برای بازسازی خانه از کجا شروع کنیم؟

خانه برای شما چه معنی ای دارد؟ محل استراحت؟ آرامش؟ محلی که در آن بزرگ شده اید؟ یا اولین مکانی که با درآمد خودتان خریده یا اجاره کرده اید؟

برای بازسازی خانه از کجا شروع کنیم؟

دلیلش مهم نیست، همه ما احساس تعلق خاطر به خانه های خود داریم، مخصوصا اگر خانه های ما قدیمی باشند و زمان زیادی در آن ها بوده باشیم. به همین دلیل وقتی فرسوده می شوند و مجبور به اسباب کشی و تخریب می شویم، دلگیر می شویم و به قول معروف دلمان می خواهد خانه خود را همه جا به دوش بکشیم و همیشه در همان محل با همان روح و حس و حال زندگی کنیم، خب راستش می توان خانه را به دوش نکشید اما سالیان سال در آن زندگی کرد! به مطلب جدید ما درمورد بازسازی خانه و آپارتمان خوش آمدید! در ادامه قصد معرفی این خدمت یعنی بازسازی خانه را به صورت کامل برای شما بزرگواران داریم. اگر کارهای ما برایتان جالب است، طرفدار دکوراسیون داخلی و بازسازی مسکونی هستید و یا به دنبال یک شرکت بازسازی باتجربه با قیمتی مقرون به صرفه برای انجام بازسازی ساختمان، بازسازی خانه و بازسازی آپارتمان یا موارد دیگر هستید، جای درستی آمده اید!

 

 بازسازی خانه قدیمی دوست داشتنی شما رویا نیست!

بازسازی خانه سال هاست که دیگر یک رویا نیست و بسیاری از مردم اقدام به بازسازی خانه های قدیمی خود می کنند اما همان طور که به خوبی می دانید هنگام ساخت یک خانه، بسیار مهم است که تمام عناصر مهم را در مرحله ساخت و ساز برنامه ریزی کنید تا خانه پس از تکمیل، راحت و کاربردی باشد. این امر حتی برای خانه هایی که در حال بازسازی هستند نیز صادق است. علاوه بر طراحی چیدمان متناسب با سبک زندگی خانواده، اطمینان از دسترسی، تهویه و نور طبیعی داخل خانه از جمله کارهایی است که هنگام ساخت خانه باید انجام دهید. برای سهولت آگاهی صاحبان خانه از موارد مختلفی که باید در نظر گرفته شوند، این نکات ساخت خانه را گردآوری کرده ایم که شامل اندازه گیری های توصیه شده برای اتاق های مختلف خانه است. این نکات به ویژه برای بازسازی خانه قدیمی شما موثر خواهند بود پس به دقت مطالعه کنید!

 

 بازسازی خانه؛ راهنمایی کامل برای مدرن کردن خانه شما

ففقغفقغ

بازسازی خانه و آپارتمان مزایای بسیاری دارد که این مزایا در خرید خانه یا ساختمان جدید از ابتدا از دست رفته است. شاید مزیت اصلی بازسازی خانه، فرصتی است که برای کشف خانه ای پر از شخصیت و ویژگی های اصلی ارائه می دهد. نکته دوم این است که یک پروژه نوسازی، اگر به درستی انجام شود، می تواند بازده چشمگیر سرمایه گذاری شما را ببیند. از طرف دیگر، املاکی که نیاز به نوسازی دارند، همیشه به راحتی به دست نمی آیند. همچنین خطر خرید یک حفره پولی وجود دارد که در نهایت سرمایه شما را تخلیه می کند و باعث ایجاد استرس بی مورد می شود – اگرچه اگر بدانید که باید به چه چیزی توجه کنید، این امر قابل اجتناب است. و این دقیقاً همان چیزی است که راهنمای نوسازی یک خانه برای آن ارائه شده است؛ تا شما را با دانش مناسب مسلح کند تا مطمئن شوید پروژه شما هیجان انگیز و با ارزش است! در راهنمای خود، همه موارد ضروری را پوشش می دهیم، از نحوه حذف هرگونه خطر از خرید خود با نظرسنجی های صحیح، نحوه برخورد با مسائلی که ممکن است در این مسیر به وجود بیاید، و همچنین به شما بینشی گام به گام ارائه می کنیم. در فرآیند مدیریت بازسازی همه چیزهایی که در طول مسیر سفر بازسازی خود باید بدانید را آورده ایم و تنها لازم است که آن ها را دقیق مطالعه کنید.

 

 برای بازسازی خانه از کجا شروع کنیم؟

شروع یک پروژه نوسازی به همان اندازه که هیجان انگیز است دلهره آور است؛ به خصوص اگر تجربه بازسازی نداشته باشید. برنامه ریزی و زمانبندی کارها برای بازسازی خانه کاملا ضروری است. سعی نکنید بدون برنامه شروع کنید. این پروژه را در مسیر خود نگه می دارد و اطمینان حاصل می کند که شما و معاملاتی که برای کار روی پروژه وارد می کنید، ترتیب انجام کار را می دانید. یک برنامه مختصر و واضح از کارها، تک تک کارهایی را که هنگام بازسازی خانه مورد نیاز است، فهرست می کند، که به ترتیب درست برای کارآمدترین فرآیند تنظیم شده اند. همچنین در حالت ایده آل باید شامل این باشد که چه کسی باید چه کاری انجام دهد و چقدر هزینه دارد. در اینجا یک برنامه معمولی از آثار است. البته بسته به ماهیت پروژه این مقدار متفاوت خواهد بود. طراح یا سازنده خانه شما می تواند به شما مشاوره دهد. به طور کلی کارهایی که طی بازسازی لازم الاجرا هستند را آورده ایم:

  • ارزیابی وضعیت فعلی خانه برای بازسازی خانه
  • توقف فرسودگی بیشتر خانه
  • کمک های مالی / امتیازات مالیاتی
  • بررسی قانونی و دریافت مجوزها
  • پایداری سازه
  • کار تخریب
  • مقابله با نم ساختمان
  • زهکشی ها
  • کارهای ساختمانی عمده
  • مقاومت ساختمان در برابر شرایط جوی خاص
  • کارهای خارجی بنا
  • گچ کاری
  • کفپوش ثابت
  • تزئین و چیدمان خانه
  • تمیز کردن نهایی

 

نوسازی یا بازسازی؟

بلیلیبل

بازسازی بیشتر شبیه ترمیم است. بازگرداندن چیزی به حالت اولیه خود، برای تجدید قوا و طراوت. بازسازی اساساً به تغییر یک ساختمان، شاید از طریق تغییر طرح یا گسترش آن اشاره دارد. خرید خانه برای بازسازی آن اغلب سخت ترین بخش از کل فرآیند بازسازی خانه است. املاکی که نیاز به مدرنیزه شدن دارند همیشه تقاضای زیادی دارند و در نتیجه غیرمعمول نیست که مردم برای شکست دادن رقبا بیشتر از ارزش یک خانه بپردازند. خریداران نقدی نسبت به کسانی که به وام مسکن متکی هستند موفق تر هستند، زیرا دریافت وام مسکن برای ملک به ارزیابی مستقل بستگی دارد تا اطمینان حاصل شود که خانه برای بازسازی مسکونی به اندازه پیشنهاد پذیرفته شده شما ارزش دارد.

 

بازسازی خانه

با این حال، با وجود فروش سریع املاک پرتقاضا، مهم است که خونسردی خود را حفظ کنید و مطمئن شوید که ملک برای شما کار می کند و همچنین بررسی هایی برای آشکار کردن هر گونه مشکل تشخیص داده نشده که ممکن است بودجه شما را کم  کند، انجام دهید. برای اینکه بفهمید آیا خانه ای ارزش خرید برای بازسازی مسکونی را دارد و پتانسیل مناسبی دارد، هنگام مشاهده ملک باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • پتانسیل بازسازی ملک چقدر است؟
  • آیا فضایی برای گسترش وجود دارد؟
  • به خانه های همسایه نگاه کنید. آیا آن ها در گرفتن مجوز برنامه ریزی برای بازسازی مشابه آنچه شما در ذهن دارید موفق بوده اند؟
  • آیا خانه در مکان مناسب برای شما قرار دارد؟
  • چه مقدار از کار ساختاری در سطح خواهد بود؟
  • سقف قیمت خانه ها در این منطقه چقدر است؟ آیا بازسازی منزل شما می تواند ارزش ملک را بیافزاید؟
  • چه هزینه هایی با خرید خانه برای بازسازی مرتبط است؟
  • چه شرکت هایی را می توانید استخدام کنید؟

 

برای بازسازی با کجا تماس بگیریم؟

قغقفغف

امیدواریم که این مطلب پاسخگوی سوالات شما درمورد بازسازی خانه بوده باشد اما فراموش نکنید که همیشه می توانید برای پرسیدن سوالات خود و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس بوده و مشاوره رایگان دریافت نمایید، برای دریافت این مشاوره رایگان و بررسی پروژه مورد نظر و پاسخ به سوالات شما با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ در تماس باشید!

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها