وانیکس بهترین شرکت واردات از چین

برای راه‌اندازی یک شرکت مقرون به صرفه و پرسود، برنامه‌های زیادی دارید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟! وانیکس که عنوان بهترین شرکت واردات از چین را چند وقتیست از آن خود کرده می‌تواند در مسیر چالش‌برانگیز آن به شما کمک کند.

وانیکس بهترین شرکت واردات از چین

چین یکی از بزرگ‌ترین و پرچمدار تولید انواع کالا در جهان است و این کاملا طبیعی به نظر می‌رسد که بسیاری از تاجران سرزمین چشم بادامی‌های پر تلاش را برای تجارت خود انتخاب کنند. با توجه به اینکه این کشور آسیای شرقی خود را شریک تجاری ایران خطاب می‌کند، باز انتخاب و تصمیم‌گیری را برای واردکنندگان آسان می‌کند.

دوست دارید وانیکس شرکت واردات از چین با وانیکس را بیشتر بشناسید و از خدمات و نحوه ثبت سفارش آن دقیق‌تر بدانید؟ روی لینک کلیک کنید.

هخحهخح

از این حقیقت هم غافل نشویم که واردات نیاز به تجربه و تخصص دارد و فردی که به دنبال تجارت بین‌المللی است، باید به خوبی از همه قوانین واردات و صادرات کشور مبدا و مقصد آشنا باشد.

به همین خاطر برای کسانی که نخستین بار است قصد دارند در این مسیر وارد شوند و به دنبال بهترین شرکت واردات از چین هستند، پیشنهاد می‌کنیم به وانیکس اعتماد کنند. این شرکت بازرگانی خدمات منحصر به فردی مثل چک ضمانت برای راحتی خیال شخص سرمایه‌گذار و تحویل سفارش در کارخانه یا شرکت را ارایه می‌دهد.

مزایایی که وانیکس بهترین شرکت واردات از چین نصیب کسب و کارها می‌کند

ما این امکان را در نظر می‌گیریم که برای برخی اعتماد به شرکت وارداتی واسطه دشوار است و شاید هم از اینکه کل سرمایه خود را برای واردات از چین به آن بسپارند، واهمه داشته باشند. البته گاهی هم امکان دارد شخص واردکننده با خود بگوید که چرا مستقیما به چین سفر نکنم و در آنجا با تولیدکنندگان کالاهایی که نیاز دارم، ملاقات نداشته باشم؟!

اگر بخواهیم از این بعد به انتخاب شرکت واردات از چین نگاه کنیم، باید یادآور شویم همینکه تصمیم بگیرید از ایران مستقیما به این کشور سفر کنید، مستلزم پرداخت هزینه‌های بیشتری خواهید شد. هزینه‌هایی علاوه بر خرید کالا مثل بلیط هواپیما و اقامت.

شاید این از نظر برخی مشکلی نداشته باشد، اما به خاطر بیاورید که برای برقراری ارتباط با تولیدکننده چینی و به دست آوردن یک زنجیره تامین مورد اعتماد، باید زبان چینی یا حداقل انگلیسی مسلط باشید.

به هر حال قضیه از این قرار است که می‌خواهید یک تجارت بین‌المللی و ورای مرز را انجام دهید، نیاز دارید با تولیدکننده‌های متعددی صحبت کنید و شرایط و ضوابط خود و آن‌ها را در نظر بگیرید.

در ادامه به بیان مزایای بیشتری که شرکت وارداتی واسطه و البته معتبر می‌تواند نصیب کسب و کارها و صاحبان حرفه کند، می‌پردازیم.

شرکت واردات از چین وانیکس مسئولیت صفر تا صد فرآیند را می‌پذیرد

آن‌ها توسط تیم متخصص خود همه فرآیند از جمله یافتن بهترین، معتبرترین و در عین حال به قیمت عرضه مناسب با سرمایه شما را می‌یابند. محصولات و کالاها را از آن‌ها خریداری و به ایران وارد می‌کنند. شخص سرمایه‌گذار نگرانی از بابت عبور از گمرک و دریافت برگه ترخیص نخواهد داشت؛ زیرا همه این مراحل به ترتیب توسط شرکت واسطه به صورت اتوماتیک انجام و مسئولیت حمل و نقل کالا و تشریفات گمرکی و اسناد مربوط به آن را نیز بر عهده دارد.

دسترسی به بازارهای بین‌المللی معتبر بدون نگرانی از بابت مسائل لجستیکی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مرتبط با تجارت داخلی و خارجی، مبحث لجستیک و حمل‌ونقل است. حالا تصور کنید که برای واردات کالا اهمیت آن چندین برابر می‌شود و حساسیت موضوع افزایش می‌یابد.

وانیکس که بهترین شرکت واردات از چین محسوب می‌شود، برای حمل‌ونقل ایمن و مورد اعتماد همه روش‌های روز دنیا را به کار می‌گیرد. آن‌ها به خوبی می‌دانند که با کدام شرکت حمل و نقل وارد مذاکره شوند تا کالاهای تحویل گرفته شده از تامین‌کننده چینی را به بهترین شیوه ممکن به ایران وارد کنند.

شیوه‌های حمل و نقل برای واردات کالا از کشور چین معمولا به صورت دریایی، ریلی و هوایی صورت می‌گیرد. انتخاب یک شیوه برای جابه‌جایی کالاهای سفارشی هر واردکننده با توجه به نوع کالا و میزان بودجه افراد در نظر گرفته می‌شود.

برای مثال اگر کالاهای سفارشی از چین در گروه حساس قرار گیرند و از طرفی هم باید سریع‌تر به دست صاحب شغل برسد، لجستیک کالا به صورت هوایی خواهد بود. اگر هم زمان اهمیت ندارد و جزء کالاهای سنگین و حجیم قرار گیرد، به طور معمول شیوه دریایی و انتقال با کانتینرهای کشتی پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بنادر چین به صورت مستقیم امکان ارسال و حمل بار از چین به ایران را دارند. در طی چند سال اخیر شیوه ریلی و انتقال بار با قطارهای چینی نیز دایر شده و انتخاب اینکه کالا چگونه به ایران و پس از آن هم به انبار کارخانه و شرکت شخص سفارش‌دهنده برسد، کاملا اختیاری است.

کمی درباره عبور کالا از مرز بدون گمرکی بدانید

به طور معمول وقتی پای صحبت افراد واردکننده و تاجر می‌نشینیم از سختی‌ها و مشقت‌های گذراندن کالا از مرز و گمرک می‌گویند. برخی هم ابراز می‌کنند یکی از دلایلی که آن‌ها را برای تجارت بین‌المللی منع می‌کند، همین موضوع است، اما وانیکس روش متفاوتی را برای کسانی که به حقیقت از بحث عبور از مرز و اداره گمرک واهمه دارند، مطرح می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره عبور کالا از مرز بدون گمرکی با وانیکس روی لینک کلیک کنید.

عخهخعهخ

این شرکت وارداتی معتبر پیشنهاد می‌کند به جای آنکه همه کارها و مراحل تجارت از کشور چین، هند امارات را خود به عهده بگیرید، می‌توانید همه امور را به آن‌ها واگذار کنید. اما باز هم این نکته وجود دارد که اصلا واردات و عبور کالا از مرز بدون گمرکی امکان‌پذیر است؟! بله وانیکس با دسترسی به کارت بازرگانی معتبر می‌تواند کالاهای شما به راحتی به ایران برساند.

یک شیوه نوین است که فرد سرمایه‌گذار در امر واردات را مستقیما درگیر گمرکی و برگه ترخیص نمی‌کند و می‌تواند هر آنچه را که سفارش داده و نیاز دارد را در محل کار خود تحویل بگیرد.

آیا می‌توان با حداقل سرمایه برای واردات از چین اقدام کرد؟

این مساله‌ای است که بسیاری از تاجران نوپا با آن درگیر هستند. ما درباره چین صحبت می‌کنیم، کشوری که برای به دست آوردن بازار جهانی و بیشترین میزان صادرات همه نوع کالا با قیمت‌های متفاوت تولید می‌کند. کسی که سرمایه اندکی دارد هم می‌تواند با کمی درایت و تصمیم هوشمندانه، از چین واردات داشته باشد.

مایلید با حداقل سرمایه برای واردات از چین با وانیکس اقدام نمایید؟! به لینک درج شده مراجعه کنید.

غقفغفقغ

همیشه قرار نیست تاجران ایرانی که چین را مقصد واردات انتخاب می‌کنند از اقشار مرفه و ثروتمند باشند. در این بین وجود دارند افرادی که با سرمایه اندک که حاصل چند ماه کار آن‌هاست، بخواهند از چین کالا وارد کرده و برای خود یک بیزینس سودآور دایر کنند.

در چین همه نوع کالا با نرخ و کیفیت متفاوت یافت می‌شود. برخی اوقات هم کالاهایی کالاهایی در این کشور وارد چرخه تولید می‌شوند که به نسبت کیفیت، قیمت فوق‌العاده ارزانی دارند و می‌توانند نوید یک تجارت پرسود را به افرادی که حداقل سرمایه را دارند، بدهند.

این دست از کالاها به قیمت ارزان و مناسبی عرضه می‌شوند و شخص واردکننده می‌تواند آن‌ها را با توجه به قدرت خرید بازار و جامعه خود، قیمت‌گذاری کند.

 

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها