بهترین هتل های نجف

نجف یکی از شهرهای زیارتی شیعیان در عراق است که حرم امام علی(ع) در آن قرار دارد. مسلمانان زیادی هرساله از نقاط مختلف جهان به خصوص ایران به کشور عراق، شهر نجف، سفر می‌کنند.

بهترین هتل های نجف

علاوه بر حرم مطهر حضرت علی (ع)، مقبره‌ها و مساجد معروف دیگری مانند مقبره حضرت هود، حضرت صالح، حضرت نوح و حضرت آدم در قبرستان وادی السلام نجف قرار دارد. از آنجایی که سفر به شهر نجف و خروج از کشور نیازمند اقامتی راحت و باکیفیت است، در این مطلب به معرفی بهترین هتل های نجف می‌پردازیم تا شما را بیشتر با اقامتگاه‌ها و هتل ‌های معروف نجف آشنا کنیم.

 

هتل قصر الدر

این هتل، یکی از هتل های 5 ستاره نجف است که در نزدیکی حرم حضرت علی (ع) واقع شده است. طبق بررسی‌های صورت گرفته، هتل قصر الدر در سال 1382 در 11 طبقه ساخته شد و در سال 1397 برای خدمات باکیفیت‌تر مورد بازسازی قرار گرفت. از خدمات مهم این هتل می‌توان به نزدیک بودن به حرم امام علی(ع)، اتاق‌های بزرگ و دلباز با طراحی خاص، کارمندان مسلط به زبان‌های عربی، فارسی و انگلیسی، خدمات مناسب برای سالمندان و معلولان، وای فای رایگان در هتل، آرایشگاه ، فروشگاه مخصوص سوغات، خدمات تبدیل ارز و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. مسافرانی که با بلیط هواپیما تهران نجف به این شهر سفر می‌کنند، به دلیل موقعیت عالی این هتل نسبت به حرم استقبال خوبی از آن دارند. در بررسی این هتل نجف، سالن‌های غذاخوری و رستوران‌ها را نباید از یاد برد. این هتل دارای 2 رستوران با نام‌های قطر الندی و پانوراما است که یکی از این رستوران‌ها در طبقه‌ی آخر هتل قرار دارد. ویو این رستوران رو به حرم حضرت علی است و دیگری در طبقه‌ی منفی یک واقع شده است که در این رستوران‌ها انواع غذاهای عربی و بین المللی سرو می‌شود. یک کافی‌شاپ مجهز نیز با ویو رو به حرم در این هتل قرار دارد که می‌توانید انواع قهوه‌ها و قهوه‌‌ی عربی مخصوص را در آنجا امتحان کنید.

هتل اغنار، بهترین هتل نجف

هتل اغنار، یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در شهر نجف است و جزو هتل‌ های معروف این شهر به شمار می رود که قیمت نسبتا بالایی دارد. این ساختمان، نمای زیبایی دارد و با ارائه خدمات و امکانات عالی برای اقامت هرچه بهتر مسافران خود تلاش می‌کند. از ویژگی‌های مهم این هتل می توان به نزدیکی آن به حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین(ع) اشاره کرد. مهمترین امکانات این هتل، پارکینگ رایگان، اتاق‌‌های مجهز و باکیفیت، رستوران‌، شاتل فرودگاهی با هزینه، کافی‌شاپ، وای فای رایگان است، همچنین به دلیل تسلط پرسنل این هتل به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی مورد توجه ایرانیان زیادی قرار می‌گیرد. مسافرانی که تهران یا شهرهای مرکزی ایران دراین هتل نجف اقامت دارند، می‌توانند برای رزرو بلیط هواپیما نجف تهران به لابی هتل بخش خدمات بلیط مراجعه کنند.همچنین تمامی اتاق‌ها مجهز به امکانات رفاهی مانند گاوصندوق، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز و قهوه ساز، کتری برقی،  سشوار، حوله و لوازم بهداشتی است.

یبلیبل

هتل ارض السهله نجف (Al Sahla Land Hotel)

هتل ارض السهله یکی‌دیگر از هتل‌های 4 ستاره شهر نجف است که در فاصله 6 دقیقه‌ای تا حرم حضرت علی علیه السلام واقع شده است. فاصله کوتاه این هتل تا حرم، اتاق‌های تمیز و مجهز در کنار قیمت نسبتا مناسب می‌تواند از دلایل انتخاب این هتل توسط مسافران باشد. تمیزی اتاق‌ها و کیفیت خوب غذاهای این مجموعه از جمله ویژگی‌های هتل ارض‌السهله است که باعث محبوبیت آن در بین زائران شده است. این هتل 9 طبقه دارای 118 سوییت و اتاق مجهز است. از جمله امکانات این هتل نجف می‌توان به رستوران، تراس آفتاب‌گیر، مبلمان فضای باز، سالن تلویزیون، امکانات آشپزخانه، وای‌فای رایگان، میز پذیرش 24 ساعته، انبار چمدان، صندوق امانات، صرافی، نمازخانه، ترانسفر فرودگاهی، سرویس رفت‌وبرگشت و پارکینگ رایگان اشاره کرد. وجود بازی‌های رومیزی مانند پازل و شبکه‌های تلویزیونی کودکان از امکانات سرگرم کننده و تفریحی این هتل است. صبحانه، ناهار و شام خود را  نیز می‌توانید در رستوران هتل صرف کنید. رستوران هتل انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را در منوی خود جای داده است.

بسبسیب

هتل کوثر نجف از بهترین هتل های نجف

یکی از مدرن‌ترین هتل‌های شهر نجف، هتل کوثر است که در سال 1400 افتتاح شد. این هتل در زمینی به مساحت 2100 متر مربع ساخته شده و دارای 21 هزار متر مربع زیر بنا است. تعداد طبقات هتل کوثر 9 طبقه است، این هتل 236 واحد اقامتی و 700 تخت دارد؛ از تمامی امکانات رفاهی برای مسافران برخوردار بوده و به حرم امیر المومنین بسیار نزدیک است. معماری زیبا، اتاق‌های تمیز، نزدیکی به حرم امام علی(ع)، وسعت زیاد و... از ویژگی‌های مثبت هتل کوثر نجف است که سبب شده مسافران علاقه‌ی زیادی به اقامت در آن داشته باشند. رزرو هتل نجف به ویژگی‌های زیادی بستگی دارد.

هتل المقام

در لیست معرفی بهترین هتل نجف اشرف، هتل المقام با 3 ستاره قرار گرفته است. هتل المقام نجف در 5 طبقه ساخته شده و دارای 119 اتاق و سوییت است. این هتل نجف امکاناتی چون رستوران، پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه اتاق، اینترنت رایگان در لابی، نمازخانه و آسانسور را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. پرسنل این هتل نجف بسیار خوش ‌برخورد هستند. مسافرانی که از مشهد با بلیط هواپیما مشهد نجف برای زیارت به این شهر سفر می‌کنند، با رزرو هتل ارزان در نجف می‌توانند به راحتی امکانات ویژه‌ را در اختیار داشته باشند.

زذرذزر

هتل بستان نجف

هتل بستان بهترین هتل نجف با پنج ستاره است که از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و جذاب است و مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در شارع بنات امام الحسن (ع) و نزدیک به حرم امیر المومنین (ع) واقع شده است و به تقریبا فاصله آن تا هتل چیزی نزدیک به 500 متر است. از خدمات و امکانات مهم این هتل می‌توان به اینترنت پر سرعت، کافی شاپ، آسانسور، تاکسی سرویس مخصوص هتل، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، حمل چمدان، سیستم تهویه، خدمات اتاق، سیستم هشدار و اطفاع حریق اشاره کرد. قیمت هتل نجف براساس خدمات و امکانات هر هتل تعیین می‌شود. البته تعداد افراد و انتخاب نوع اتاق نیز تاثیر زیادی در قیمت دارد.

هتل قصر الضیافه، هتل نجف اشرف

یکی از هتل‌های خوب و باکیفیت نجف اشرف، هتل قصر الضیافه است که در فاصله 200 متری از حرم امام علی(ع) واقع شده است. هتل قصر الضیافه نجف از هتل‌های 4 ستاره است که از امکانات این هتل نجف می‌توان به کافی شاپ و رستوران با سرو ده ها مدل غذا اشاره کرد. از امکانات هر اتاق نیز می‌توان سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی، حمام و سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون و تخت خواب را نام برد. با چند دقیقه پیاده روی می‌توانید به حرم دسترسی داشته باشید.

در انتها

شهر نجف با دارا بودن اماکن دیدنی و مقبره‌های بسیار یکی از شهرهای پر از زائر در کشور عراق است. به دلیل وجود حرم مقدس حضرت علی(ع) این شهر پذیرای مسافران از سراسر جهان از جمله ایران است. در این مطلب با بررسی هتل نجف و ویژگی‌های آن همراه شما بودیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌توانید به وبسایت یوتراوز مراجعه کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها