آشنایی با وبسایت آموزش فتوشاپ "فرهاد گراف"

حتما در مکالمات روزانه، کم و بیش اسم فتوشاپ به گوش‌تان خورده‌است! بیایید کمی بیشتر با این نرم‌افزار پرکاربرد صحبت کنیم و با یکی از روش‌های خوب آموزش فتوشاپ آشنا شویم.

آشنایی با وبسایت آموزش فتوشاپ "فرهاد گراف"

فتوشاپ یکی از مشهورترین نرم‌افزارهای گرافیکی ساخته شرکت ادوب است که برای کارهایی مانند طراحی و ویرایش تصاویر به کار می‌رود. از بهترین قابلیت‌های فتوشاپ این است که صفر تا صد طراحی را می‌توان با آن انجام داد.

هر کسی به اندازه نیازش می‌تواند از فتوشاپ استفاده کند. در انجام کارهایی مثل موارد زیر، افراد بسیاری از فتوشاپ استفاده می‌کنند:

  • ویرایش عکس‌های شخصی
  • طراحی تصاویر تحقیق دانش‌آموزی یا پروژه‌ی دانشجویی
  • ویرایش یا روتوش تصاویر
  • طراحی انواع کارت ویزیت، بنر و پوستر تبلیغاتی
  • ترکیب تصاویر با یکدیگر
  • تنظیم نور و رنگ تصاویر
  • طراحی دیجیتال
  • گرافیک فضای مجازی و ...

13

فرقی ندارد که بخواهید برای کارهای ساده و شخصی یا برای کارهای حرفه‌ای و تجاری از فتوشاپ استفاده کنید، چون فتوشاپ قابلیت‎های متنوعی دارد که با آموزش فتوشاپ می‌توانید از این نرم‌افزار پرآوازه استفاده کنید. یکی از بهترین گزینه‌ها برای یادگیری فتوشاپ استفاده از منابع آنلاین است. وب‌سایت‌های آموزشی امروزه یکی از پرطرفدارترین منابع یادگیری در جهان هستند که با رواج آموزش آنلاین در سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. فرهادگراف یک وبسایت‌ آموزش فتوشاپ است که با بخش‌های متنوع، برای طیف وسیعی از مخاطبان کلی مطالب به‌روز و مفید دارد.

در وبسایت Farhadgraph شما می‌توانید فتوشاپ را به سادگی از موضوعات پایه گرفته تا طراحی‌های حرفه‌ای‌، در کنار فرهاد یاد بگیرید. کافیست یکبار سری به فرهادگراف بزنید تا ببینید چقدر آموزش‌های متنوع با کلی ترفندهای کاربردی در فتوشاپ را برای علاقه‌مندان در یک سایت فراهم کرده‌است.

سخت افزار مناسب فتوشاپ

ممکن است هنوز اقدام به فراگیری فتوشاپ نکرده باشید و قصد خرید لپتاپی را داشته باشید و برایتان جای سؤال باشد که برای کار با این نرم‌افزار چه سخت‌افزار و یا لپتاپی مناسب است؟ اگر هم نگران هزینه هستید و فکر می‌کنید برای کار با فتوشاپ باید سیستم گران‌قیمتی داشته باشید، می‌توانید با مراجعه به سایت فرهادگراف، اطلاعات کافی در این مورد را  بدست آورید، برای مثال می‌توانید با چند مورد از لپتاپ‌های اقتصادی موجود در بازار آشنا ‌شوید. اطلاع از انواع مدل‌های موجود در بازار می‌تواند در انتخاب خوب و راحت، به شما کمک کند.

از طرف دیگر، ممکن است برایتان این سؤال پیش بیاید که آیا سیستم و یا لپتاپ خودتان برای کار با فتوشاپ مناسب است یا نه؟ برای پاسخ به این سؤال هم فرهادگراف راهنمایی‌های مناسبی ارائه داده‌است تا از وضعیت سخت‌افزار کامپیوتر خودتان اطلاع پیدا کنید.

آموزش‌های مقدماتی فتوشاپ

در فرهادگراف همه چیز برای شروع کار با فتوشاپ برای شما گردآوری شده‌است، از دانلود نسخه‌های مختلف، حتی آخرین ورژن فتوشاپ گرفته تا راهنمای طریقه‌ی نصب آن بر روی سیستم عامل رایانه‌تان. برای دیدن این آموزش‌ها کافیست به بخش آموزش‌های پایه فرهادگراف مراجعه نمایید. همچنین در این قسمت می‌توانید معرفی و کاربرد ابزارهای مختلف فتوشاپ را برای شروع کار، مطالعه کنید.  

آموزش ترفندهای فتوشاپ

درصورتی که کم و بیش با فتوشاپ آشنایی داشته باشید و تا حدودی آموزش فتوشاپ دیده باشید، حتما به دنبال یادگیریِ ترفندهای فتوشاپ خواهید بود تا سرعت کار و خلاقیت خودتان را بالا ببرید. برای مثال ممکن است بخواهید حجم چند عکس را کاهش بدهید. کافیست به سایت فرهادگراف مراجعه کرده و چند روش مختلف در این مورد را یاد بگیرید. حتما به این بخش فرهادگراف به طور مرتب سر بزنید و اطلاعات فتوشاپی خودتان را افزایش دهید.

معرفی منابع دانلود گرافیک قابل استفاده در فتوشاپ

فرهادگراف در مطالب گوناگون، منابع مختلفی را برای استفاده در فتوشاپ برای شما معرفی می‌کند. مثلاً اگر به دنبال اکشن، موکاپ و یا حتی وکتورهای آماده هستید تا تصاویر مورد نظر خود را طراحی یا ویرایش کنید، فرهادگراف منابع متنوعی را به شما پیشنهاد می‌کند.

دوره آموزش فتوشاپ

در صورتی که هنوز با فتوشاب آشنایی کافی ندارید و نیاز به یک دوره آموزشی دارید، نگران نباشید! فرهادگراف دوره جامع صفر تا صد فتوشاپ  را هم برگزار می‌کند. وجه تمایز دوره‌ی آموزشی Farhadgraph با دوره‌های دیگر این است که در این دوره‌ی آموزش فتوشاپ، علاوه‌بر یادگیری کامل این نرم‌افزار، شما را برای کسب درآمد از طریق فتوشاپ راهنمایی کرده و روش‌های درآمدزایی را به شما آموزش می‌دهد.

 ثبت نام آموزش فتوشاپ هم اکنون در سایت فرهادگراف برای علاقه‌مندان فعال است. همچنین این سایت پشتیبانی آنلاین برای دوره‌ی آموزش فتوشاپ دارد که در صورت بروز هرگونه سؤال در طول دوره، می‌توانید با کارشناسان پشتیبان فرهادگراف در ارتباط باشید.

14

وبینار آموزش و یادگیری فتوشاپ

برای آشنایی با روند یادگیری فتوشاپ و اطلاع از سرفصل‌ها و روش تدریس مدرّس، شما می‌توانید در وبینارهای یادگیری فتوشاپ که فرهادگراف برگزار می‌کند شرکت کنید. این وبینارها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شوند و برای اطلاع از تاریخ برگزاری و نحوه ثبت نام وبینار کافیست به سایت فرهادگراف مراجعه کنید.

پرسش و پاسخ فتوشاپ

یکی از پرطرفدارترین قسمت‌های سایت فرهادگراف، بخش پرسش و پاسخ است. کاربران فتوشاپ درصورتی که سؤالی داشته باشند و یا در قسمتی از کارشان به مشکل برخورد کرده باشند، می‌توانند در این قسمت مطرح ‌کنند و از راهنمایی‌ها و نظرات  متخصصین و سایر کاربران فتوشاپ مطلع شوند. در این بخش، حتی کاربران فتوشاپ می‌توانند تجارب خود را در مواجهه با یک خطا و یافتن راه‌حل آن، با دیگران به اشتراک بگذارند. زیرا خطای نرم‌افزاری ممکن است برای افراد زیادی رخ بدهد که در بخش سؤالات، معمولاً به تعداد زیادی مطرح می‌شود. یکی از راه‌های کسب اطلاعات و یا حتی آموزش فتوشاپ، همین بخش پرسش و پاسخ فرهادگراف است.    

آموزش فتوشاپ حرفه‌ای

در صورتی کاربر معمولی فتوشاپ هستید، فرهادگراف برای شما آموزش‌های حرفه‌ای فتوشاپ را هم درنظر گرفته‌است. یکی از این آموزش‌‌های جذاب، ساخت موشن گرافیک در فتوشاپ است.

در فرهادگراف، روش ساخت این گرافیک‌های پرطرفدار به صورت قدم به قدم توضیح داده شده‌است. همچنین اگر از کاربران نسخه‌های قدیمی‌تر فتوشاپ هستید و به شدت کنجکاوید تا ببینید در آخرین نسخه یعنی نسخه 2023 چه تغییرات جدیدی در فتوشاپ ایجاد شده‌است، همچنین در حال حاضر بهترین ورژن برای کارکردن با فتوشاپ کدام است؟ شما را دعوت می‌کنیم تا نقد و بررسی فراهدگراف در مورد نسخه‌های گوناگون فتوشاپ را مطالعه نمایید تا علاوه‌ بر کسب اطلاعات در مورد نسخه‌های مختلف، با برنامه‌های جانبی فتوشاپ که مورد استفاده عکاسان و طراحان است، آشنا شوید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها