چاپ سررسید با کیفیت بالا

مجموعه پیک فدک با سالها تجربه و سابقه تنوع محصول خود را گسترش داده و انواع سررسید لاکچری، سررسید چرم، ترمو، سررسید سلفونی، با قطع های وزیری و اروپایی را تولید و در سرتاسر کشور عزیزمان توزیع کرده است.

چاپ سررسید با کیفیت بالا

این مجموعه دو اکسیر قدرتمند یعنی تکنولوژی و تجربه را با هم ادغام کرده و از بروزترین ماشین آلات در تولید سالنامه بهره جسته ایم و سخت کوشی و نوآوری را سرلوحه ی تولید تقویم و سررسید با کیفیت قرار داده تا پیک فدک نقطه ی عطفی در تولید سررسید چرم، سررسید اختصاصی، سلفونی و تقویم رومیزی اختصاصی با کیفیت تضمینی باشد.

فروش آغاز یک تعهد است و این خانواده بزرگ با حداقل 90 پرسنل با تجربه توانسته محصولات با کیفیت خود را با تیم متخصص به بهترین نحو پشتیبانی نماید.

ertertr

مجموعه پیک فدک با سالها تجربه و سابقه تنوع محصول خود را گسترش داده و انواع سررسید لاکچری، سررسید چرم، ترمو، سررسید سلفونی، با قطع های وزیری و اروپایی را تولید و در سرتاسر کشور عزیزمان توزیع کرده است.

تخصص این خانواده بزرگ تولید محصولات اختصاصی به خصوص سررسید اختصاصی با دستگاه های تمام اتوماتیک لاین است و در کیفیت محصولات خود نیز رقیب می طلبد. سررسید اختصاصی نسبت به سررسید عمومی مزایای بسیاری دارد، در سررسیدهای عمومی فضای محدودی برای تبلیغ وجود دارد و در واقع فقط می توان روی جلد آن به توسط چاپ سیلک، نقره کوب یا طلاکوب، همچنین روی جلدهای چرمی با حک پلاک، تبلیغات خود را چاپ نمود ولی در سفارش سررسید اختصاصی می توان از تمام قسمت های سالنامه برای چاپ تبلیغ، درج لوگو و برند خود استفاده کنید. به عنوان مثال می توان تمام روی جلد، طراحی اختصاصی خود را چاپ کرد و همچنین در قسمت بدرقه، لت (صفحات گلاسه ابتدایی) سررسید، صفحات داخلی و حتی روی روبان می توان چاپ اختصاصی انجام داد و همین باعث می شود لوگو و برند شرکت بیشتر در نظر مخاطب جلوه کند.

 در کنار سررسید اختصاصی، تقویم رومیزی اختصاصی نیز یکی از محصولات شاخص مجموعه فدک است که با صحافی فنر دوبل توسط تیم مجرب و متخصصی تولید می شود. همچنین این موسسه چاپ توانسته هدایای تبلیغاتی خود را تا مرز محصولات پزشکی گسترش دهد و با تولید دفتر نوبت دهی یا سررسید پزشکی خدمتی هر چند کوچک در این عرصه داشته باشد.

از دیگر خدمات این مجموعه در کنار سررسید اختصاصی و تقویم رومیزی اختصاصی، چاپ طلاکوب و چاپ سیلک بر روی سالنامه، سررسید سلفونی، سررسید چرم و پایه تقویم رومیزی است.

 

برای داشتن یک سالنامه با کیفیت، با دوام و ماندگار باید صحافی مناسبی هم انتخاب کرد، چرا که ممکن است سررسید بعد از مدتی استفاده، مغزی آن از جلد جدا شود و یا برگه های آن پرپر گردد. انواع صحافی کاربردی برای سررسید صحافی دوخت و صحافی فنر می باشد، که روش پیاده سازی صحافی ها به روش های تمام اتوماتیک (صحافی لاین)، صحافی نیمه اتوماتیک و صحافی دستی انجام می شود. بهترین روش صحافی سررسید توسط دستگاه های تمام اتوماتیک و ته دوخت می باشد، که ماندگاری سررسید 1401 را تضمین می کند و کیفیت سالنامه را بالا می برد.

 از صحافی فنر به جز استفاده برای سررسید وزیری و دفتر نوبت دهی، برای انواع تقویم رومیزی های مجموعه پیک فدک نیز استفاده می شود که سبب می شود برگه های تقویم به بهترین نحو ممکن روی پایه قرار بگیرند و بدین ترتیب ورق زدن برگه ها نیز به سهولت انجام می شود.

 

خانواده بزرگ پیک فدک، گروهی خوشنام با سابقه ی بیش از 20 سال توانسته در صنعت تولید هدایای تبلیغاتی همگام با استانداردهای روز دنیا یکه تاز در طراحی های بروز به خود می بالد که انتخاب شما مدیران موفق بوده است. بهترین

­­­eertret

سررسید 1401 و بالاترین کیفیت، حق شماست. با ما سررسید و سالنامه با کیفیت را آسان، سریع و ارزان خریداری کنید. این احترام ما به انتخاب شماست.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها