واردات هوایی از چین به ایران

همانطور که می‌دانید بخش اعظمی از چرخه اقتصادی در هر کشور را واردات و صادرات آن را به عهده دارد که این تبادل بار هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی امکان‌پذیر است.

واردات هوایی از چین به ایران

از دیرباز تاکنون یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجارت جهانی، کشور چین بوده که اکنون نیز بزرگ‌ترین سهم را در اقتصاد جهان و صادرات بار بین الملل به خود اختصاص داده است.

در سال ۱۹۷۸ میلادی در چین اصلاحاتی اقتصادی صورت گرفت که پس از آن این کشور موفق شد بزرگ‌ترین بازارهای صادراتی جهان را در دست گیرد.

صادرات و واردات به چین

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، کشور چین یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجاری جهان بوده که در امر تجارت به خصوص در زمینه صادر کننده کالا از آن یاد می‌شود. اما جالب است بدانید که این کشور به خاطر دارا بودن کارخانجات تولیدی بسیار زیاد نیازمند به تهیه مواد اولیه از کشورهای مختلف می‌باشد که به همین خاطر برای بازرگانان و تولیدکنندگان ایرانی زمینه ارسال بارهای صادراتی فراهم شده است.

صادرات مواد اولیه چون پلیمر و مواد پلاستیکی از ایران به چین یکی از مهم‌ترین کارهایی است که شرکت‌های تولیدی مواد اولیه ایرانی انجام می‌دهند.

از این رو جالب است بدانید که کشور ایران و بسیاری از کشورهای همسایه بخشی از اقتصاد کشور خود را از طریق واردات به چین تامین می‌کنند.

چه کالاهایی را می‌توان به چین صادر نمود؟

بر اساس آنچه در بالا گفته شد کشور ایران یکی از کشورهایی است که  در زمینه‌ی واردات به چین و دیگر شهرهای تجاری آن نظیر هنگ کنگ، شانگهای، گوانجو و غیره فعالیت دارد.

از جمله مواردی که می‌توان به چین صادر کرد عبارت است از:

  • صادرات فلزاتی مانند آهن، فولاد، آلومینیوم و ...
  • صادرات مواد آلی و معدنی مانند سنگ آهن، زغال سنگ، سنگ کروم، سنگ سرب و کنسانتره
  • صادرات سنگ‌های ساختمانی نظیر مرمر، گرانیت و ...
  • صادرات انواع پارچه‌های پشمی، کتانی و نایلونی
  • صادرات صنایع دستی ایرانی مانند فرش‌های دستباف، ظروف میناکاری و...
  • صادرات بنزن، پنبه، اوره، پلی اتیلن و...
  • صادرات انواع خشکبار نظیر زعفران، پسته، گردو، بادام و کشمش
  • صادرات انواع مواد شوینده مانند صابون، پودر لباسشویی، مایع ظرفشویی، شامپو، انواع مختلفی از سفید کننده و ...
  • صادرات فرآورده‌های دریایی مانند ماهی دریای خزر و دریای جنوب، میگو، خرچنگ و خاویار
  • صادرات انواع سبزیجات خشک و یخ زده و تازه نظیر آب نبات، آب پرتقال، مربا، سس گوجه فرنگی، سس مایونز، انواع بیسکوییت و شکلات و ...

تعرفه صادرات و واردات به چین

هزینه‌ی ارسال کالاهای تجاری و صادراتی به چین به عواملی مانند حجم بار، وزن بار، حجمی یا وزنی بودن بار، شهر مورد نظر در چین، نوع حمل و نقل، نوع کالا و غیره بستگی دارد که در این خصوص برای برآورد هزینه می‌توانید به سایت بازرگانی الین مراجعه کرده و از هزینه‌های دقیق حمل و ارسال کالاهای صادراتی خود مطلع شوید.

واردات2

 

استفاده از سایت بازرگانی در زمینه صادرات کالا

اگر می‌خواهید در زمینه‌ی واردات به چین فعالیت داشته باشید، باید بدانید که تجارت در زمینه‌ی بین‌الملل دارای ریسک بسیار بالایی است که اگر با اطلاعات مناسبی صورت نگیرد ممکن است در مدت زمان بسیار کوتاه خسارات بسیار زیادی برای تاجر به همراه آورد.

 از این رو برای به دست آوردن آگاهی بیشتر و به حداقل رساندن خسارات، می‌بایست به یکی از شرکت‌ها و یا سایت‌های بازرگانی مراجعه کرده و از آن‌ها کمک بگیرید.

از آنجا که واردات و صادرات کالا به سراسر جهان فرآیند پیچیده‌ای دارد، لذا شرکت‌ها و سایت‌های بازرگانی می‌توانند بسیاری از گره‌ها و مشکلات مانند سر و کار داشتن و مراحل اداری، مجوزها و مقررات را برای شما برطرف کرده و هزینه‌های گمرکی و هرگونه تاخیر در ارسال بار شما را به حداقل برسانند. از این رو با مراجعه به این مراکز شما به راحتی و بدون دغدغه شاهد رسیدن محموله خود به مقصد خواهید بود.

نکته دیگر در زمینه صادرات کالا به دیگر کشورها این است که کالای ارسالی شما اگر نیاز به دما و رطوبت خاصی داشته باشد، متخصصان ارسال کالا تمامی این موارد را بررسی کرده و شرایط لازم را برای آن‌ها فراهم می‌کنند. علاوه بر این برای ارسال کالا و واردات به چین راه‌های گوناگونی چون حمل و نقل هوایی، دریایی و زمینی وجود دارد که شما می‌توانید از کارکنان شرکت‌ها و یا سایت‌های بازرگانی کمک گرفته تا سریع‌ترین، مطمئن‌ترین و بهترین راه را برای ارسال بار خود با قیمت مناسب انتخاب نمایید.

مزایای حمل و نقل هوایی کالا به چین

همانطور که می‌دانید صادرات و واردات کالا به صورت‌های مختلفی چون هوایی، زمینی و دریایی صورت می‌گیرد که از این میان حمل آن‌ها به صورت هوایی مزایایی نسبت به دیگر روش‌ها دارد، چرا که در واردات هوایی از چین کالا با سرعت بسیار بیشتری نسبت به زمینی صورت می‌گیرد. علاوه بر این در حمل هوایی آسیب کم‌تری به کالاها وارد شده و ضرری نیز به کالاها به خاطر دیر رسیدن وارد نمی‌شود.

ارسال بار هوایی به چین

اگر برای واردات به چین، تمایل به حمل هوایی کالای خود دارید، لازم است بدانید که تمامی مراحل ارسال بار شما توسط سایت بازرگانی الین صورت می‌گیرد و پکینگ کالای ارسالی، مراحل گمرکی، اخذ مدارک مورد نیاز، اخذ بارنامه و حمل کالاها توسط ایرلاین‌های مطمئن و برجسته نیز به عهده‌ی این سایت می‌باشد.

واردات3

سخن پایانی

 

از آنجا که در امر بازرگانی کالا یافتن شرکت و یا سایتی در زمینه صادرات و واردات اهمیت زیادی دارد، سایت بازرگانی الین به خوبی توانسته رضایت مراجعه کنندگان را به دست آورد.

از جمله خدماتی که شرکت فیدار صنعت برتر آبین ( سایت بازرگانی الین ) به تاجران ارائه داده عبارت است از:

 ارسال هوایی کالا، امور گمرکات و ترخیص کالا، خدمات مترجمی، خدمات نمایشگاهی، خرید از سایت‌های خارجی، خدمات بازرگانی حضوری در چین و...

شرکت فیدار صنعت برتر آبین سرعت حمل، اطمینان، قیمت مناسب و رضایتمندی مشتریان را برای خود در اولویت قرار داده است. این سایت سالیان بسیاری است که در زمینه صادرات بار به صورت هوایی‌، زمینی و دریایی به تمام نقاط جهان فعالیت داشته و می‌تواند محموله‌ها و کالاهای تجاری و صنعتی مشتریان را در درب کارخانه و یا شرکت تحویل گرفته و پس از بسته‌بندی بسیار مناسب آن را در شهر مقصد شما ترخیص نماید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    احتمالا کالاهای مصنوعی از قبیل زنان مجازی ارزان قیمت جهت تامین نیازهای جنسی مردان ایرانی وارد کرده است تا مردان ایرانی اینقدر به دنبال زنان ندوند و آنها را نکشند.

  • سهراب ص
    0

    بله همانطور که معلوم است خام فروشی به چین و واردات کالایی که بامواد اولیه که از خودمان برده با چندین برابر .پس سود را چینی ها می برند .التماس کمی سواد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها