آیا لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی می شود؟

افزایش میل جنسی با لابیاپلاستی یکی از مهم‌ترین مزایای این جراحی محسوب می‌شود به طوری که بسیاری از بانوان برای رفع مشکلات خود در حین روابط زناشویی برای این جراحی اقدام می‌کنند.

آیا لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی می شود؟

 ممکن است سؤالات متداولی ذهن افرادی که قصد انجام جراحی لابیاپلاستی را دارند، درگیر کرده باشد. در این مقاله سعی می‌کنیم به رایج‌ترین این سؤالات پاسخ دهیم پس تا انتها همراه ما باشید. (لابیاپلاستی در اهواز)

 

عوامل مؤثر بر میل جنسی کدامند؟

عوامل متعددی بر میل جنسی خانم‌ها و آقایان تأثیر می‌گذارند. در زیر به برخی از این عوامل اشاره می‌شود:

  • زیبایی اندام: 
  • تناسب اندام و زیبا بودن اندام‌های جنسی علاوه بر این که می‌تواند رضایت جنسی ایجاد کند، بر روی اعتماد به نفس فرد نیز تأثیر‌گذار است.
  • تجربیات گذشته: 
  • تجربیات گذشته در زمینه روابط جنسی، آشنایی فرد با بدن و جنسیت می‌تواند بر میل جنسی افراد نیز اثرگذار باشد.
  • استرس و فشار روانی: 
  • فشار‌های روانی، استرس و مشکلات روحی می‌توانند بر میل جنسی اثرات منفی داشته باشند.
  • تغییرات هورمونی: 
  • مراحل زندگی مانند بلوغ، بارداری، و سنین مختلف رشد می‌توانند تغییرات هورمونی را به همراه داشته باشند که بر میل جنسی تأثیر می‌گذارند.

میل جنسی تحت تأثیر ترکیبی این عوامل قرار دارد و ممکن برای هر فرد متفاوت باشد.

آیا مشکل ارگاسم نرسیدن با لابیاپلاستی حل می‌شود؟

لابیاپلاستی ممکن است تغییراتی در ظاهر فیزیکی ایجاد کند که موجب افزایش اعتماد به نفس شود، این تغییرات می‌توانند در رابطه جنسی فرد تأثیر بگذارند، اما باید توجه داشت که هر فرد به شکل متفاوتی به این تغییرات واکنش نشان می‌دهد.

 به طور کلی مشکل به ارگاسم نرسیدن باید توسط متخصص زنان بررسی شود. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به مطب دکتر کیمیا قاسمی متخصص زنان و زایمان در اهواز مراجعه کنید.

آیا لابیاپلاستی میل جنسی را کم می‌کند؟

یکی از تصورات اشتباه در مورد عمل لابیاپلاستی این است که این جراحی ممکن است میل جنسی را کاهش دهد. برخی افراد فکر می‌کنند که با تغییر در شکل ظاهری، عملکرد جنسی نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد. لابیاپلاستی عمدتاً به منظور بهبود ظاهر لبه‌های آلت تناسلی انجام می‌شود که معمولاً باعث افزایش اعتماد به نفس بانوان می‌شود. حتی برخی از افراد پس از لابیاپلاستی احساس افزایش کیفیت رابطه جنسی دارند، اما نباید انتظار داشت که این تأثیرات برای همه بانوان یکسان باشد و برای همه افراد صدق کند.

2

 اگر این جراحی توسط متخصص و پزشک با تجربه انجام نشود می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به آن بخش وارد کند و به قسمت‌های عصبی واژن آسیب برساند.

 به طور کلی بانوان بعد از جراحی لابیاپلاستی تجربیات مختلفی از میل جنسی داشته‌اند، برخی از آن‌ها از اثر مثبت لابیاپلاستی بر روی میل جنسی خود راضی بودند، در حالی که برخی دیگر تغییری چشمگیری احساس نکردند.

آیا میل جنسی پس از لابیاپلاستی، افزایش می‌یابد؟

میل جنسی و لابیاپلاستی معمولاً رابطه مستقیم با افزایش رضایت جنسی دارند. لابیاپلاستی به عنوان یک جراحی زیبایی و درمانی انجام می‌شود تا ظاهر لب‌های آلت تناسلی زنانه تغییر دهد. این تغییرات ظاهری عمدتاً باعث افزایش اعتماد به نفس و حتی گاهی بهبود در فعالیت‌های روزمره می‌شود. افرادی که از نظر ظاهری از نتایج لابیاپلاستی راضی‌اند، ممکن است تجربه بهبود در میل جنسی خود داشته باشند.

لابیاپلاستی نیز می‌تواند تأثیرات روانی داشته باشد که به نوبه خود موجب افزایش میل جنسی شود. افزایش اعتماد به نفس، حس خوب درباره بدن، و بهبود ظاهر بدن تأثیرات مثبتی بر روحیه فرد می‌گذارد، پس افزایش میل جنسی با لابیاپلاستی امکان‌پذیر است.

 نکته دیگری که مورد توجه قرار می‌گیرد این است که با کوچک شدن لابیا‌ها، تحریک‌پذیری کلیتوریس افزایش میابد و ممکن است دخول راحت‌تر انجام شود.

آیا لابیاپلاستی باعث آسیب به ناحیه کلیتوریس می‌شود؟

کلیتوریس یک عضو حساس در اندام تناسلی زنانه است که در ناحیه بالایی لب‌های خارجی آلت تناسلی خانم‌ها قرار دارد و تنها بخش ظاهری آن قابل مشاهده است. کلیتوریس نقش مهمی در ارتقاء رضایت جنسی زنان دارد. در جراحی لابیاپلاستی، عمدتاً در لب‌های کوچک (لابیا‌های کوچک) تغییراتی ایجاد می‌شود و تأثیر مستقیمی بر ناحیه کلیتوریس ندارد و نباید به طور مستقیم به کلیتوریس آسیب برساند.

3

 آیا درد در حین رابطه جنسی با لابیاپلاستی قابل درمان است؟

 گاهی سایز بزرگ لابیا و همچنین پوست اضافه آن ناحیه باعث درد و احساس خارش و کشیدگی در حین دخول می‌شود و تحریک‌پذیری و لذت جنسی را کاهش می‌دهد. با انجام جراحی لابیاپلاستی و اصلاحات مشکلات واژن می‌توان درد را به صورت قابل توجهی کاهش داد.

نتیجه‌گیری

قبل از تصمیم به انجام لابیاپلاستی، مشاوره با یک پزشک متخصص و صحبت با او درباره تأثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی، بسیار مهم است. پزشک می‌تواند با توجه به وضعیت فرد توضیحات دقیقی ارائه کند. حتماً در انتخاب پزشک خود دقت کنید و به دلیل پرداخت هزینه کمتر به افراد غیر متخصص مراجعه نکنید. دکتر کیمیا قاسمی جراح زیبایی زنان در اهواز می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    پسر زن بگیر پیدا کنید بعد بدن خودتون رو زیر تیغ ببرید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها