خرید و فروش تتر Tether ارزان در کیف پول من

اگر یک تریدر و معامله‌گر باسابقه در بازار ارزهای دیجیتالی باشید، قطعا با ماهیت و کاربرد تتر، به عنوان یکی از معتبرترین استیبل کوین‌ها آشنایی دارید و می‌دانید که پشتوانه هر واحد تتر در واقع یک دلار آمریکاست.

خرید و فروش تتر Tether ارزان در کیف پول من

اگر یک تریدر و معامله‌گر باسابقه در بازار ارزهای دیجیتالی باشید، قطعا با ماهیت و کاربرد تتر، به عنوان یکی از معتبرترین استیبل کوین‌ها آشنایی دارید و می‌دانید که پشتوانه هر واحد تتر در واقع یک دلار آمریکاست. در مقایسه با سایر رمزارزها، دارای نوسان بسیار ناچیزی است و به همین علت است که آن را تحت عنوان یک سکه پایدار می‌شناسند. مهم‌ترین کاربرد تتر برای تریدرهای باتجربه بازار رمزارزها، استفاده از آن به منظور فرار از ریسک و ضرر به هنگامی است که بازار ارزهای دیجیتالی دچار نوسان شدید قیمتی است و عملا این افراد با تبدیل رمزارزهای خود به تتر خود را از ضررهای احتمالی که ناشی از نوسان بازار است نجات می‌دهند. لذا با توجه به اهمیت فروش و خرید تتر، قصد داریم تا بهترین راه برای خرید تتر برای کاربران و تریدرهای ایرانی را مورد بررسی قرار دهیم.

معامله تتر در صرافی‌های بین‌المللی

همان طور که در مطالب بالا گفته شد، مهم‌ترین کاربرد تتر، حفظ سرمایه تریدرها به هنگام نوسانات شدید بازار رمزارزها است؛ در نتیجه استخراج و معامله چنین ارز دیجیتالی که همواره دارای یک قیمت ( و آن هم یک دلار است) است، کار چندان بیهوده‌ای نیست و اگر بتوانید به موقع از موهبت این رمزارز در نوسانات شدید بهره‌مند شوید، خواهید دید که در مقایسه با سایر تریدرها که از نوسان ارزی متضرر شده‌اند، وضعیت بهتری خواهید داشت. با توجه به همین اهمیت بود که امروزه بسیاری از فعالان عرصه ارزهای دیجیتالی به دنبال تاسیس فارم ماینینگ برای این رمزارز هستند.

photo_2022-06-06_11-14-58

با وجود چنین مزایایی متاسفانه به دلیل وجود تحریم‌های مالی علیه کاربران ایرانی، بسیاری از صرافی‌های معتبر بین‌المللی همچون بایننس، گیت، کوکوین و صرافی‌هایی از این قبیل و همچنین بزرگترین بازار ترید رمزارزها یعنی فارکس، به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کنند و اگر چنانچه متوجه هویت ایرانی کاربران خویش شوند، اقدام به مسدودسازی حساب و بلوکه کردن دارایی‌های آن‌ها می‌کنند. با توجه به چنین مسئله‌ای، کاربران ایرانی از چنین خدماتی به طور مستقیم محروم هستند که البته راه‌های جایگزینی برای حل این مشکل وجود دارد.

یکی از راه‌ها کمک گرفتن از صرافی‌های واسطه‌ای و دلال‌های بین‌المللی است که عمدتا در کشور ترکیه ساکن هستند و در قبال انجام سفارشات شما، مبالغ قابل توجهی را به منظور کارمزد از شما دریافت می‌کنند. در ضمن این بخشی از هزینه‌هایی است که شما برای انجام ترید با کمک واسطه‌های خارجی پرداخت می‌کنید! چراکه این افراد به منظور انجام سفارشات شما به دلار نیاز دارند و در نتیجه شما بایستی به سراغ دلار حواله‌ای بروید که قیمت چنین دلاری در مقایسه با دلار معمولی بسیار بالاتر است و در نتیجه متحمل هزینه‌های اضافی خواهید شد و با توجه به نرخ بالای دلار در کشور ما احتمالا در بادی امر متوجه شوید که ورود به بازار ارزهای دیجیتالی با چنین توصیفی چندان عمل سودمندانه‌ای نخواهد بود، اما چنین نیست! در ادامه روشی مقرون به صرفه برای فروش و خرید تتر معرفی می‌کنیم که به کاربران ایرانی نیز کمک می‌کند تا همانند تریدرهای خارجی از مزیت و کاربرد تتر بهره‌مند شوند.

معامله تتر در صرافی ایرانی کیف پول من

همان طور که در مطالب بالا گفته شد، فروش و خرید تتر از طریق کمک گرفتن از دلالان به دلیل تحمیل هزینه‌های اضافی شاید چندان کار معقولی به نظر نرسد. خوشبختانه با قانونی اعلام شدن انجام معاملات رمزارزی در سال 1398، بسیاری از صرافی‌های رمزارز ایرانی به کمک کاربران ایرانی آمدند که یکی از موفق‌ترین و معتبرترین آن‌ها، مجموعه کیف پول من است.

شما به هنگام استفاده از خدمات صرافی کیف پول من دغدغه‌ای از بابت تحریم‌های مالی و مسدود شدن حساب خود ندارید و با خیال راحت می‌توانید به فروش و خرید تتر یا هر ارز دیجیتالی دیگر بپردازید و ناگفته نماند که متحمل هزینه‌های اضافی نیز نشوید؛ چراکه این صرافی معتبر کاملا ایرانی که دارای بیش از یک میلیون کاربر فعال است، امکان خرید ارزهای دیجیتالی به ریال را نیز فراهم کرده و شما به راحتی می‌توانید با کارت اعتباری خود و بدون نیاز به تبدیل ریال به دلار در این صرافی به ترید و معامله بپردازید. نتیجه این امر آن است که شما تتر را ارزان‌تر از روش قبلی خریداری می‌کنید و هر موقع که نیاز به فروش آن یا تبدیل آن به ارز دیگر داشتید به راحتی می‌توانید آن را با قیمت روز و اصلی خود بفروشید و سودی را از چنین معامله‌ای کسب کنید که صاحبان فارم ماینینگ‌ها به هنگام انتقال مزرعه‌های استخراج خود به حاشیه شهرها کسب کردند!

ناگفته نماند که صرافی کیف پول من، تمامی فعالیت‌های خود را به صورت کاملا قانونی انجام می‌دهد و به همین دلیل دارای نماد اعتماد الکترونیک است. شما به هنگام استفاده از خدمات صرافی کیف پول من و خرید یک ارز دیجیتالی نیازی به کیف پول‌های مجزا نخواهید داشت؛ چراکه این مجموعه ارزهای دیجیتالی شما را نه تنها به صورت کاملا رایگان و حتی برای بازه طولانی نظیر ده سال برای شما نگهداری می‌کند، بلکه برای این کار تضمین نگهداری امن نیز به شما داده می‌شود؛ در نتیجه شما به هنگام استفاده از خدمات این صرافی به دنیای ارزهای دیجیتالی ورود می‌کنید، بدون آن که نیازی به فارکس، بایننس و غیره داشته باشید. این صرافی به دلیل برخورداری از تنوع بیش از 1500 ارز دیجیتالی، در لیست ده صرافی برتر جهانی به لحاظ برخورداری از تنوع قرار گرفته و همچنین به دلیل ارائه خدمات با سرعت بالا، پشتیبانی 24 ساعته، فراهم کردن امکان ترید در هر ساعت از شبانه روز توانسته عنوان بهترین صرافی رمزارز ایرانی را به خود اختصاص دهد.

photo_2022-06-06_11-14-59

بهترین روش برای خرید تتر

همان طور که در مطالب بالا گفته شد، مهم‌ترین کاربرد تتر حفظ سرمایه شما از نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال است و لازمه ورود به چنین بازاری استفاده درست از این قابلیت استیبل کوین‌ها است تا به هنگام نوسان شدید متضرر نگردید. متاسفانه به دلیل وجود تحریم‌های مالی عملا امکان فروش و خرید تتر به صورت مستقیم از بازارهای جهانی برای کاربران ایرانی فراهم نیست و کمک گرفتن از دلال‌ها و واسطه‌ها نیز به دلیل داشتن حق دلالی بالا و همچنین نرخ بالای دلار حواله‌ای چندان عمل به صرفه‌ای نیست. با توجه به آنچه که گفته شد کمک گرفتن از صرافی‌های رمزارز معتبر ایرانی همچون کیف پول من، بهترین گزینه برای چنین کاری است؛ چراکه امکان خرید تتر به ریال وجود دارد؛ در نتیجه به قیمتی پایین‌تر از روش قبلی می‌توانید تتر یا رمزارز دیگر خریداری کنید. اگر چنانچه قصد خرید تتر یا هر ارز دیجیتالی دیگر را دارید حتما به مجموعه کیف پول من سری بزنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها