تفاوت لگ با ساپورت؟

لگینیگ و یا لگ جزو شلوارهای تنگ، اما راحت و ورزشی طبقه بندی می‌شود که امروزه بسیار محبوب است و توسط همه افراد و به ویژه بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تفاوت لگ با ساپورت؟

 لگ‌ها در عین اینکه تنگ و چسبان هستند، بسیار راحتند و برای ورزش، خانه و حتی بیرون از خانه مناسبند و در تمامی فصول می‌توان آن‌ها را با لباس‌های مختلف استایل کرد. در این راهنما از فروشگاه ایرانیان همراه ما باشید تا به معرفی شلوارهای لگ و تفاوت آن با ساپورت بپردازیم.

 

لگ یا لگینگ چیست؟

لگ‌ها از جمله شلوارهای تنگ و چسبانی هستند که در انواع طرح و رنگ تولید شده و در جنس‌های مختلف  ضخیم و کشسان مثل اسپندکس، پنبه، لاکرا و یا پلی استر در بازار موجود هستند و اغلب قد آن‌ها بلند است. شلوارهای لگ بسیار پرکاربرد هستند و جزو آیتم‌هایی محسوب می‌شوند که می‌توان آن‌ها را با لباس‌های گشاد و اور سایر در تابستان، با نیم‌ تنه‌ها و تاپ‌های ورزشی در باشگاه‌ها و همچنین پافر و کاپشن و حتی اوور کت‌‌های کتان و فوتر در پاییز و زمستان استایل کرد. برای خرید انواع لگ، شلوار مردانه و یا زنانه و سایر لباس‌های راحتی و مجلسی و حتی رسمی و اداری می‌توانید به وب سایت فروشگاه پوشاک ایرانیان مراجعه کنید.

 

لگ با ساپورت چه تفاوتی دارد؟

لگ‌ و ساپورت هر دو به دلیل جنس نازک و چسبانی که دارند، اغلب بایکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند؛ اما همانطور که گفتیم، لگ‌ها جزو انواع شلوار زنانه و مردانه محسوب می‌شوند که حالت تنگی دارند و در اغلب موقعیت‌ها به دلیل راحتی زیاد و جنس مقاومی که دارند، قابل استفاده‌اند. در حالیکه ساپورت‌ها جزو دسته جوراب شلواری‌ها طبقه بندی می‌شوند، بسیار نازک‌تر از لگ‌ها هستند، شفاف هستند و تا حدودی از پوست پا را نمایش می‌دهند. ساپورت‌ها برخلاف لگینگ‌ها که بسیار کاربردی هستند و با همه لباس‌ها قابل استفاده‌اند، حالت مجلسی دارند و بیشتر برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه مناسبند و اغلب با پیراهن‌های میدی و کوتاه، دامن و یا شلوارک استایل می‌شوند.

2

چرا لگ‌ها کاربردی‌تر و محبوب‌تر از ساپورت‌ها هستند؟

شلوارهای لگینیگ به دلیل جنس باکیفیت و راحتی که دارند، برای بسیاری از افرادی که به دنبال لباسی همیشگی و ارزان و کاربردی هستند، یک گزینه ایده آل هستند.

  • بسیار راحت: لگ‌ها برخلاف شلوارهای جین و پارچه‌ای، کمربندهای آزار دهنده ندارند، بلکه جنس آن‌ها کاملا کشی است که احساس راحتی را برای فرد فراهم می‌کند و این ویژگی باعث‌ می‌شود که فرد در طولانی مدت احساس سختی و یا گرفتگی در کمر و پاهای خود نکند.
  • با لباس‌های دیگر به راحتی ست می‌شوند: ممکن است شما هم تصور کنید شلوارهای لگ تنها برای باشگاه و پیاده روی ایده آل هستند، در حالیکه اینطور نیست. این شلوارها طیف متنوعی دارند و در هر جا و مکانی حتی با شومیز، تیشرت، کت‌های پشمی و بوت‌ها قابل ست کردن هستند.
  • یک گزینه عالی برای سفر هستند:  اگر قرار است برای مدت طولانی در هواپیما بنشینید، باید لباس راحتی را برای خود انتخاب کنید. پوشیدن شلوارهای لگ و استایل کردن آن با سوییشرت و یا یک اوور کت و اسنیکرهای ورزشی می‌تواند یک گزینه عالی برای سفر و گشت و گزارهای شما باشد.
  • لگ‌ها برای هر فصلی مناسبند: لگ‌ها یکی از آیتم‌هایی هستند که در هر فصلی کاربرد دارند و در همه روزهای سال می‌توان آن را با لباس‌های مربوط به آن فصل استایل کرد.

 

نکاتی که به هنگام خرید لگ باید به آن توجه کنید!

به هنگام خرید و انتخاب لگینگ‌ها، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • شلوار لگ خود را متناسب با سایز دقیق خودتان انتخاب کنید و توجه داشته باشید که با پوشیدن آن احساس راحتی کنید. همچنین اندازه لگ باید کمی آزاد باشد و خیلی چسبان نباشد تا بتوانید به راحتی در آن حرکت کنید و در طولانی مدت رد دوخت و کمر لگ روی بدنتان نیفتد.
  • به هنگام خرید لگ به بافت پارچه توجه کنید. اگر بافت شلوار شما نازک است و کش می‌آید، به این معنی است که لگ اندازه شما نیست و بهتر است سایز بزرگتری را خریداری کنید.
  • به هنگام پرو شلوار لگ به فاق آن نیز توجه کنید. در صورتیکه اطراف فاق لگ آزاد باشد، لگ برای شما بزرگ است و باید سایر کوچکتری را انتخاب کنید.
  • توجه به قیمت و کیفیت: بیشتر ما به هنگام خرید یک لباس، به قیمت آن توجه می‌کنیم تا کیفیتش و سعی داریم لباس‌ را با ارزان‌ترین قیمت مناسب خریداری کنیم. اغلب شلوارهای لگ که قیمت ارزان‌تری دارند، معمولاً با چند باز شستشو، رنگ اولیه و کشسانی خود را از دست می‌دهند. بنابراین اگر می‌خواهید یک شلوار لگ باکیفیت خریداری کنید، بهتر است هزینه بیشتری برای آن بپردازید و تا مدت طولانی آن را بپوشید. 

 

خرید لگ و ساپورت از فروشگاه پوشاک ایرانیان

فروشگاه ایرانیان یکی از فروشگاه‌های پوشاک بسیار محبوب در سراسر کشور است که در اکثر شهرها شعبه حضوری دارد و طیف متنوعی از لباس‌های راحتی،

ورزشی، رسمی، مجلسی و اسپورت را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. اگر شما هم به دنبال یک فروشگاه برای خرید انواع لگینیگ ورزشی و یا راحتی هستید، می‌توانید سری به شعب حضوری این فروشگاه بزنید و یا با مراجعه به وب سایت اینترنتی فروشگاه پوشاک ایرانیان، لباس‌های مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها