ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟

این طبیعی است که با وجود یک بازار رقابتی تنگاتنگ، گاهی مصرف کنندگان برای خریدلوازم خانگی مورد نظرشان دچار سردرگمی شوند. این حالت مخصوصاً زمانی بیشتر می‌شود که مشتری بخواهد بین دو برند نام آشنا، یکی را انتخاب کند.

ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟

برای نمونه قصد خرید ماشین لباسشویی را دارد و همین که می‌خواهد تصمیم خود را عملی کند، هنوز تردید دارد که ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ و واقعا تفاوت لباسشویی ال جی و سامسونگ چیست؟ در این مقاله به طور کامل با تفاوت های لباسشویی ال جی و سامسونگ آشنا می‌شوید.

ماشین لباسشویی ال جی یا سامسونگ؟

احتمالاً این موقعیت برای بسیاری از مصرف کنندگان ایرانی پیش آمده است که بخواهند بین خوب و خوب‌تر، انتخاب کنند. درواقع در هر دو حالت، برنده شما هستید. چون کالایی را انتخاب خواهید کرد که نمره قبولی را چه در بازار رقابت و چه از نظر کاربرانی که تابه حال آن را مصرف کرده‌اند، دریافت کرده است.

این موضوع درمورد خرید ماشین لباسشویی چشمگیرتر می‌شود. منظور ما، دقیقاً یکی از پرکاربردترین لوازم برقی خانگی است که بدون استثنا جایگاه ویژه خود را در آشپزخانه هر خانه‌ای، حفظ کرده است. این پرسش ذهن هر مصرف کننده هوشمندی را به خود مشغول خواهد کرد که بالاخره تفاوت لباسشویی ال جی و سامسونگ چیست؟ چون قرار است به اصطلاح یک عمر، مصرف کننده یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی باشد.

عموماً کارشناسان لوازم خانگی توصیه می‌کنند برای نهایی کردن قصد خرید خود، ابتدا بودجه مورد نظر را در نظر بگیرید و در قدم بعدی، حتماً از راهنمایی‌های متخصصین بهره مند شوید. خواندن و شنیدن تجربیات مصرف کنندگان دیگر قطعاً تأثیر به سزایی در تصمیم گیری بهتر می‌گذارد. استفاده از نظرات افرادی که سالهاست مصرف کننده یکی از این دو برند بوده‌اند، به خوبی راه را به شما نشان خواهد داد.

ماشین لباسشویی ال جی

فغعفغعفغع

برند ال جی منحصراً یک خط تولید مشخص ندارد. بلکه طراحی و تولید محصولات پرمصرف دیگری را در بازار جهانی پوشش می‌دهد. آشنایی کلی با تاریخچه شرکت ال جی به شما کمک می‌کند بهتر به تفاوت لباسشویی ال جی و سامسونگ پی ببرید.

● سال 1958 در کشور کره، دو شرکت Lucky و Goldstar ادغام شدند تا شرکت LG را به جهانیان معرفی کنند.

● فعالیت خارجی این شرکت کره‌ای با راه اندازی اولین نمایندگی در کشور آمریکا، رسماً آغاز شد.

● تنوع فعالیت ال جی، تولید لوازم برقی پرمصرف است. گرچه ارتباطی بین این محصولات وجود ندارد، ولی در همه آنها با موفقیت ظاهر شد.

● تمرکز اصلی شرکت ال جی بر تولید لوازم صوتی و تصویری است که با بالاترین کیفیت تولید، وارد بازار مصرف می‌شود.

● ناگفته نماند که 30 % فعالیت ال جی مشخصاً صرف تولید لوازم خانگی پرمصرف مثل لباسشویی، یخچال ساید بای ساید و ماشین ظرفشویی می‌شود.

مزایای ماشین لباسشویی ال جی

پیش از خرید لباسشویی ال جی، لازم است 8 ویژگی برجسته این محصول را به خاطر بسپارید:

  1. جلوه ظاهری چشمگیر
  2. آیتم) add wash  اضافه کردن لباس اضافه در زمان شست و شو(
  3. تنوع برنامه‌های شست و شو ( طراحی 6 برنامه شست و شوی متنوع)
  4. قابلیت true steam ( پیش شست و شوی لباس با لکه گیری اولیه(
  5. قابلیت turbowash  (کاهش مصرف آب تا 40% و مصرف انرژی تا 15%)
  6. خشک کن لباس با فناوری sensor dry
  7. ماندگاری بالا ( ضمانت ده ساله)+ قیمت منطقی

معایب ماشین لباسشویی ال جی

درنظر گرفتن معایب ماشین لباسشویی ( ایراد فنی احتمالی) کمک می‌کند تفاوت لباسشویی ال جی و سامسونگ را بهتر متوجه شوید:

  1. سروصدای زیاد ماشین در برخی مدل‌ها
  2. سخت بودن خرید قطعات ( به دلیل تحریم و غیرمطمئن بودن بعضی از نمایندگی‌ها)

مهم: برخی ایرادهای فنی با یک بار ریست ماشین برطرف می‌شود. درصورت ادامه دار شدن مشکل لازم است حتماً برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، با نمایندگی‌های معتبر تماس بگیرید.

رقبای لباسشویی ال جی کدام اند؟

وقتی بناست تا درمورد تفاوت لباسشویی ال جی و سامسونگ نوشته شود، صحبت از رقبا قطعاً به میان می‌آید. این محصول خانگی پرمصرف درحال حاضر رقبای مشخصی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

رقبای خارجی برند ال جی در کشور ایران، لباسشویی سامسونگ، لباسشویی بوش، بکو، مژیک شف، دوو و برند نام آشنای دوو هستند. همچنین باید به رقبای ایرانی لباسشویی ال جی اشاره کنیم که دو برند پاکشوما و اسنوا هستند.

ماشین لباسشویی سامسونگ

ثقفثقفثقف

سامسونگ یکی دیگر از پرطرفدارترین برندهای لوازم خانگی درکشور است که فعالیت خود را منحصراً بر طراحی و تولید ماشین لباسشویی متمرکز نکرده است. این برند جهانی همچنین در عرصه تولید گوشی همراه، لوازم صوتی و تصویری موفق شده است گوی سبقت را از رقبای قدرتمندی مثل ال جی برباید. ماشین لباسشویی سامسونگ با دربرداشتن مجموعه‌ای از مزایا به خوبی به دغدغه مصرف کننده که میخواهد بداند تفاوت لباسشویی ال جی و سامسونگ چیست، پاسخ می‌دهد.

مزایای ماشین لباسشویی سامسونگ

پیش از خرید لباسشویی سامسونگ، لازم است 5 ویژگی برجسته این محصول را به خاطر بسپارید:

  • زیبایی وطراحی خیره کننده
  • قابلیت add wash ( اضافه کردن یا برداشتن لباس از داخل لگن در زمان شست و شو)
  • محافظت از کیفیت لباس‌های بسیار حساس ( انصراف از ادامه شست و شوی لباس)
  • تنظیم برنامه شست وشو از راه دور و با گوشی همراه
  • فناوری speed spray ( شست و شو در کمتر از یک ساعت)

معایب ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر قصد دارید لباسشویی مورد نظر خود را از این برند خریداری کنید، لازم است 4 مورد از معایب آن را نیز به خاطر بسپارید:

  • قیمت بالا
  • محدودیت کار با قابلیت add wash ( فقط در دمای زیر 50 درجه می‌توانید در زمان شست و شو، لباسی اضافه یا کم کنید.)
  • تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ به دلیل تکنولوژی های پیشرفته به کار رفته در آن، به آسانی دیگر برندها نیست.
  • دسترسی دشوار به قطعات

همانطور که توضیح داده شد، از نقاط ضعف هر دو برند می‌توان به سخت بودن دسترسی به قطعات و فرآیند تعمیر آنها اشاره کرد اما همچنان مجموعه هایی هستند که هم به قطعات اورجینال دسترسی دارند و هم تعمیر را به صورت تخصصی انجام می‌دهند. برای آشنایی با این مجموعه ها، به مقاله برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ و ال جی باید به چه مجموعه‌ای اعتماد کرد، مراجعه نمایید.

بررسی تفاوت لباسشویی ال جی و سامسونگ از لحاظ قیمت

درحال حاضر، با توجه به وضعیت موجود در بازار و اوضاع اقتصادی کشور، تفاوت قیمت چشمگیری وجود ندارد. درصورتیکه قصد انتخاب بین خوب و خوب‌تر را دارید، لازم است با توجه به مزایا و معایبی که بالاتر برای هر دو برند نام آشنا توضیح داده شد، تصمیم نهایی را بگیرید.

شایان ذکر است که هرچه عملکرد و آیتم‌های موجود در ماشین لباسشویی بهتر و بیشتر باشد، طبعاً بر قیمت نهایی خرید محصول تأثیرگذار خواهد بود.

سخن پایانی

خرید لوازم خانگی مطمئن و ماندگار همیشه یکی از قدم‌های سخت تجهیز منزل به شمار می‌رود. این موضوع درمورد انتخاب ماشین لباسشویی مناسب با حساسیت به مراتب بیشتری همراه است. با وجود یک بازار رقابتی فشرده از برندهای نام آشنا، گاهی انتخاب لباسشویی کارآمد سخت می‌شود. اینکه بخواهید بدانید تفاوت لباسشویی ال جی و سامسونگ چیست، جز با راهنمایی کارشناس لوازم خانگی و اطلاع از نظرات مصرف کنندگان قبلی، شدنی نیست. این راهنمایی‌ها و نظرات، شناخت شما را درمورد مزایا و معایب ماشین لباسشویی مورد نظر، افزایش می‌دهد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها