8 تکنیک برای درشت تر نشان دادن چشم ها به کمک آرایش

تاکید بر چشمانتان برای بزرگ­تر و بیدارتر نشان دادن آنها می ­تواند در زیبایی کلی شما تفاوت ایجاد کند. ممکن است چشمان شما اندازه متوسطی داشته باشد اما خسته و پف دار به نظر برسد. اکنون زمان آن رسیده که از خود بپرسید آیا به درستی روند مراقبت از چشم ­ها را اجرا می­ کنید؟

8 تکنیک برای درشت تر نشان دادن چشم ها به کمک آرایش

 خواب کافی برای زیبایی صورت و مخصوصا چشم­ها ضروری است. اگر به یک مهمانی دعوت شده­اید و نگران آرایش خود هستید ابتدا باید شب قبل به میزان کافی خوابیده باشید و از کرم­های دور چشم و کرم­های آبرسان برای پوست استفاده کنید. نکات آرایشی هم می­توانند در ادامه کمک کننده باشند. اگر نیاز به آموزش دارید با ما همراه باشید.

1- به سراغ ایرادات پوست بروید

ابتدا باید بتوانید صورتی صاف، به دور از خستگی و چروک داشته باشید. همچنین در تابستان پیش رو ابتدا باید بتوانید از سلامت پوست مراقبت کنید. خرید یک مدل روغن افتاب و کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید و در روتین پوستی خود از آنها استفاده کنید. صورت خود را بشویید و اجازه دهید تا خشک شود. آبرسان مناسب پوست خود را روی صورت بزنید و پس از خشک شدن آن به طور کامل می­توانید مرطوب کننده مناسب را استفاده کنید.

2- پرایمر پوست و پرایمر چشم

پرایمر مناسب پوست را بزنید و منتظر بمانید تا به درستی خشک شود. فراموش نکنید شما به پرایمر مناسبی برای دور چشم­ها هم احتیاج خواهید داشت. پوست اطراف چشم نیاز به مراقبت بیشتری دارد، بنابراین محصولی را برای این کار انتخاب کنید که حاوی ویتامین­های لازم برای پوست این قسمت باشد. پس از زدن پرایمر نوبت به کرم پودر است. اگر قرار است که چشمان شما مرکز توجه باشد، باید تا حد امکان لکه­های پوست و جای جوش­های قدیمی را بپوشانید. این کار به زیباتر شدن آرایش شما کمک می­کند.

3- کانسیلر و کانتور

از مهمترین قسمت­های یک میکاپ حرفه­ای اضافه کردن سایه­ها است. شما می­توانید با این دو وسیله قسمت­های مورد نظر خود را برجسته­تر نشان دهید. بسیاری از ایرادات پوستی را با استفاده از کانسیلر بگیرید. به صورت نقطه­ای از آن استفاده کنید و سپس محو کنید.

جدا از اهمیت کانسیلر برای پوشاندن عیوب پوست صورت، کار اصلی این وسیله پوشاندن تیرگی­های اطراف چشم است. چشم­های خسته و گود برای آرایش جذاب نیستند. اگر دائم با این مشکل دست و پنجه نرم می­کنید بهتر است تا با پزشک متخصص خود مشورت کنید تا کرم­های درمانی مناسب را به کار ببرید؛ اما اگر این حلقه­ها آثار روزی طولانی و پرکار است، خرید کانسیلر صورت با قیمت مناسب کمک فراوانی به شما خواهد کرد.

کانتور هم به اندازه کانسیلر تاثیرگذار است. این وسیله تاثیر زیادی در محو کردن عیوب صورت خواهد داشت. برای زیباتر نشان دادن بینی از این وسیله استفاده می­شود. کسانی که قصد بزرگتر کردن چشم­های خود را دارند می­توانند از این وسیله استفاده کنند. کسانی که پلک پف داری دارند، می­توانند این محصول را برای محو کردن پف پشت پلک استفاده کنند و کسانی که پشت پلک وسیع­تری دارند می­توانند برای تاکید بر این ویژگی مثبت از کانتور استفاده کنند.

4- چند سایه خاص یاد بگیرید

2

میکاپ آرتیست­ها از سایه چشم برای بزرگ و باز نشان دادن چشم­ها استفاده می­کنند. در ادامه یک مورد از سایه­های کاربردی را به شما آموزش خواهیم داد.

در این مدل از سایه چشم ما به یک مداد قهوه­ای احتیاج داریم. مداد قهوه­ای را از گوشه چشم به سمت بالا ادامه دهید و روی استخوان چشم انتهای مداد را به شکل عدد هشت به داخل برگردانید. به اندازه یک سانت هشت ایجاد شده را با مداد قهوه­ای رنگ کنید تا حالت گربه­ای چشم کمی تکمیل شود. اکنون با استفاده از یک براش مناسب این قسمت را کمی محو کنید.

در قدم بعد نیاز به یک سایه قهوه­ای رنگ دارید. با استفاده از براش سایه را به قسمت بالایی خط پشت پلک و روی استخوان چشم بکشید. سایه را به صورتی بکشید که انتهای آن به صورت تیز و گربه­ای به قسمتی که با مداد کشیده بودید ختم شود. در انتها سایه روشنی برای قسمت داخلی پلک نیاز دارید.

5- تاثیر فرمژه

مژه­هایی فر و روبه بالا چشم­های شما را بازتر و بیدارتر نشان می­دهد. فر کردن مژه­ها ممکن است یک مرحله اضافی به نظر برسد، اما این مرحله­ای است که هرگز پشیمان نخواهید شد. یادگرفتن نحوه استفاده از فر مژه و اطمینان از کیفیت آن بسیار مهم است. اگر تجربه یک فرمژه بی کیفیت را نداشته­اید باید بدانید ممکن است تمام مژهای شما بریده شود. این وحشتناک است. اگر دسته­های آن ناگهان بشکند می­توانید به چشمان شما آسیب وارد کند. هزینه چندانی ندارد بنابراین بهترین مدل را بخرید. فر مژه حالت چشم­های شما را تغییر می­دهد و آنها را کشیده­تر خواهد کرد.  در ادامه ریمل را به کار بگیرید و چشم­های خود را درشت و کشیده­تر کنید.

6- رنگ­های نود مناسب و زیبا هستند

استفاده از رنگ­های خنثی در قسمت چین و چروک­ها از تاکید به آنها جلوگیری می­کند. رنگ­های قهوه­ای و کرم و همچنین سایه­های برهنه برای کمک به باز شدن چشم استفاده می­شود. می‌توانید یک رنگ قهوه‌ای ملایم را روی چین پلک بزنید تا ابعاد بیشتری به چشم بدهید. رنگ­ قهوه­ای به برجسته شدن چشمان شما تاکید می­کند و جلوی تاکید بر چین و چروک را می­گیرد. برای استفاده از آن سایه زدن را از گوشه بیرونی شروع کنید و با یک برس کرکی به سمت داخل بروید.

7- خط چشم یک انتخاب عالی است

یک خط باریک در امتداد بن مژه­های بالایی خود بکشید. این کار به قاب شدن چشم­ها و اضافه کردن یک شکل مشخص کمک می­کند. از یک مداد چشم سفید یا کرم برای بالای خط چشم مشکی خود کمک بگیرید. این کار پلک شما را وسیعتر خواهد کرد. می­توانید یک چهارم انتهای پلک پایین را به خط چشم پلک بالا وصل کنید. زیبا و خاص خواهید شد.

از آنجایی که قصد داریم تمرکز را روی لبه بیرونی چشم بگذاریم تا چشم­ها درشت و کشیده باشد، انتهای خط چشم باید به سمت بالا هدایت شود و کمی دنباله داشته باشد. فقط مطمئن شوید که یک خط کوچک انتهای خط پایین مژه بکشید تا کامل به نظر برسد؛ این کار به بزرگ‌تر نشان دادن چشم کمک کنید. با پلک پایین خود توجه کنید و یک سایه قهوه­ای رنگ را به صورت محو روی آن بزنید.

8-هایلایتر قدم آخر است

بله، هایلایتر واقعا جواب همه چیز است. از یک سایه چشم مرواریدی یا هایلایتر روی استخوان ابرو استفاده کنید و همچنین آن را در گوشه­های داخلی و در مرکز پلک های خود بکشید. این به چشمان شما کمک می‌کند کمی درشت­تر و بازتر از آنچه هست به نظر برسد.

با توجه به نکات کلیدی که در اینجا گفته شد، می­توانید زیبایی صورت خود را تکمیل کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها