ارز دیجیتال استپن در بیت پین؛ در ایردراپ میلیونی استپن شرکت کنید!

بیت پین، ارز دیجیتال استپن را با نماد اختصاری GMT برای خرید و فروش کاربران، به بازار خود اضافه کرد.

ارز دیجیتال استپن در بیت پین؛ در ایردراپ میلیونی استپن شرکت کنید!

ارز دیجیتال استپن با نماد اختصاری GMT به بازار بیت پین اضافه شد. کاربران این پلتفرم می‌توانند به صورت آنی و از طریق بخش خرید آسان، برای خرید و فروش استپن (GMT) اقدام کنند. ارز دیجیتال استپن با نام لاتین STEPN، مربوط به یک پلتفرم بازی و سبک زندگی است. هدف این پروژه تشویق مردم برای حفظ تناسب اندام و ورزش کردن با اهدای پاداش در قبال پیاده‌روی و دویدن است.

نحوه شرکت در ایردراپ 20 میلیونی استپن

با لیست شدن ارز دیجیتال GMT، ایردراپ میلیونی این رمزارز از ۲۹ فروردین تا پایان دوم اردیبهشت برگزار می‌شود. در ایردراپ توییتر و اینستاگرام، مجموعاً ۲۰ میلیون تومان بین کاربران توزیع و به کیف پول بیت‌پین، واریز می‌شود.

نکته: ایردراپ توییتر و اینستاگرام، هر دو به صورت جداگانه برگزار می‌شود و شما می‌توانید با انجام مراحل هر یک، در هر دو ایردراپ شرکت کنید. میزان واریزی، مشخص نیست و با توجه به تعداد شرکت کننده‌ها خواهد بود. واریزی پاداش شرکت در ایردراپ‌ها، ۱۰ اردیبهشت ماه به کیف پول شخصی شما در بیت‌پین، انجام خواهد شد.

شرکت در ایردراپ میلیونی استپن

برای خرید و فروش استپن GMT و بیش از 100 ارز دیجیتال برتر و محبوب بازار مثل بیت کوین، اتریوم، کاردانو در پلتفرم حرفه‌ای معامله ارزهای دیجیتال بیت پین، کافی‌است در این سایت ثبت نام و مدارک خود را تکمیل کنید. احراز هویت در بیت‌پین، در کمتر از 12 ساعت بررسی و تایید می‌شود.

بیت‌پین با قابلیت‌هایی مثل امکان ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال، سفارش OCO، فوری و محدود و ابزارهای کاربردی دیگر، توانسته است به یکی از صرافی‌های برتر ارز دیجیتال تبدیل شود.

تتنتنم

معرفی بنیانگذاران ارز دیجیتال STEPN

STEPN توسط Find Satoshi Lab، یک استودیوی فین تک مستقر در استرالیا ایجاد شده است. این تیم بخاطر بازی Solana Ignition Hackathon، قهرمان سال 2021 شد. همچنین این تیم بخشی از گروه DeFi Alliance Gaming است.

آیا ارز دیجیتال STEPN برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

قیمت ارز دیجیتال استپن (GMT) در صفحه‌ی بیت‌پین آن، قابل مشاهده است. بر خلاف بسیاری از پروژه‌ها، می‌توان گفت که نوآوری در این بازی می‌تواند اتفاقات خوبی برای صنعت بازی‌های بلاک‌چینی رقم بزند. با توجه به این موضوع، احتمال افزایش قیمت آن در طولانی مدت وجود دارد. اما باید توجه داشت که تحت تاثیر افزایش تقاضا، قیمت GMT رشد پیدا کند. اما همیشه پیشنهاد می‌کنیم زمانی که به دانش کافی در مورد پروژه رسیدید، برای سرمایه‌گذاری در آن اقدام کنید.

فثقفثقفگ

توکن GMT را در چه کیف پولی نگهداری کنیم؟

توکن‌های GMT و GST را می‌توان بر بستر شبکه سولانا، در کیف پول داخل بازی STEPN و کیف پول Phantom ذخیره کرد. همچنین توکن GMT را بر بستر شبکه بایننس اسمارت چین می‌توان در کیف پول‌های نرم‌افزاری متامسک و تراست ولت نگهداری کرد. اما در زیر به طول کامل، کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جهت نگه‌داری ارز دیجیتال استپن را معرفی کرده‌ایم.

  • کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر: کیف پول سخت‌افزاری لجر تنها کیف پول سخت‌افزاری است که از ارز دیجیتال GMT پشتیبانی می‌کند. کیف پول سخت‌افزاری لجر دارای دو مدل به نام‌های نانو اس و نانو ایکس است. کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو ایکس دارای قیمت نسبتا بالایی است در صورتی که نمی‌خواهید برای تهیه‌ی کیف پول سخت‌افزاری هزینه‌ی زیادی اختصاص دهید می‌توانید به سراغ مدل نانو اس بروید؛ چرا که دارای قیمتی مناسب‌تر است.
  • کیف پول نرم‌افزاری تراست: کیف پول نرم‌افزاری تراست ولت یکی از پنج کیف پول برتر و همچنین یکی از معروف ترین و محبوب ترین کیف پول های نرم‌افزاری دنیای ارزهای دیجیتال است این کیف پول از ارز دیجیتال GMT پشتیبانی می‌کند. این کیف پول دارای امنیت مناسبی است.
  • کیف پول نرم‌افزاری اتمیک: کیف پول نرم‌افزاری اتمیک نیز از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. کیف پول نرم‌افزاری اتمیک روی سیستم عامل‌های مختلفی برای کاربران قابل دسترس است.
  • کیف پول نرم‌افزاری سیف پل: کیف پول نرم‌افزاری بعدی که از این رمز ارز پشتیبانی می‌کند کیف پول سیف پل است این کیف پول در دنیای ارز های دیجیتال مانند کیف پول تراست یکی از پنج کیف پول برتر دنیای ارزهای دیجیتال است. این ولت دارای رابط کاربری مناسبی است به گونه‌ای که کاربران اعم از مبتدی و حرفه‌ای قادر هستند بدون نیاز به داشتن اطاعات قبلی از این ولت استفاده کنند.

حرف آخر

بازی استپن، یک بازی پرطرفدار و بسیار کاربردی است که با مدل بازی «حرکت کن و درآمد کسب کن» طراحی شده تا به کاربران این پلتفرم کمک کند که همزمان با کسب درآمد، ورزش کنند. افزایش روزانه جامعه این بازی که با هدف تشویق مردم به سبک زندگی سالم‌تر و حفظ تناسب اندام طراحی شده است، چشم‌انداز بسیار امیدوار کننده‌ای در مورد ارزهای دیجیتال آینده به ما می‌دهد.

باید دید که چگونه برنامه STEPN توسط جامعه رمزارزها پذیرفته خواهد شد. برای دانلود بازی و همچنین دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به سایت رسمی پلتفرم STEPN مراجعه کنید.

سوالات متداول!

  • چگونه می‌توانم در ایردراپ استپن شرکت کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت بیت‌پین جزئیات بیشتر ایردراپ را مطالعه و در ایردراپ اینستاگرام و توییتر شرکت کنید.

  • میزان جایزه ایردراپ استپن چقدر است؟

میزان ایردراپ استپن مجموعاً 20 میلیون تومان است و میزان دریافتی کاربران بر اساس شرکت کنندگان خواهد بود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها