خرید سنگ اسلب خارجی

سنگ در بحث ساخت ساختمان از مدت‌های زیادی است که همیشه مورد توجه کسانی که در حوزه ساختمان سازی فعالیت دارند بوده است و همیشه سنگ یکی از مصالح مهم در بخش نمای ساختمان به حساب می‌آمده است. موارد به کار گیری از سنگ هم زیاد می‌باشد مواردی مثل پی ریزی کردن، دیوار کشی، کارهای مربوط به سفت کاری، تزئین داخل خانه و بیرون از ساختمان نیز از کاربردهای سنگ است.

خرید سنگ اسلب خارجی

در گذر زمان کم کم استخراج سنگ‌ها ‌برای زیباتر کردن فضای بیرون و نمای خارجی ساختمان فراوان شده است و این سبب شده تا خرید سنگ اسلب خارجی افزاش یابد. در این نوشته از مجموعه دنیای سنگ فرهان به طور جامع و مفصل در رابطه با خرید سنگ اسلب خارجی مطالبی بیان خواهیم کرد.

کاربرد سنگ اسلب خارجی

از سنگ اسلب خارجی در موارد خیلی فراوانی در کارهای ساختمانی استفاده می‌شود که در این مقاله برخی از این موارد ‌را بیان خواهیم کرد. از این نوع سنگ برای محیط‌های داخل خانه، برای سنگ فرش نمودن کف ساختمان و قسمت پذیرایی، برای سنگ فرش کردن لابی ساختمان و همچنین سالن‌های مختلفی که در ساختمان وجود دارد، برای سنگ دیواره‌های خانه، برای شومینه و دیواره آسانسور، قسمت پشت تلویزیون، کف و دیوار مراکز تجاری و همین طور سنگ کردن فروشگاه‌های خیلی لوکس.

 همچنین از این مدل از سنگ برای سنگ نمودن قسمت‌های سرویس بهداشتی شیک و حمام‌های مستر نیز به کار گرفته می‌شود. به غیر از این موارد خرید سنگ اسلب خارجی کاربردهای زیاد دیگر هم دارد.

بزرگترین تولید کننده سنگ اسلب خارجی

معادن خیلی فراوانی در تما نقاط این کره ی خاکی وجود دارند که در آنها اقدام به فراوری و استخراج نمود سنگ‌های زیبا و خاص می‌کنند که برخی از این معدن‌ها ‌در جهان به شدت شناخته شده و مشهور هستند. این نوع از سنگ اسلب خارجی که به صورت اسلب درست و وارد بازار می‌شوند به طور معمول در کشور‌هایی همانند کشور برزیل، یونان، هندوستان، ایتالیا، اسپانیا، چین و … استخراج و تولید می‌گردند.

کشور چین به دلیل این که قیمت ها در آن  ارزان است، با توجه به کیفیت خیلی خوب سنگ ها، بزرگ‌ترین  محل در حوزه فرآوری سنگ‌های لوکس و لاکچری در دنیا است.

در کشور ما خرید سنگ اسلب خارجی برای کارهای ساختمان‌ها ‌و پروژه‌های خیلی لوکس انجام می‌شود. به دلیل قیمت تقریبا بیشتر این نوع سنگ‌های خارجی و قشنگی و بی نظیر بودن این نوع از سنگ ها، عرضه سنگ خارجی به صورت اسلب انجام می‌شود.

برخی از انواع سنگ‌های خارجی

نمونه‌هایی از مدل‌های مختلف سنگ‌های خارجی که در ایران ما هم از این نوع از سنگ‌ها ‌در جاهای شیک استفاده می‌کنند و کاربردهای فراوانی دارند عبارتند از: سنگ امپرادور ترکیه، مرمریت کاپوچینو ترکیه، مرمریت امپرادور اسپانیا، کریستال ولوکاس یونان، کریستال پاندا چین، گلدن دراگون هندوستان، گرانیت کوپا کاپانا برزیل، سنگ گرانیت ماگما گلد برزیل و …

ساخت سنگ به صورت اسلب یکی از جدیدترین  و بروزترین روش‌های آماده نمودن سنگ می‌باشد که مزیت‌های خیلی فراوانی مثل قیمت خرید و بارگیری کردن و همین طور حمل و نقل راحت تر، قشنگی و زیبایی بیشتر، کمتر نمودن  حجم پرت و ضایعات سنگ و … را به همراه خواهد داشت.

مزایای خرید سنگ اسلب

ساخت و آماده نمودن سنگ به صورت اسلب ویژگی ها ‌و خصوصیت‌های خیلی زیادی در قیاس با روش‌های قدیمی خواهد داشت و جدای از لوکس بودن و زیبایی سنگ، استحکام و طول عمر فراوان ان هم به صورت چشمگیری زیاد می‌باشد.

در این روش از استخراج از دستگاه‌هایی به کار گرفته می‌شود که خیلی با کیفیت و بروز هستند و برای برش و همین طور برای کالیبراسیون  کردن و صیقل کاری سنگ از این نوع از ابزارها ‌استفاده می‌شود و با توجه به اپوکسی و نصب توری در پشت برگه ، امکان شکستن و خرد نمودن سنگ خیلی کمتر می‌شود.

هم اکنون فرآوری نمودن بسیاری از سنگ ها به صورت اسلب ‌امکان اجرا را دارد و در صورتی که به صورت درست اجرا همه مراحل برش دادن، ساب دادن و کالیبراسیون، در فضا‌های مختلف می‌توان از اسلب استفاده نمود. علاوه بر اینکه در روش فرآوری به صورت اسلب، استحکام سنگ نسبت به روش‌های قدیمی بیشتر می‌شود و عمر سنگ هم در این صورت بیشتر می‌شود.

قیمت سنگ اسلب خارجی

عواملی که بر بالای قیمت خرید سنگ اسلب خارجی موثر هستند را می‌توان به سایز ، کلفتی و همین طور جنس آن اشاره نمود که مدل سنگ و همین طور کشور آن از مهمترین عوامل موثر بر قیمت خرید سنگ اسلب خارجی به حساب می‌آید .

قیمت خرید سنگ اسلب خارجی به پارامتر‌های فراوانی وابسته می‌باشد. یکی از گزینه ها برند کشوری است که وارد کننده سنگ است. قیمت سنگ خارجی هم مانند بقیه سنگ‌های ساختمانی به گزینه‌هایی مانند رنگ ، مدل و کشور آن وابسته است.

کلفتی سنگ اسلب معمولا از دو سانتی متر آغاز می‌شود که این سایز بیشترین کارایی را در کشور دارد. و اسلب خارجی که در اروپا و آمریکا به کار گرفته می‌شود به ضخامت سه سانتی متر می‌باشد که بیشترین کارایی آن داخل آشپزخانه و همین طور طراحی میز‌های غذاخوری و در سرویس‌های بهداشتی می‌باشد .

دنیای سنگ فرهان به خرید و فروش انواع سنگ‌های خارجی در اصفهان ، تهران و بقیه شهرهای ایران پرداخته است. برای دریافت کردن قیمت خرید سنگ اسلب خارجی و اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما در تماس باشید.

تنوع سنگ اسلب خارجی

یکی از مواردی که در استفاده کردن از سنگ‌های ساختمانی برای انواع پروژه‌های ساخت و ساز وجود دارد این است که باید ابتدا انتخاب نوع و مدل سنگ ایرانی و خارجی را داشته باشید.

انواع سنگ ساختمانی شرایط مختلفی برای استفاده کردن در پروژه ها دارند که باید دقت زیادی را در این رابطه داشته باشید.

سنگ‌های خارجی نسبت به سنگ‌های ایرانی از قیمت بیشتری برخوردار است و همین طور سنگ اسلب خارجی با سایزهای بزرگ که به اسم سنگ اسلب مشهور است وارد کشور می‌شود.

از گذشته تا به الان از سنگ‌های خارجی در حوه ساختمان استفاده می‌شده البته با توجه به ترقی‌هایی که در حوزه سنگ به وجود آمده و طرح‌هایی که  کارهای ساخت و ساز صورت می‌گیرد استفاده کردن از سنگ خارجی را با افزایش خیلی زیادی روبه رو نموده است.

سنگ‌های خارجی از دو نوع تشکیل می‌شوند که عبارتند از:

سنگ گرانیت خارجی

سنگ مرمریت خارجی

از انواع متعدد سنگ خارجی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

به خاطر بالا بودن قیمت انواع سنگ‌های خارجی لازم است تا با دقت زیادی اقدام به تهیه سنگ خارجی کنید. از سنگ‌های ساختمانی میتوان در بخش‌های گوناگونی از ساختمان مثل سنگ کابینت / سنگ لابی / سنگ آسانسور استفاده کرد.

سخن پایانی

در این مطلب با خرید سنگ اسلب خارجی و مدل‌های و کارایی‌هایی که این نوع از سنگ‌های گرانقیمت و قشنگ دارد بیشتر آشنا شدیم. سنگ در پروژه‌های ساختمانی یکی از مصالح خیلی مهم می‌باشد و در بخش‌های فراوانی در کارهای ساخت و ساز ساختمان کارایی دارد. یکی از مدل‌های پرکاربرد سنگ‌های شیک که در ساختمان‌های نو از این نوع سنگ استفاده می‌شود سنگ اسلب خارجی می‌باشد آن هم نوع خارجی آن که از خارج از کشور وارد می‌شوند و کیفیت مناسبی دارند.

 اگر تمایل به خرید سنگ اسلب خارجی دارید با مجموعه دنیای سنگ فرهان در ارتباط باشید. دنیای سنگ فرهان چندین سال سابقه خوب در زمینه عرضه سنگ‌های لاکچری دارد. این شرکت همواره تلاش کرده تا بهترین و مناسب‌ترین سنگ‌ها ‌را با قیمت خوب به دست مردم برساند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها