده از آن اعلام رضایت کرده اند. هشتگ کوینکس بدون محدودیت، این روزها ترند توئیتر فارسی است و شما نیز میتوانید توئیتهای کاربران مختلف را در خصوص معاملات در دنیای رمزارز مشاهده کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها