نوروز امسال، شادی بدون حد و مرز با کوینکس

چگونه میتوان شادی بدون محدودیت داشت؟ با کوینکس چنین چیزی فراهم است؟ صرافی CoinEx را اکثر فارسی زبانان به واسطه خدماتش میشناسند.

نوروز امسال، شادی بدون حد و مرز با کوینکس

این صرافی با خدمات کامل و ساده خود توانسته به خوبی در دل فارسی زبانان جا باز کند و امروز میبینیم که بسیاری از آنها تمایل دارند معاملات خود را از طریق این صرافی پیش ببرند. این صرافی برای سال نو رویدادهای مختلفی آماده کرده تا فارسی زبانان با شرکت در آنها شاد بودن بدون هیچ محدودیتی را تجربه کنند. اگر شما هم دوست دارید درباره این رویدادهای هیجان انگیز اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، پیشنهاد ما این است که تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کوینکس چه خدماتی ارائه میدهد؟

کوینکس یک صرافی معتبر و جهانی است که خدمات بسیاری را در حوزه رمز ارز به کاربران خود ارائه میدهد. خلاف بسیاری از صرافی های معتبر جهان که به دلیل مشکلات تحریمی و مالی حساب فارسی زبانان را مسدود کرده اند و از ارائه خدمات به آنها خودداری میکنند؛ کوینکس همچنان پابرجاست و با قدرت پشتیبان جامعه فارسی زبان خود است.

خدمات این صرافی شامل خریدوفروش رمز ارزهای مختلف و لیست‌شده در بازار و همچنین معاملات مختلف و بازارهای آن است.

رابط کاربری شادی بخش!

اگر اهل ارزهای دیجیتالی و پیگیر نحوه خریدوفروش آنها باشید متوجه شده اید که صرافیهای مختلف کاربران را با چه پیچیدگیهای عجیب و غریبی روبه‌رو خواهند کرد. برای نمونه صرافی کوکوین با رابط کاربری عجیب خود، پروسه معامله را بسیار سخت و زمانبر کرده است.

کوینکس به شکلی طراحی شده که همه افراد بتوانند به سادگی از آن استفاده نمایند. این رابط کاربری ساده را میتوان یکی از دلایل شاد بودن بدون هیچ محدودیتی در این صرافی دانست. چرا که کاربران در این صرافی با سردرگمی روبه‌رو نیستند و به سادگی امورشان انجام خواهد شد.

رویدادهای کوینکس برای عید 1402

این صرافی برای فارسی زبانان همواره برنامه های متعددی داشته و سعی کرده که از طریق رویدادهای مختلف آنها را همراهی کند. عید امسال نیز برای فارسی زبانان فرصت مناسبی پدید آمده تا در رویدادهای مختلف این صرافی شرکت کنند و جوایز مختلفی را بهدست بیاورند.

ارزش تمامی این رویدادها ۸۰۰۰ دلار برآورد شده است. شما میتوانید با پیوستن به گروه تلگرامی این صرافی و پیگیری شبکه های اجتماعی آن نظیر اینستاگرام و توییتر اخبار مربوط به رویدادها را به دست بیاورید و در آنها شرکت کنید.

نوروز 1402 و رویدادهای کوینکس در سال جدید پربارتر از همیشه هستند و اصلا نباید آنها را از دست داد.

جمع بندی

شادی بدون محدودیت را در سال نو 1402 با عیدی و رویدادهای این صرافی تجربه کنید. CoinEx یک صرافی معتبر جهانی است که خدمات بسیاری را در حوزه ارزهای دیجیتالی ارائه میدهد. این صرافی برای فارسی زبانان رویدادهای مختلفی برگزار میکند تا آنها به استفاده از این صرافی و ارزهای دیجیتال علاقه مند نماید.

نوروز امسال نیز این رویدادها باپرجا هستند و بودجه دلاری زیادی نیز برایشان تعریف شده است. پس سعی کنید عید امسال از رویدادهای فوق العاده این صرافی جا نمانید و شادبودن بدون هیچ محدودیتی در کوینکس را در کنار خانواده و دوستان تجربه کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها