سایت پایتخت کتاب، بزرگ ترین مرکز فروش کتاب های درسی

ارائه کتاب درسی و کمک درسی توسط سایت پایتخت کتاب انجام می شود و شما می توانید برای خرید کتاب های درسی نیز از ما کمک بخواهید. تمام کتب از طریق پست به شهرستان ها ارسال می شوند. امکان تهیه کتاب به صورت تک جلدی وجود دارد. سفارش تمامی کتاب های درسی فقط از طریق تماس تلفنی امکان پذیر است.

سایت پایتخت کتاب، بزرگ ترین مرکز فروش کتاب های درسی

خرید کتاب درسی

معمولا والدین برای تهیه و خرید کتاب درسی دانش آموزان مشکلات خاصی دارند و تهیه کتاب ها از هر کتابخانه ای میسر نیست. خصوصا اگر کتاب ها ضمن سال تحصیلی گم شده و یا غیر قابل استفاده شوند، مشکل تهیه کتاب دوچندان می شود. علاوه بر آن با توجه به عدم عرضه در همه کتاب فروشی های سطح شهر ممکن است برخی افراد با قیمت بالاتری کتاب ها را عرضه نمایند. با این اوصاف بهترین راهکار، تهیه کتاب درسی از سایت پایتخت کتاب است. در فروشگاه ما، کتاب ها با نرخ مصوب سازمان آموزش و پرورش عرضه می شوند. شما می توانید با پرداخت فقط هزینه کتاب و ارسال پستی کتاب درسی مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

قیمت های مناسب و تخفیفات خرید

کتاب های سایت پایتخت کتاب، با نرخ مصوب اداره آموزش و پرورش به فروش می رسند ولی برای حمایت از حامیان علم و دانش، برای هر خرید می توانید از تخفیفات ویژه خرید برخوردار شوید. کتب تمامی مقاطع و رشته ها در سایت موجود هستند که معمولا برای خرید کتب درسی می توانید از تخفیف 10 الی 40 درصدی برخوردار شوید. سفارش های خرید کتاب را می توانید از سایت اینترنتی پایتخت کتاب تهیه نمایید و یا با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و نسبت به خرید کتاب درسی اقدام کنید. برای تهیه کتاب های درسی که در سایت موجود نیستند، چه باید کرد؟ معمولا برخی از کتاب های رشته هنر ممکن است در سایت موجود نباشند که در این صورت می توانید کتاب هایی که در سایت موجود نیستند را با تماس تلفنی سفارش دهید.

کتاب های سایت پایتخت کتاب

مجموعه کامل کتاب های درسی در تمامی مقاطع موجود می باشند، البته سفارش کتاب درسی فقط از طریق تماس تلفنی امکان پذیر است. ابتدا مبلغ فاکتور را به حساب سایت واریز کنید و سپس با برقرار کردن تماس تلفنی سفارش خود را کامل کنید. پایتخت کتاب امکان ارسال کتاب را از طریق پست برای مشتریان فراهم آورده است. پس از تکمیل سفارشات و خرید، کتاب ها به اداره پست ارسال می شوند. چنانچه پست پیشتاز را انتخاب کرده باشید، طی 3 الی 4 روز بسته پستی به دست شما می رسد و در صورتی که درخواست ارسال با پست سفارشی داشته باشید، طی 6 الی 7 روز کاری به دست شما می رسد.

لفتلاتل

خرید کتاب های درسی کنکور

آیا قصد شرکت در آزمون سراسری کنکور را دارید و این دغدغه را دارید که کتاب‌ها به روز نباشند؟ همانگونه که مطلع هستید، برخی فقط برای محک زدن سطح دانش شخصی برای شرکت در آزمون ثبت نام می کنند ولی برای موفقیت در آزمون سراسری باید تمامی کتاب های به روز را مطالعه نمایید تا امکان قبولی شما در آزمون سراسری بسیار بیشتر باشد. همچنین سوالات آزمون سراسری کنکور از بروزترین و جدیدترین چاپ کتاب ها تهیه می‌شوند و شما برای این که بتوانید به سوالات آزمون سراسری پاسخ صحیح بدهید، باید کتاب های به روز را داشته باشید. در صورتی که قصد شرکت در آزمون سال ۱۴۰۱ را دارید می توانید کتاب های درسی تمامی رشته ها را از سایت پایتخت کتاب سفارش دهید تا در اسرع وقت به دست شما برسد. همچنین برای تکمیل نواقص دیپلم می توانید از سایت پاتخت کتاب، کتاب های درسی مورد نیازتان را سفارش دهید. بنابراین کتاب های درسی تمامی مقاطع و رشته ها برای دانش آموزانی که یک جلد از کتاب های یک رشته را نیاز دارند نیز امکان پذیر است. ممکن است یک جلد از یک کتاب درسی گم شده باشد و یا چاپ آن قدیمی شده باشد، نگران نباشید! شما می توانید برای تهیه کتاب های درسی و کمک درسی به صورت تک جلدی از سایت پایتخت کتاب، کتاب درسی مورد نیازتان را تهیه کنید.

ثفثفقف

کتاب های نظام آموزشی قدیم و جدید

کتاب های درسی نظام جدید معمولا کمتر در بازار یافت می شوند زیرا هنوز به صورت انبوه چاپ و توزیع نشده اند، ولی کتاب های نظام قدیم در بازار به وفور یافت می شوند. کتاب های آموزشی تمامی مقاطع، اعم از چاپ های قدیمی مربوط به نظام آموزشی قدیم و جدیدترین و به روز ترین چاپ ها برای سفارش موجود بوده و آماده ارسال می باشند. بنابراین برای سفارش کتاب های درسی برای کنکور اعم از قدیم و جدید می توانید با برقرار کردن تماس تلفنی، برای تهیه کتاب درسی و کمک درسی نیز اقدام نمایید.

کتاب های تمامی مقاطع موجود است

تمامی کتاب های درسی و کمک درسی برای کسانی که قصد شرکت در کنکور را داشته و یا قصد ادامه تحصیل و تکمیل دروس عقب افتاده از دوره های اول و دوم متوسطه را دارند، به صورت کلی و جزئی موجود می باشد، بنابراین داوطلبان کنکور سراسری می توانند با مشاهده کتاب های موجود در سایت، و انتخاب کتاب مد نظرشان نسبت به سفارش و خرید، اقدام نمایند. به خاطر داشته باشید که کتاب ها به ساده ترین روش ممکن برای شما ارسال شده و تحویل اداره پست می شوند تا پس از طی مراحل پستی به دست شما برسد.

اتنان

مهم ترین ویژگی های سایت پایتخت کتاب

امروزه با توجه به گسترش استفاده مردم از اینترنت و انجام دادن خریدهای اینترنتی مهم ترین هدف سایت پایتخت کتاب یا همان بانک کتاب پایتخت، سهولت در تهیه کتاب ها در کم ترین زمان ممکن و مناسب ترین هزینه است. همچنین یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های سایت پایتخت کتاب این است که پس از تکمیل سفارش و واریز هزینه کتاب ها و بسته شدن فاکتور، سفارشات شما همان روز به اداره پست تحویل داده می شود. بنابراین شما فقط باید منتظر طی مراحل پستی باشید تا مرسوله پستی، به دست شما برسد و مراحل بعد را از طریق اداره پست پیگیری نمایید. سایت پایتخت کتاب نیز در بین اهالی علم و دانش شناخته شده است و شما از یکی از قدرتمند ترین مراکز خرید کتاب درسی و کمک درسی، خرید خود را انجام می دهید. پایتخت کتاب یک نماد دارای اعتبار است که برای انجام هرگونه خرید عمده و خرده کتاب درسی و کمک درسی، قابل اطمینان می باشد. همکاران ما در پشتیبانی برای مشاوره و دریافت سفارشات شما آماده پاسخ به هرگونه سوالات شما بوده و در صورت لزوم، برای ارائه هرگونه مشاوره جهت خرید کتاب های درسی و کمک درسی از سایت پایتخت کتاب در خدمت مشتریان عزیز می باشند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها