بزرگترین فرصت استخدام در دیجی کالا در سال ۱۴۰۱

هریک از افراد شاغل یا کارجویان خانم و آقا، معیارهای مخصوص به خود را برای کاریابی و یافتن آگهی های استخدامی دارند. درحالی ‌که عده ‌ای از افراد جویای کار داشتن درآمد بالا را مهم ترین انگیزه کاری خود می دانند، برخی دیگر کار در شرکت های بزرگ را در اولویت کاری خود قرار می ‌دهند. موقعیت‌ های استخدامی در شرکت های بزرگ مانند استخدام دیجی کالا، فرصت دیده شدن را به کارجویان خواهد داد.

بزرگترین فرصت استخدام در دیجی کالا در سال ۱۴۰۱

این در حالی است که شرکت ‌هایی مانند شرکت دیجی کالا، شرایط استخدام ویژه ‌ای را برای جذب نیروهای کاری خود در نظر می‌ گیرند. ارائه حداقل مدرک تحصیلی، رعایت شرایط سنی و سابقه کاری، جزء مهم‌ ترین شرایط مورداشاره کارفرمایان در بازار کار امروز هستند. در این مقاله به‌ طور ویژه به بررسی فرصت ‌های استخدام دیجی کالا و شرایط استخدام در این فروشگاه اینترنتی می ‌پردازیم.

معرفی شرکت دیجی کالا

تاریخ شروع به کار دیجی کالا به سال 1385 باز می گردد. اگرچه این فروشگاه اینترنتی در ابتدا در حوزه فروش آنلاین محصولات الکترونیک و دیجیتال فعالیت داشته است، اما در ادامه به بستری مناسب برای خرید و فروش انواعی از کالاها تبدیل گردید.

شرکت دیجی کالا به ‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی، امکان خرید و فروش محصولات مختلف را برای فروشندگان مختلف در سراسر کشور فراهم کرده است. این فروشگاه اینترنتی بزرگ با تکیه بر فناوری سعی دارد تجربه خوشایندی را از خرید و فروش انواعی از محصولات مختلف، برای کاربران خود ایجاد نماید.

به دلیل فرصت های شغلی مناسب و شهرت فراوانی که این فروشگاه اینترنتی در سال‌ های اخیر بدست آورده است، تقاضا برای ارسال رزومه به آگهی های استخدام دیجی کالا افزایش یافته است. برای کار در دیجی کالا به این صفحه سر بزن.

در حقیقت شرکت دیجی کالا را می توان پرمخاطب ‌ترین فروشگاه اینترنتی و یکی از موفق‌ ترین نمونه‌ های فروش آنلاین در جهان دانست. خوب است بدانید که تعداد بازدیدکنندگان از سایت شرکت دیجی کالا، ماهانه به تعداد 40 میلیون نفر می‌ رسد! همین موضوع موجب شده است تا بیش از 200 هزار فروشنده با بیش از 7 میلیون انواع کالا، محصولات خود را از طریق این فروشگاه اینترنتی به فروش برسانند.

همچنین خوب است بدانید که بیش از 9 هزار نفر با شرکت دیجی کالا همکاری دارند. هم ‌اکنون شرکت دیجی کالا در حوزه های مختلفی مانند فناوری، بازاریابی، محتوا و لجستیک فعالیت دارد. در بخش بعدی به معرفی برخی از جدیدترین آگهی های استخدامی شرکت دیجی کالا در شغل های مختلف خواهیم پرداخت.

جدیدترین فرصت‌ های استخدام دیجی کالا

در شرکت دیجی کالا، نیروهای کاری در قالب گروه های مختلف به انجام وظایف شغلی خود می پردازند. با ارسال رزومه به آگهی های استخدامی دیجی کالا، احتمالا در یکی از گروه های ارتباطات سازمانی، بخش حقوقی، بازاریابی و فروش، حسابرسی، بازرگانی، عملیات، مالی، فناوری، منابع انسانی و توسعه کسب و کار مشغول به کار خواهید شد.

هرساله شرکت دیجی کالا تعداد زیادی از آگهی های استخدامی خود را برای کار در انبار دیجی کالا، فرصت شغلی راننده، کارشناس منابع انسانی و سایر فرصت های شغلی در اختیار منابع کاریابی مختلف قرار می‌ دهد. این در حالی است که با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، می ‌توانید از آخرین اخبار استخدامی این شرکت مطلع شوید.

آگهی های استخدام دیجی کالا مانند سایر آگهی های استخدامی در شرکت های معتبر، دارای شرایط استخدام متنوعی هستند. کار به شکل تمام وقت، پاره وقت و دورکاری، از جمله شرایط کاری موردتوجه در آگهی های استخدام شرکت دیجی کالا است.

از مزایای کار و استخدام در دیجی کالا می توان به ساعات کاری منعطف، کمک هزینه غذا، امکان خرید اقساطی، هدایای مناسبتی و بیمه تکمیلی اشاره کرد. در ادامه به معرفی برخی از فرصت های شغلی دیجی کالا در سال 1401 پرداخته و شرایط استخدام در این مشاغل را بررسی می نماییم.

آگهی استخدام دیجی کالا در فرصت شغلی برنامه نویس فرانت اند

شرکت دیجی کالا برای ایجاد تغییرات موردنظر در ظاهر وب ‌سایت و اپلیکیشن‌ های خود، به استخدام برنامه نویس فرانت اند (Front-End Developer) نیاز دارد. در آگهی های استخدام فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در فرصت شغلی برنامه نویس، شرایط کار تمام وقت با حقوق توافقی مورداشاره قرار گرفته است. از شرایط استخدامی موردتوجه برای کار در دیجی کالا می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حداقل سابقه کاری 3 سال
  • دارای تجربه کار با HTML، CSS و جاوا اسکریپت
  • مسلط به Sass
  • مسلط به فریم ورک های فرانت مانند React یا Vue
  • درک بسیار خوب از ساختار داده، الگوریتم‌ و مفاهیم شیء گرایی

کار در دیجی کالا در فرصت شغلی راننده

یکی از شغل های بسیار مهم در شرکت دیجی کالا، فرصت شغلی راننده است. آگهی استخدام راننده با خودرو سواری و استخدام راننده وانت، جزء آگهی های استخدامی پرتقاضا در شرکت دیجی کالا هستند. برای کار در دیجی کالا به عنوان راننده، فرد متقاضی باید دارای گواهینامه وسیله نقلیه موردنظر، کارت پایان خدمت و سابقه کاری مرتبط باشد.

استخدام نیرو برای کار در انبار دیجی کالا

این فروشگاه اینترنتی در سال 1401، از کارجویان خانم و آقا برای کار در انبار دیجی کالا دعوت به همکاری کرده است. معمولا افراد جویای کار که سنی پایین‌ تر از 40 سال دارند، می توانند رزومه خود را برای آگهی های استخدام دیجی کالا در فرصت شغلی انباردار و کارگر ساده انبار ارسال کنند. همچنین کارجویان آقا باید دارای کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی باشند.

شرایط استخدام دیجی کالا در فرصت شغلی کارشناس منابع انسانی

یکی دیگر از فرصت های شغلی برای کار در دیجی کالا، شغل کارشناس منابع انسانی است. پیگیری موضوعات مرتبط با کارکنان شرکت و مشارکت در فرآیند جذب و استخدام دیجی کالا، از جمله مسئولیت‌ ها و وظایف کارشناس منابع انسانی است. برای استخدام کارشناس منابع انسانی در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا شرایط استخدامی زیر عنوان شده است:

  • توانایی برقراری ارتباط موثر با همکاران در شرکت دیجی کالا
  • تعهد و مسئولیت ‌پذیری
  • توانایی در گوش دادن فعالانه
  • شناخت کافی از فرآیند های مدیریت منابع انسانی
  • تسلط به نرم‌ افزارهای آفیس مانند اکسل و پاورپوینت
  • حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی

شرایط استخدام کارشناس فروش

اگر به حوزه فروش و بازاریابی علاقه دارید، می توانید برای آگهی های استخدام کارشناس فروش در دیجی کالا رزومه خود را ارسال کنید. این شرکت در مناطقی مانند شهر تهران، نیاز به کارشناس فروش و بازاریابی برای انجام اموری مانند تأمین کالا، انجام هماهنگی های فروش و ارائه راهکارهای فروش دارد. برخی از شرایط مورداشاره در آگهی های استخدام کارشناس فروش دیجی کالا در سال 1401، عبارت اند از:

  •  توانایی برقراری تعامل سازنده و قوی با واحدهای مختلف شرکت مانند واحدهای مالی، بازاریابی و حقوقی
  • توانایی تهیه و ارائه گزارش ‌های روزانه
  • مسئولیت پذیری بالا
  • توانایی نظارت بر عملکرد فروشندگان و مدیریت قیمت ها
  • توانایی تحلیل اطلاعات فروش

جمع ‌بندی

استخدام و فعالیت در شرکت های معتبر، می تواند از جنبه های مختلفی برای کارجویان دارای اهمیت باشد. فرصت دیده شدن در کنار دریافت حقوق بالا و مزایای کاری مختلف، جزء مهم ترین دلایل موجود برای ارسال رزومه به شرکت های بزرگ و معتبر هستند. در این مقاله با معرفی شرکت دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و موفق، به بررسی فرصت های شغلی و شرایط استخدام دیجی کالا پرداختیم.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها