تفریحات کیش برای کودکان کدامند؟

تفریحات کیش برای کودکان کدامند و در کیش با کودکان کجا برویم؟ در این گزارش به معرفی 14 تفریح مناسب بچه ها، عکس و قیمت آنها پرداخته ایم.

تفریحات کیش برای کودکان کدامند؟

در چند سال اخیر میزان توجه افراد به جزیره کیش به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری از طریق تور کیش بسیار افزایش یافت. آیا برای شما هم این میزان استقبال افراد تعجب برانگیز است؟ توجه داشته باشید که جزیره کیش به‌دلیل شرایط آب‌وهوایی مطلوب خود، برخورداری از جاذبه‌های گردشگری متعدد، تفریحات جذاب و مفرح برای کودکان، مراکز خرید لوکس و... توانسته از محبوبیت ویژه‌ای در میان مسافران و حتی افراد بومی برخوردار باشد.

 

پارک ژوراسیک کیش (تم پارک سنتر کیش)

از تفریحات مورد علاقه کودکان می‌توان به تم پارک سنتر کیش اشاره کرد. این مجموعه پارک دارای دو بخش مجیک پارک و ژوراسیک پارک بوده که شما می‌توانید باتوجه به علاقه خود و فرزندتان، یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که دنیای ژوراسیک پارک، مربوط به موجودات تاریخی از جمله دایناسور‌ها بوده که می‌تواند علاوه‌بر کودکان، برای بزرگسالان نیز جذابیت بسیاری داشته باشد.

بهای بلیط

بهای استفاده از این مجموعه برای کودکان کمتر از ۳ سال رایگان و برای کودکان بالای ۳ سال هزینه بلیط به‌صورت کامل محاسبه می‌شود.

پارک دلفین کیش

اگر قصد دارید تا از دورترین نقطه، برای مثال مشهد با استفاده از تور کیش از مشهد به این جزیره سفر کنید، می‌توانید با انتخاب پارک دلفین‌ها با یک تیر، دو نشان بزنید؛ چراکه این پارک باغ پرندگان را نیز درون خود جای داده و این امکان برای شما فراهم است تا با خرید بلیط این مجموعه از تفریحاتی چون نمایش دلفین‌ها، کلاسیک شو و باغ پرندگان نیز بهره‌مند شوید.

  • بهای بلیط

بهای استفاده از این مجموعه برای کودکان کمتر از ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان بین ۲ تا ۴ سال این بلیط را تنها دفتر فروش موجود در پارک صادر می‌کند.

پارک آبی کیش

یکی از تفریحات کیش، پارک آبی اوشن کیش نام دارد که مخصوص کودکان ساخته شده است. کودکان شما می‌توانند با استفاده از تمامی بخش‌های این مجموعه از جمله برکو، اوقات لذت‌بخشی را سپری نمایند.

  • بهای بلیط

بهای بلیط این مجموعه باتوجه به قد افراد می‌تواند متفاوت باشد.

1

پارک بازی ماسه کودکان در کیش

جالب است بدانید که تمامی کودکان علاقه بسیار زیادی به بازی با ماسه‌ها و شکل دادن به آن‌ها دارند. شما نیز می‌توانید با حضور در پارک بازی ماسه کودکان، این بستر را برای کودک خود فراهم کنید تا نسبت به خلاقیت، شکوفایی و مهارت آن‌ها آگاه شوید.

  • بهای بلیط

بهای بلیط به این دلیل که کودکان از سنین ۴ الی ۱۲ سال می‌توانید در این مجموعه حضور داشته و از آن استفاده کنند، کامل محاسبه شده و تهیه بلیط برای تمامی افراد الزامی است.

کشتی های آکواریومی کیش

قطعا حضور در کشتی آکواریوم می‌تواند به یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات کودکان مبدل شود؛ چراکه در این مجموعه حدودا ۷ کشتی وجود دارد که شما می‌توانید در آن‌جا انواع ماهی‌ها، آبزیان و موجودات دریایی را مشاهده نمایید.

  • بهای بلیط

بهای بلیط این مجموعه برای کودکان کمتر از ۴ سال رایگان است.

شهر بازی هایلند کیش

یکی از تفریحات کیش که کمتر کسی می‌تواند به سادگی از آن عبور کند، شهربازی هایلند آن است. این شهربازی تنها برای استفاده کودکان نبوده و حتی بزرگسالان نیز می‌توانند از انواع و اقسام بازی‌های آن از جمله چرخ‌وفلک، ماشین کوبنده، بازی‌های الکترونیکی و... استفاده کرده و لذت ببرند.

  • بهای بلیط

بهای بلیط این مجموعه باتوجه به حضور تمامی افراد با هر سنی، متفاوت بوده و باید از گیشه فروش بلیط شهربازی پیگیری شود.

تله کابین کیش

یکی از تفریحات کیش که گزینه بسیار مناسبی برای کودکان نیز محسوب می‌شود، تله کابین است. در واقع شما می‌توانید مسافتی در حدود ۶ کیلومتر را بر فراز خلیج فارس سفر کرده و اوقات آرام و لذت‌بخشی را برای خود و فرزندتان به ارمغان آورید.

  • بهای بلیط

بهای بلیط این مجموعه برای کودکان کمتر از ۵ سال رایگان بوده و برای سایر افراد به‌طور کامل محاسبه می‌شود.

2

پارک برفی کیش

در پارک برفی پنگوئن شما می‌توانید برف‌هایی با ظاهر طبیعی را مشاهده کرده و از تفریحاتی چون تیوپ سواری، سورتمه سواری، برف بازی و... نیز بهره‌مند شوید. البته می‌بایست توجه داشته باشید که حضور کودکان کمتر از ۲ سال در این مجموعه امکان‌پذیر نبوده و سایر افراد نیز باید از تجهیزاتی مناسب بهره‌مند باشند.

  • بهای بلیط

بهای بلیط این مجموعه برای کودکان بالای ۲ سال و سایر افراد به‌طور کامل محاسبه می‌شود.

پاراسل کیش

پاراسل در کیش نیز یکی از تفریحاتی بوده که شما می‌توانید در تور کیش از آن بهره‌مند شوید. در واقع امروزه بسیاری از خانواده‌ها تصور می‌کنند که امکان استفاده از تفریحات آبی در این منطقه همراه با کودکان کمی مشکل خواهد بود؛ اما در واقعیت این امر درست نبوده و شما می‌توانید به همراه فرزندان خود از این تفریح استفاده کنید.

  • بهای بلیط

بهای بلیط این مجموعه برای تمامی افراد به‌طور کامل محاسبه می‌شود.

کشتی تفریحی کیش

با حضور در کشتی تفریحی کیش نیز می‌توانید برای ۲ ساعت اوقات خود را به بهترین شکل سپری نمایید؛ چراکه این مجموعه دارای وعده‌های غذایی دلچسب و تفریحات مفرح برای کودکان بوده که می‌توانند برای تمام سنین مناسب باشند.

  • بهای بلیط

بهای بلیط این مجموعه برای کودکان کمتر از ۴ سال رایگان و برای سایر افراد به صورت کامل محاسبه می‌شود.

پارک سافاری کیش

پارک سافاری دارای تفریحات متعددی چون ترامپولین، ماشین کوبنده و موتور مخصوص کودکان، استوانه جادویی، مینی گلف و عینک واقعیت مجازی بوده که تمامی افراد فارغ از سن، می‌توانند به انجام آن‌ها بپردازند. از آنجایی که حضور در این مجموعه نیاز به رعایت رنج سنی داشته، می‌بایست پیش از خرید بلیط آن نسبت به مناسب بودن آن برای فرزند خود آگاه شوید.

  • بهای بلیط

بهای بلیط این مجموعه برای کودکان و نوجوانان تا سن ۱۱ سال رایگان بوده و برای سایر افراد به‌صورت کامل محاسبه می‌شود.

خانه کودک در مجموعه پارس سافاری کیش

قطعا انجام تفریحاتی چون پینت بال، شترسواری، موتورسواری، عینک واقعیت مجازی، تونل وحشت، بانجی شوتینگ، دارت، فوتبال دستی و… در تمامی زمان‌ها لذت بسیار زیادی داشته و کمتر کسی می‌تواند از کنار آن‌ها به سادگی عبور کند. شما می‌توانید برای انجام تمامی این اقدامات به خانه کودک آفتابگردان کیش در مجموعه پارس سافاری واقع در فاز ۳ صنعتی مراجعه کنید.

  • بهای بلیط

بهای بلیط این مجموعه برای تمامی افراد به‌طور کامل محاسبه می‌شود.

پدل بورد برای کودکان در کیش

اگرچه پدل برد یکی از تفریحات برای بزرگسالان محسوب می‌شود؛ اما شما می‌توانید در محیط مناسب این مجموعه فضای مناسبی را برای کودکان خود فراهم کنید. نحوه انجام این بازی بسیار آسان بوده و تنها باید فرد مورد نظر به‌صورت ‌ایستاده یا نشسته در محل مشخص شده قرار گیرد.

  • بهای بلیط

بهای بلیط این مجموعه متغییر بوده و باید از طریق گیشه فروش بلیط بررسی شود.

باغ پرندگان برای کودکان در کیش

باغ پرندگان نیز یکی از تفریحات شگفت‌انگیز کیش محسوب می‌شود که شما می‌توانید در این محیط به بازدید از ۵۷ نوع پرنده زیبا و منحصربه‌فرد بپردازید.

  • بهای بلیط

بهای بلیط این مجموعه برای تمامی افراد به‌طور کامل محاسبه می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها