معرفی بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان و ویژگی های آن

درباره طراحی سایت در اصفهان و بهترین شرکت برای انجام این کار چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می­دانید که یک شرکت طراحی وبسایت باید چه ویژگی­هایی داشته باشد؟

معرفی بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان و ویژگی های آن

بسیاری از کسب­وکار­ها در سال­های اخیر تصمیم به طراحی وبسایت کرده­اند یا از سایت خود که قبلا طراحی‌شده رضایت کافی را ندارند.

اگر شما هم جزء این افراد هستید، این مقاله مختص شماست و به تمامی سوالات مطرح­شده در بالا پاسخ خواهد داد. پیشنهاد ما به شما این است که تا انتهای مقاله همراه ما باشید و از این اطلاعات نهایت استفاده را ببرید.

چرا باید سایت طراحی کنیم؟ (اهمیت طراحی سایت در اصفهان)

در روزگاری هستیم که کسب­وکار­های سنتی در معرض نابودی خود قرار دارند و تمامی بیزینس­ها ترجیح می­دهند که فروش آنلاین داشته باشند. اهمیت داشتن وبسایت و کسب­وکار آنلاین بعد از همه­گیری ویروس کرونا بیش از پیش شده و بسیاری به اهمیت آن پی برده­اند.

در این شرایط بدیهی است که بسیاری به­سرعت به­دنبال طراحی سایت باشند و بخواهند که به بستر آنلاین وارد شوند.

این بستر دارای مزیت­های فوق­العاده­ای است و امروز برای کسب­وکار­ها بیش از اینکه یک مزیت باشد، ضرورت است. حتی مجموعه­ های کوچک نیز باید چنین کاری را با بیزینس خود انجام دهد تا علاوه‌بر سوددهی بیشتر نسبت به رقبای خود عقب نمانند.

 

دلایل طراحی وبسایت

برای طراحی وبسایت و آنلاین­کردن کسب­وکار دلایل زیادی وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می­کنیم و هر کدام را توضیح مختصری خواهیم داد.

  • همگام­ بودن با رقبا: با استفاده از وبسایت، شما از رقبای خود عقب نخواهید ماند و با آنها پیشرفت خواهید کرد.
  • سود بیشتر: شما می­توانید از ظرفیت سرچ و موتور­های جست­وجو کمک بگیرید و درآمد بیشتری داشته باشید.
  • کاهش هزینه: هزینه کسب­وکار مجازی به مراتب از کسب­وکار فیزیکی کمتر است؛ درحالی که همان خدمات را با کیفیت بیشتر ارائه می­دهد.
  • ایجاد هویت برند: در این بستر، برند شما می­تواند مانند یک انسان هویت داشته باشد و شما با استفاده از این هویت اعتماد بیشتری از سمت مشتریان خود کسب می‌کنید.
  • جذب کاربر: سایت­هایی که طراحی جذابی دارند در نگاه اول بسیاری از افراد را جذب به خود خواهند کرد. احتمال تبدیل‌شدن کاربر به خریدار در چنین سایت­هایی بسیار بیشتر است.
  • تبلیغات کلیکی: با داشتن وبسایت شما می­توانید کمپین­های تبلیغاتی هدفمند مجموعه خود را آغاز کنید و به تعداد مشتریان خود بیفزایید.

2

طراحی سایت خود به چه کسی بسپاریم؟

پاسخ­های بسیاری برای این سوال وجود دارد. شما نیز می­توانید از آژانس­های دیجیتال مارکتینگ و طراحی وبسایت کمک بگیرید. اشخاص نیز می­توانند طراحی وبسایت برای شما انجام دهند؛ اما کاری که مجموعه­ها انجام می­دهند دارای کیفیت بیشتری است و زمان بیشتری نیز برایش صرف شده است.

برای انجام چنین کاری شما باید بازار را به­خوبی رصد کنید و درباره شرکت­هایی که چنین کاری را انجام می­دهند به­خوبی تحقیق نمایید.

وبسایت چیزی نیست که برای همیشه طوری که طراحی‌شده باقی بماند؛ اما شما باید از ابتدا چیزی طراحی کنید که قابلیت توسعه­پذیری در آینده را داشته باشد. یعنی به­شکلی طراحی شود که دیگر نیاز نباشد برای توسعه، قسمتی از آن سایت را از نو طراحی کنید.

ویژگی­های مجموعه­ طراح وبسایت

مجموعه­­ای که شما انتخاب می­کنید باید وبسایتی با ویژگی­های زیر طراحی کند. در ادامه این موارد را به شما توضیح خواهیم داد.

طراحی ریسپانسیو سایت

در سال­های گذشته که هنوز گوشی­های هوشمند همه­گیر نشده بودند کمتر کسی بود که با استفاده از آنها وارد وبسایتی می­شد. به­همین دلیل وبسایت­ها برای استفاده سیستم­های کامپیوتری طراحی می­شدند.

با پیشرفت گوشی­های هوشمند و افزایش استفاده از آنها، طراح­ها متوجه شدند که برای بازدهی بهتر باید سایت را بر اساس نوع کاربری گوشی­های هوشمند طراحی کنند.

امروز سایت­ها ریسپانسیو طراحی می­شوند؛ یعنی برای استفاده تلفن­همراه و تبلت­ هوشمند بهینه شده­اند. مجموعه­های طراحی وبسایت باید چنین موردی را در طراحی خود رعایت کنند.

برای نمونه مجموعه رویانو به­عنوان یک شرکت طراحی سایت در اصفهان تمامی وبسایت­های سفارشی را با قابلیت ریسپانسیو طراحی خواهد کرد.

توجه به رابط کاربری یا UI

رابط کاربری در معنایی که ما مد نظر داریم یعنی رابطه بین کاربر و سایت. این رابطه باید به بهترین شکل ممکن طراحی شود تا کاربر از استفاده از سایت خسته نشود.

User Interface همان رابط کاربری است که به­شکل مخفف UI خوانده خواهد شد. در صورتی که سایت با UI خوبی طراحی نشود کاربر نمی­تواند به محتوای آن دسترسی داشته باشد و عملا محتوای شما حتی در صورت ارزشمندبودن پوچ خواهد شد.

سبک طراحی، دسترسی بهتر و سریع و توجه به‌راحتی از جمله موضوعاتی هستند که به رابط کاربری مربوط می­شوند. رویانو شرکت طراحی سایت در اصفهان، سایتی با رابط کاربری لذت­بخش برای کاربران طراحی خواهد کرد.

3

بهینه­ سازی برای موتور­های جست­وجو

طراحی وبسایت باید برای کاربر و موتور­های جست­وجو انجام شود. وبسایت­ها نیاز به بهینه­سازی دارند تا هم در نتایج گوگل بهتر نمایش داده شوند و هم به لحاظ تکنیکی سرعت بیشتری داشته باشند.

سایت­هایی که برای گوگل یا دیگر موتور­های جست­وجو بهینه شده­اند سریع­تر نتیجه مطلوب را به­دست خواهند آورد و رتبه بهتری نیز خواهند گرفت.

شرکت­های طراحی وبسایت باید این موضوع را نیز مد نظر خود قرار دهند. مجموعه­ای که سایتی را طراحی می­کند باید آن را مطابق با استاندارد­های روز دنیا سئو یا بهینه­سازی کند.

البته یک مرحله دیگر از بهینه­سازی نیز وجود دارد که مربوط به پس از طراحی است و شامل بحث ما نمی­شود.

قیمت طراحی سایت به چه مواردی وابسته است؟

موارد زیادی مثل نوع وبسایت، امکانات آن، طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری، تکنولوژی­هایی که برای طراحی استفاده می­شوند و بستر سایت در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

معمولا با یک مشاوره، قیمت حدودی سایت شما مشخص خواهد شد و نیازسنجی انجام می­گیرد. البته مشاوره بیشتر برای سایت­های بزرگ است و کسب­وکار­هایی که به­دنبال سایت فروشگاهی یا شرکتی هستند می­توانند با هزینه های مشخص و معقولی که معمولا کمتر از 10 ملیون تومان میباشد صاحب وبسایت شوند.

4

معرفی بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

شما می­توانید طراحی وبسایت خود را به رویانو بسپارید. رویانو مجموعه­ای متشکل از افراد متخصص و نوآور است که با محوریت دانش، به کار خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ ادامه می­دهد.

این مجموعه تا به امروز بیش از 120 مشتری فعال در حوزه­های مختلف داشته و روزبه‌روز به تعداد این مشتریان نیز افزوده می­شود.

اگر جست­وجویی در گوگل کرده باشید و لیست بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان را ببینید، متوجه خواهید شد که این مجموعه چقدر بزرگ است و در چه سطح کیفی قرار دارد.

اعضای این مجموعه تلاش می­کنند که هر روز اطلاعات خود را با اطلاعات روز دنیا به‌روز کنند و حرف جدیدی برای گفتن داشته باشند.

خدمات رویانو چند وجهی­ است و از طراحی سایت تا کمپین، مارکتینگ و تولید محتوا را شامل می­شود. شما نیز اگر قصد طراحی وبسایت خود را دارید کافی­است سری به وبسایت رویانو بزنید و اطلاعات بیشتر را به­دست بیاورید.

جمع­بندی

در این مقاله از رویانو و طراحی سایت در اصفهان صحبت کردیم. مجموعه­هایی که وبسایت طراحی می­کنند باید ویژگی­های خاصی داشته‌باشند تا مشتریان بتوانند نتیجه مطلوب از آنها بگیرند.

این ویژگی­ها شامل کیفیت طراحی و نوع استفاده کاربر است که توسط یک پکیج با کیفیت تقدیم صاحبان کسب­وکار خواهد شد.

با آنلاین­شدن زندگی ما و امور روزمره بسیاری از کسب­وکار­ها به این نتیجه رسیده­اند که باید به سمت طراحی سایت و آنلاین­کردن بیزینس خود گام بردارند. شما نیز اگر قصد انجام چنین کاری را دارید، طراحی وبسایت خود را به رویانو واگذار کنید.

آدرس وبسایت شرکت رویانو : royanow.ir

تلفن تماس شرکت رویانو : 09023312086

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها