آموزش فارکس در مشهد با آکادمی آینده

آموزش فارکس در مشهد؛ کلمه‌کلیدی بود که این روزا هرجایی دنبالش می‌کردم!

آموزش فارکس در مشهد با آکادمی آینده

آموزش فارکس در مشهد؛ کلمه‌کلیدی بود که این روزا هرجایی دنبالش می‌کردم!

بعد از اینکه تصمیم گرفتم برای پیدا کردن کار از روستامون در اطراف نیشابور به مشهد بیام، همه  خانوادم و آشناها با این تصمیم مخالف بودن. بهم میگفتن: "پسرجان اگر می‌خوای واقعا کار کنی هر جایی می‌تونی یه کاری انجام بدی و این قضیه رو فقط بهانه کردی که بری شهر." اما من تصمیم خودمو گرفته بودم. و برای این کار برنامه داشتم.

تقریباً دوماه قبل بود که چندتا از بستگان دور فامیل پدرم از مشهد به دیدن ما آمدن. راستش من خیلی باهاشون حال نمیکردم. حتی اسم بعضیاشون رو نمیدونستم. اما یه پسر 20 ساله به اسم علی داشتن که تقریباً یک سال از من کوچک‌تر بود. رابط و صحبت ما در اکثر اوقات بیشتر با پیام و زنگ بود و دوستا‌های صمیمی هم بودیم. این بار که بعد مدت‌ها حضوری همو می‌دیدیم درباره کلاس‌های زیادی که با عنوان آموزش فارکس و آموزش ارز دیجیتال در مشهد بین مردم خیلی صحبتش بود برام تعریف کرد.

علی می‌گفت: "خیلی از دوست‌هاش بعد از رفتن به این کلاس‌ها در کنار کار اصلیشون درآمد خوبی دارن و بعضی‌ها که چند سالی هست تو این کار هستن و دیگه حرفه‌ای شدن، فعالیت و معامله تو بازار ارزهای دیجیتال و بازار فارکس تبدیل به شغل اصلیشون شده."

وقتی علی داشت به صورتم نگاه می‌کرد و بیشتر برام درباره درآمد خوب، زمان آزاد کار و امکان انجام اون از هر مکانی که اینترنت باشه صحبت می‌کرد، من خیلی توی فکر فرو رفته بودم و به طرز خنده‌داری با چشمای خیره به موکت کف اتاق زل زده بودم. علی که از حالت صورتم به خاطر تفکر عمیقی که داشتم نگران شد، دست‌هاشو جلوی چشمام تکون داد تا از فکر دربیام. وقتی حواسم پرت شد و متوجه علی که می‌گفت "حالت خوبه؟" شدم؛ تنها جوابِ سوالی که به علی دادم این بود که چطور می‌تونیم آموزش فارکس یا آموزش ارز دیجیتال رو یاد بگیریم.

علی که از سرعت تصمیم‌گیری عجولانه من تعجب کرده بود جواب داد "قبل از هر کاری باید بیشتر درباره شرایط این بازارها تحقیق کنیم تا مطمئن‌تر وارد این حوزه بشیم."

آشنایی با بازار فارکس و بازار ارز دیجیتال

لاتلاتلات

باهم قرار گذاشتیم یک الی دو ماه کاملا درباره شرایط بازار ارزهای دیجیتال و بازار فارکس تحقیق کنیم و بعد بهترین تصمیم رو برای ورود یا صرف نظر کردن از این حرفه بگیریم.

در طول این دو ماه آموزش فارکس، آموزش ارز دیجیتال، آموزش فارکس در مشهد و آموزش ارز دیجیتال در مشهد، کلمه‌های کلیدی بودن که جزو آخرین سرچ‌های گوگل لپ‌تاپم دیده می‌شدن!

خلاصه نتایج تحقیقات به ترتیب درباره آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس به شرح زیر بود:

بازار ارز دیجیتال چیست؟

ساده‌ترین تعریفی که می‌تونیم برای ارزهای دیجیتال داشته باشیم، این هست که اونها نوعی پول بر بستر فضای مجازی و اینترنت هستند. برای مثال سال‌ها قبل اگر شخصی دوست یا فامیلی داشت که در شهر دیگری زندگی می‌کرد احتمالاً برای صحبت با او برایش نامه می‌نوشت.اما به واسطه وجود اینترنت در حال حاضر می‌توان هر صحبت و پیغامی را در کمترین زمان برای هر شخصی هر کجای دنیا ارسال کرد.

ارزهای دیجیتال محصول انجام همین فرآیند روی پول‌هایی هستند که به صورت اسکناس یا سپرده بانکی بین مردم ردوبدل می‌شود. اما ارزهای دیجیتال به همان نسبت برتری ابزارهای ارتباطات اجتماعی فعلی نسبت به گذشته، مزیت‌های بسیار زیادی از جمله نقل وانتقال پول به هرجای دنیا در کمترین زمان و بدون نظارت سیستم‌های متمرکز مالی، مدیریت شخصی ارز دیجیتال بدون نظارت دولت یا بانک‌ها بر دارایی‌ها، خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی که ارز دیجیتال می‌پذیرند، سودآوری از نوسانات قیمت آنها و ده‌ها ویژگی جذاب دیگر که در مقایسه با پول‌های فعلی دارند.

در عین حال این بازار به علت نوپا بودن و ارزش کمتر نسبت به سایر بازارهای مالی جهانی معایبی مانند ریسک سرقت دارایی‌ها در فضای دیجیتال و نوسانات شدید قیمت‌ها نیز دارد که با فراگیری صحیح و حرفه‌ای آموزش ارز دیجیتال می‌توان تا حد زیادی این ریسک‌ها را کاهش داد و درآمد خوبی از این بازار کسب کرد.

اما می‌رسیم به بازار جذاب فارکس.

بازار فارکس چیست؟

کلمه فارکس (Forex) مخفف عبارت Foreign Exchange به معنای تبادل ارزهای خارجی است. بازار فارکس یکی از بزرگترین بازارهای مالی جهان است که در آن ارز ملی کشورهای مختلف در مقابل یکدیگر معامله می‌شوند. به عنوان مثال معامله گران در این بازار دلار آمریکا را در مقابل پوند انگلیس با یکدیگر معامله می‌کنند که به این کار معامله جفت ارزها می‌گویند.

بزرگترین مؤسسات اعتباری معتبر در دنیا، بانک‌های بین المللی و معامله‌گران حرفه‌ای در بازار فارکس فعالیت می‌کنند و امنیت و اعتبار این بازار بسیار بالاست.

نوسانات قیمت جفت ارزهای مورد معامله در بازار فارکس در مقایسه با ارزهای دیجیتال، خیلی منطقی و استانداردتر است و درصورتی که علاقه‌مندان به فعالیت در این بازار به خوبی آموزش فارکس را فرابگیرند می‌توانند بازدهی بسیار خوبی در این بازار داشته باشند.

در بازار فارکس ساعت کاری بی‌معنی است. چراکه به غیر از تعطیلی‌های روزهای شنبه و یکشنبه برخی از بانک‌های بزرگ و کاهش حجم معاملات بازار فارکس، این بازار 7 روز هفته به‌صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و معامله‌گرانی زیادی درآن از نقاط مختلف دنیا در حال خریدوفروش جفت ارزها هستند. (البته ساعات طلایی نیز برای فعالیت در بازار فارکس وجود دارد که حجم معاملات در آن افزایش میابد و برای انجام معاملات مناسبتر است.)

 

مزیت اصلی و خاص فارکس امکان درآمدزایی در آن براساس معتبرترین واحدهای پولی در دنیاست. معامله‌گران بازار فارکس می‌توانند به دلخواه خودشان سود معاملات خود را با یورو، دلار آمریکا، ین ژاپن، فرانک سوئیس و... دریافت کنند.

به قولی هنگامی که به یک معامله‌گر حرفه‌ای در بازار فارکس تبدل شوید، ماشین چاپ پول شما در هرجای از دنیا در کیف یا جیب شما قرار دارد.

آکادمی آینده بهترین آموزشگاه آموزش فارکس در مشهد و آموزش ارز دیجیتال در مشهد

یثفبیقفیقف

بررسی مزیت‌های این حرفه باعث شد من و علی قانع بشیم که می‌تونیم در کنار درس و دانشگاه درآمد خوبی از فعالیت در بازار فارکس و بازار ارز دیجیتال بدست آوریم.

اما قبل از اینکه در یک کلاس خوب آموزش فارکس یا آموزش ارز دیجیتال شرکت کنیم. تصمیم گرفتیم که فعلا برای شروع از یکی از این بازارها شروع کنیم.

از اونجایی که ما افراد تازه‌کاری بودیم و نوسانات و ریسک معامله‌گری در بازار ارزهای دیجیتال زیاد بود. و ممکن بود حتی صرف نظر از اشتباهات اولیه‌ای معامله‌گری، به خاطر بی‌دقتی در رعایت نکات امنیتی، خیلی راحت سرمایه‌ای که داشتیم رو در بازار ارزهای دیجیتال از دست بدیم. به این نتیجه رسیدیم که بهتره برای شروع از بازار فارکس استارت بزنیم.

حالا زمان پرس‌وجو و پیدا کردن بهترین آموزشگاه آموزش فارکس در مشهد بود. بعد بررسی و مقایسه آموزشگاه‌های مختلف هیچ آموزشگاهی رو به اندازه آکادمی آینده مناسب و حرفه‌ای ندیدیم. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با خدمات آموزشی آکادمی آینده آشنا شوید.

قبل از هرچیزی باید بگم که ما به شدت دنبال یک آموزشگاه می‌گشتیم که کلاس حضوری آموزش فارکس داشته باشه. چون من و علی باتوجه به اینکه میدونستیم آموزش فارکس نسبت به آموزش سایر بازارهای مالی کمی پیچیده‌تر هست؛ دوست داشتیم حضوری آموزش فارکس رو یاد بگیریم تا اگر مشکلی در فهم مفاهیم داشتیم، سرکلاس سؤالاتمون رو بپرسیم.

پشتیبانی مادام العمر دوره‌های آموزشی آکادمی آینده یکی دیگه از دلایل مهمی بود که این آموزشگاه رو برای شرکت در کلاس حضوری آموزش فارکس انتخاب کردیم. چون هرچقدر هم که خوب و دقیق آموزش می‌دیدیم، امکان داشت بعداً هنگام انجام معاملات به مشکلی بر بخوریم که نیاز به یک راهنما و پشتیبان داشته باشیم. که خوشبختانه با وجود آکادمی آینده از این بابت خیالمون راحت بود.

مزیت دیگه آکادمی آینده که در آموزشگاه‌های دیگه نبود، امکان پرداخت اقساطی هزینه دوره بود در عین حالی که مدرسین دوره تضمین کرده بودن که با لایو تریدها حین برگذاری جلسات می‌تونیم تمام هزینه دوره رو از خود بازار سود کنیم.

خوشبختانه آپدیت‌های دوره آموزش فارکس در مشهد و آموزش ارز دیجیتال در مشهد آکادمی آینده هم کاملا رایگان بود و در حقیقت با یک بار خرید دوره، تا مدت‌ها بعد هر چقدر آموزش مرتبط با مباحث دوره آموزشی منتشر می‌شد به صورت کاملاً رایگان در دسترس دانش‌پذیران این مجموعه قرار می‌گرفت.

وجود تمام این مزایا کنار هم باعث تفاوت آموزشگاه آموزش فارکس آکادمی آینده با سایر دوره‌های آموزشی می‌شد که خیلی از اونها حقیقتاً فقط دنبال فروش آموزش‌ها و درآمدزایی بودن. آکادمی آینده به معنای واقعی کلمه مثل یک آکادمی واقعی برای رشد دانش‌پذیران وتبدیل اونها به معامله‌گران حرفه‌ای در بازار فارکس و بازار ارزهای دیجیتال تلاش می‌کرد.

در نهایت من و رفیقم علی خیلی خوشحالیم که مسیر آموزش معامله‌گری رو در آکادمی آینده یاد گرفتیم. مربیان آموزشی این مجموعه هنوز پس از چند سال از اتمام دوره آموزش فارکس که ما در اون شرکت کردیم، مطالب به‌روز و باکیفیت آموزشی رو در اختیار ما قرار میدن و به رشد و پیشرفت هرچه  بیشتر ما کمک می‌کنن.

برای دریافت مشاوره رایگان درباره دوره آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس آکادمی آینده که به صورت حضوری، خصوصی، آنلاین و آفلاین برگذار می‌شود با پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرید. اطلاعات تکمیلی درباره هر یک از دوره‌های آموزشی آکادمی آینده را می‌توانید در وبسایت آکادمی آینده مشاهده کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مرجان منصورآبادی
    0

    درود بر تیم خبر فوری و آکادمی آینده خسته نباشید
    آکادمی آینده واقعا بهترین آموزشگاه آموزش فارکس در مشهده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها