دستگاه کش لس دیواری، راهکاری جدید برای مدیریت مالیاتی حساب بانکی!

با خرید دستگاه کش لس و با استفاده از روش کارت به کارت به حساب های مختلف از پرداخت مالیات معاف خواهید بود. در این مقاله قصد داریم به طور کامل به بررسی دستگاه کش لس و ابعاد مختلف آن بپردازیم. کش لس را می­توان در بسیاری از اماکن مهم به­کار گرفت.

دستگاه کش لس دیواری، راهکاری جدید برای مدیریت مالیاتی حساب بانکی!

دستگاه کش لس (Cashless) چیست؟

دستگاه کش لس (Cashless) یا کارت به کارت دیواری یا خودپرداز غیر نقدی دستگاهی است که تمام خدمات خودپرداز را به‌جز دریافت وجه نقد ارائه می­دهد. این کیوسک غیرنقدی مزایای فوق­العاده­ای دارد و قابلیت­های زیادی نیز برای شما به همراه خواهد داشت.

 از نمونه فعالیت­های قابل انجام با این دستگاه می­توان به کارت به کارت، خرید بلیت مترو و اتوبوس، چک کردن موجودی حساب، پرداخت قبض، خرید شارژ و مواردی از این دست اشاره کرد.

چیزی حدود 60 درصد فعالیت­های خودپرداز­های نقدی مرتبط با خدماتی جز پرداخت وجه است. یعنی چیزی حدود 40 درصد از افراد تنها در مراجعه خود به وجه نقد نیاز دارند. دریافت مانده‌حساب و کارت به کارت بیشترین تراکنشی است که توسط دستگاه­های خودپرداز انجام می­شود.

 

چرا سرمایه­ گذاران به دنبال خرید ATM نیستند؟

در سال­های اخیر حتما مشاهده کرده­اید که مکان­های مختلفی به شکل خصوصی دستگاه عابربانک خریده­اندتا به کمک آن به درآمد جدیدی دست پیدا کنند.

با توجه به آماری که ارائه شد افراد کمی هستند که از دستگاه خودپرداز وجه نقدی طلب می­کنند. بیشترین سود مربوط خودپرداز نیز مربوط به همین تراکنش­های کارت به کارت و موجودی است. پس طبیعی است که سرمایه‌گذاران خریدش را توصیه نکنند.

چرا بر روی کش لس سرمایه گذاری کنیم؟

ثفثقفثقف

خرید دستگاه کش لس می­تواند در اولویت شما قرار بگیرد در صورتی که مزایای زیر را بدانید. کش لس برای نصب پیچیدگی خاصی ندارد و خلاف ATM می­توان آن را به سادگی در هر محلی نصب کرد. قیمت دستگاه کارت به کارت دیواری یا همان کش لس نسبت به خودپرداز­های نقدی ارزان­تر هستند و مزایای بیشتری هم دارند. آن‌ها امنیت کمتری می­طلبند چراکه درون خود وجه نقدی ندارند. به همین دلیل احتمال بروز سرقت در آن‌ها نیز کمتر از خودپرداز­های نقدی است.

کارمزد‌های شتابی غیر نقدی با خرید این دستگاه­ها از بین نمی­رود و همگی آن‌ها حفظ می­شوند. برای انتقال پول به ATM و حفظ امنیت آن برای هزینه­های هنگفتی کرد که با استفاده از کش لس دیگر نیازی به این هزینه­ها نیست. با استفاده از این دستگاه در وقت کاربران صرفه­جویی می­شود و آن‌ها نسبت به بانک خود وفادار می­مانند. به شکل هوشمندانه­ای می­توان از ATM و کش لس به صورت ترکیبی استفاده کرد تا کاربران هر دو دستگاه حفظ و از اتلاف وقت جلوگیری شود.

کش لس چه کاربردهایی دارد؟

از این دستگاه می­توان در مکان­های مختلفی مثل بیمارستان­ها، بانک­ها، مراکز رفاهی و خدماتی، سینما­ها و بسیاری از اماکن دیگر استفاده کرد. کاربردهای کش لس فراوان و مفید هستند.

  • ارائه تمامی خدمات بانکی و تراکنش­های غیر نقدی
  • خدمات کارتی و بدون کارت صورتحساب­ها
  • انتقال وجه­های داخلی و شتابی
  • پرداخت قبض
  • خرید شارژ
  • خرید شارژ کارت­ها
  • خرید بلیط‌های مترو و اتوبوس
  • خدمات ارزش افزوده
  • و پرداخت تسهیلات

تنها بخشی از خدمات این دستگاه­ها هستند. برخی از این دستگاه­ها علاوه بر خدمات مالی خدمات پیشرفته­تر دیگری نیز ارائه می­دهند.

 

چگونه کش لس به ما در مدیریت مالیاتی حساب تجاری کمک می­کند؟

همانطور که میدانید از تراکنش­های مستقیم چیزی در حدود 15 تا 25 درصد مالیات کسر می­شود. کش لس می تواند به شکلی این قانون را دور می­زند و بابت انجام تراکنش­ها از شما مالیاتی نمی­گیرد.

 این مورد باعث شده بسیاری از کسب و کارها که برای استفاده از دستگاه پوز دچار مشکل هستند، با بررسی مشخصات دستگاه کش لس و خرید آن دیگر نگران پرداخت مالیات خود نباشند.

 

قیمت دستگاه­های کش لس

برای کیوسک هوشمند نمی­توان قیمت مشخصی تعیین کرد. قیمت این دستگاه­ها باید با توجه به شرایط روز مشخص شوند. به علاوه­ اینکه نوع مدل آن‌ها می­تواند در قیمت تاثیرگذار باشد. برای مثال دستگاهی با مزایای بسیار زیاد و قابلیت­های فراوان نسبت به مدل­های محدود­تر، قیمت بیشتری دارد. لیست دستگاه های کش لس بازار را می­توانید در تهران خودپرداز مشاهده کنید.

به طور کلی می­توان برای این دستگاه­ها بازه قیمتی 30 تا 70 میلیون را مشخص کرد. دستگاه­های پیشرفته­تر برای محیط­های شلوغ­تر و رسمی­تر بهتر هستند. چراکه خدمات بیشتری ارائه می­دهند و قابلیت­های بیشتری نیز دارند.

چگونه باید دستگاه کش لس را تهیه کرد؟

سوئیچ بانکی برای دریافت و درخواست دریافت این دستگاه ضروری است. این سوئیچ را نیز تنها می­توان از شعبه مورد نظر درخواست کرد. خود دستگاه­ را می­توان از شرکت­های مختلف فروشنده از جمله تهران خودپرداز تهیه کرد. با درخواست این دستگاه­ها نسبت به خودپرداز­های نقدی سریع­تر موافقت می­شود. به دلیل اینکه آن‌ها نیاز به پروتکل­های امنیتی پیچیده ندارند.

با دریافت این دستگاه شما موظف هستید تمامی مفاد گفته شده در قرارداد شرکت فروشنده و بانک را اجرا کنید. برای درخواست و دریافت احتیاج به مدارک خاصی است که در ادامه مقاله ذکر خواهیم کرد. شما با در دست داشتن مدارک مورد نظر می­توانید نسبت به درخواست برای دریافت این دستگاه اقدام نمایید. کارشناسان تهران خودپرداز در این زمینه شما را به طور کامل راهنمایی خواهند کرد. برای برقراری ارتباط و درخواست مشاوره کافی است به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

برای درخواست به چه مدارکی نیاز داریم؟

برای درخواست شما به مدارکی از جمله:

  • کارت ملی شناسنامه و کپی آن
  • سند و اجاره­نامه مکانی که قصد نصب دستگاه کش لس در آنجا را دارید و کپی آن
  • افتتاح حساب در شعبه بانک مورد نظر
  • داشتن سوءپیشینه
  • تاییدیه معتمدین محل برای تایید حسن شهرت شغلی
  • ضمانت سوئیچ بانکی

نیاز پیدا خواهید.

نکات مهم برای خرید دستگاه کش لس

باید این نکته را در نظر داشته باشید که نمی­توان کش لس را پس از مدتی به خودپرداز نقدی تبدیل کرد. این دستگاه­ها به این منظور ساخته نشده­اند و به لحاظ نرم­افزاری و سخت­افزاری چنین قابلیتی ندارند. اگر زمانی بخواهید آن‌ها را با یکدیگر جابجا کنید باید دستگاه­ها قبلی خود را به محل دیگری ببرید و خودپرداز نقدی جدید بخرید. برای خرید دستگاه کش لس به فروشنده، جنس دستگاه، مشخصات آن و ویژگی­هایش دقت کنید.

این موارد می­توانند در قیمت نهایی تاثیرگذار و در هزینه­های آتی شما برای تعمیر و نگه­داری صرفه­جویی به همراه داشته باشند. برای درخواست سوئیچ بانکی نیاز است که اعتبار خوبی نزد بانک داشته باشید. در غیر این صورت نمی­توانید آن را دریافت کنید. مستند کردن این اعتبار نیز کار سختی نیست و با ارائه مدارک خاصی گرفتن تاییدیه ممکن خواهد بود. شورا­های محلی، افراد معتمد و سرشناس در محل خودتان از نظر بانک قابل قبول هستند. می­توانید گزارش یا استشهادی از این مورد تهیه کنید و موافقت آن‌ها را نیز در آن ذکر کنید. سپس مشکلی برای این قضیه نیز نخواهید داشت.

جمع­ بندی

کش لس یک دستگاه خودپرداز غیرنقدی است که وجه نقد پرداخت نمی­کند. بسیاری صاحبان کسب­وکار با پوز و مالیات آن درگیر هستند. مالیات بر درآمد چنین دستگاه­هایی سنگین است و به همین خاطر افراد زیادی از تهیه آن شانه خالی می­کنند.

 کش لس از جمله­ دستگاه­هایی است که معاف از مالیات است و به علت نداشتن وجه نقد درون خود از تراکنش­های مستقیم و غیر مستقیم مالیاتی اخذ نمی­کند. شما نیز می­توانید با تهیه این دستگاه از مزیت­های آن بهره­مند شوید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از مطالب گفته­ شده بیشترین استفاده را کرده باشید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اسمشا عوض کنید تحریک کننده است .

  • رستمی خالق
    0

    ممنونم مطالب مفید بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها