جشن یلدای سازمانی را در کجا برگزار کنیم؟

شب یلدا میراث گران‌بهای ایرانیان است. شبی که شاید بلندای آن تنها یک دقیقا بیش از سایر شب‌ها باشد؛ اما فرصتی بزرگ برای دور هم جمع شدن است.

جشن یلدای سازمانی را در کجا برگزار کنیم؟

شاید یلدا تا چند سال پیش تنها عطر و بوی مهمانی‌های خانوادگی را داشت؛ اما مدتی است که بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر در کشور نیز از فرصت جشن یلدا برای برگزاری مراسم سازمانی شاد و سرگرم‌کننده بهره می‌گیرند. جشنی که در آن کارکنان سازمان‌ها به‌همراه خانواده‌هایشان دور هم جمع می‌شوند و شبی به‌یادماندنی را در کنار یکدیگر تجربه می‌کنند. اگر شما در جایگاه مدیر یک شرکت یا مدیر منابع انسانی یک سازمان در جستجوی محلی مناسب برای جشن یلدا برای کارمندان خود هستید، حتما تا پایان این مطلب را دنبال کنید.

 

چرا برگزاری جشن یلدا برای کارمندان مهم است؟

جشن‌های سازمانی فرصتی را فراهم می‌کنند تا نیروی انسانی در طول سال برای یک روز هم که شده از محیط روتین و تکراری کار فاصله بگیرند و در کنار هم چند ساعتی را در فضایی دوستانه به‌دور از دغدغه‌های کاری خوش بگذرانند. چنین برنامه‌هایی قطعا در ارتقای راندمان نیروی انسانی در شرکت‌ها و همچنین ایجاد فضای دوستانه بین آن‌ها تاثیر مثبت قابل توجهی دارند.

مدیران هوشمند در سازمان‌ها این فرصت عالی را برای برگزاری جشن‌های سازمانی از دست نمی‌دهند.

 

رستوران ارکیده، بهترین انتخاب برای برگزاری جشن یلدای سازمان‌ها

بعضی از سازمان‌ها، جشن‌ها و مراسم خود را در محل ساختمان‌های اختصاصی خود برگزار می‌کنند. در حالیکه برگزاری یک مراسم مانند جشن یلدا برای کارمندان با هدف بالا بردن روحیه آن‌ها صورت می‌گیرد. به‌همین دلیل باید به‌فکر تدارک دیدن فضای جدید و ایده‌آل برای چنین مراسمی بود.

مجموعه رستوران‌های ارکیده با 10 شعبه فعال در استان‌های تهران، البرز، مازندران، گیلان و اصفهان، بهترین انتخاب برای برگزاری جشن شب یلدای سازمان‌ها است. شعب رستوران ارکیده ظرفیت پذیرایی از مهمانان پرشمار را دارند و به‌همین دلیل حتی بزرگ‌ترین سازمان‌ها نیز می‌توانند جشن‌های خود را در ارکیده برگزار کنند.

مجموعه رستوران‌های ارکیده سال‌هاست در برگزاری جشن‌های سازمانی با بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در ایران همکاری کرده است. تجربه انباشته ارکیده در برگزاری جشن‌های سازمانی، این رستوران را به‌بهترین انتخاب برای مراسم شب یلدای شرکت‌ها تبدیل می‌کند.

 

نگاهی به خدمات جشن یلدای سازمانی رستوران ارکیده

رستوران ارکیده خدمات متنوع و منحصربه‌فرد در برگزاری جشن یلدا برای کارمندان سازمان‌ها ارائه می‌کند. در اینجا نیم‌نگاهی به مهم‌ترین برنامه‌های قابل انتخاب برای جشن یلدای سازمانی در رستوران ارکیده می‌اندازیم.

 

1. پذیرایی با منوی متنوع کافه و رستوران

در تمام شعب رستوران ارکیده، امکان پذیرایی از مهمانان با منوی کافه و رستوران فراهم است. تنوع آیتم‌های موجود در منوی رستوران کافه ارکیده باعث می‌شود تا دست شما برای پذیرایی هرچه بهتر مطابق با سلایق مهمانان خود باز باشد. تمام غذاها در رستوران ارکیده از مواد اولیه درجه یک و تازه تهیه می‌شود.

2

2. اجرای تم اختصاصی یلدا

شما می‌توانید دیزاین ویژه شب یلدا را به‌صورت اختصاصی با نمادهای سازمانی خود ترکیب کرده و با همکاری پرسنل ارکیده در فضای رستوران به‌عنوان تم اجرا کنید. اجرای تم اختصاصی باعث می‌شود که نام و اعتبار برند سازمانی شما در نظر مهمانان حاضر در مراسم، بزرگ‌تر به‌نظر برسد.

 

3. امکان برگزاری جشن در فضاهای متنوع

یکی از مهم‌ترین مزایای ارکیده در مقایسه با سایر رستوران‌ها، تنوع فضای پذیرایی در شعب مختلف است. در سالن‌های سرپوشیده رستوران ارکیده انواع و اقسام دکوراسیون‌های سنتی تا مدرن برای پذیرایی چشم انتظار شما هستند. علاوه بر سالن‌های عمومی، در صورتی که قصد برگزاری جشن شب یلدا با تعداد نفرات محدود در محیط خصوصی را دارید، سالن‌های VIP هر یک از شعب ارکیده برای پذیرایی در اختیار شما قرار دارند.

اما اگر قصد دارید تا مهمانی شب یلدا را به‌گونه‌ای متفاوت و در محیطی صمیمی برگزار کنید، می‌توانید آلاچیق‌های رستوران ارکیده در فضای باز شعب مختلف را انتخاب کنید. نگران سرمای هوا در شب پایانی پاییز هم نباشید. در فضای باز رستوران ارکیده امکانات لازم برای ایجاد محیطی گرم و دلچسب وجود دارند.

 

4. اجرای موسیقی زنده

اجرای موسیقی زنده در شب یلدا لطف این جشن خاطره‌انگیز ایرانی را دو چندان می‌کند. شما می‌توانید برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن سازمانی خود با هماهنگی قبلی درخواست اجرای موسیقی زنده را نیز داشته باشید. همه چیز طبق خواست شما و مطابق انتظار مهمانان گران‌قدرتان پیش خواهد رفت.

 

5. فراهم بودن امکانات صوتی و تصویری

معمولا مدیران سازمان‌ها از فرصت جشن‌ها برای ارائه پاره‌ای از توضیحات، گزارش‌ها و همچنین قدردانی از پرسنل خود استفاده می‌کنند. در شعب مختلف رستوران ارکیده، امکانات صوتی و تصویری مناسب وجود دارند. بنابراین شما می‌توانید با هماهنگی از این امکانات نیز در طول مراسم خود بهره‌مند شوید.

3

6. پک یلدای ارکیده

در رستوران ارکیده یک بسته یادگاری اختصاصی برای یلدا هم تدارک دیده شده است. این پک در یک باکس چوبی زییا با طراحی جذاب در اختیار شما قرار می‌گیرد. محتویات آن هم خوراکی‌های خوشمزه یلدایی مانند آجیل، برگه آلو، باسلق گردویی، انجیر خشک و انار تزئینی در کنار فال حافظ است. شما می‌توانید پک یلدای ارکیده را هم به‌عنوان یادگاری در جشن یلدا به مهمانان خود ارائه دهید.

 

چگونه رستوران ارکیده را برای جشن شب یلدا رزرو کنیم؟

اگر تصمیم خود را مبنی بر برگزاری جشن یلدا برای کارمندان در رستوران ارکیده را گرفته‌اید، بهتر است زودتر برای رزرو اقدام کنید. برای این‌کار کافیست با شماره 09123141900 در ارتباط باشید.

کارشناسان ارکیده راهنمایی لازم در خصوص رزرو رستوران را در اختیار شما قرار خواهند داد. امسال با انتخاب ارکیده، یلدای خاطره‌انگیزی را برای کارمندان خود رقم بزنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    با این وضع اقتصادی یلدایی وجود دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها