حمله به پاسگاه انتظامی در "میناب" صحت ندارد/ خودرو حامل مواد مخدر آتش گرفت

رماندار شهرستان میناب حمله به یک پاسگاه انتظامی در این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: خودروی حامل مواد مخدر در محوطه پاسگاه دچار حریق شد که خوشبختانه این اتفاق هیچ مصدومی نداشته است.

حمله به پاسگاه انتظامی در "میناب" صحت ندارد/ خودرو حامل مواد مخدر آتش گرفت

ساعتی پیش کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن ادعا می‌شد پس از برخورد ماموران انتظامی با یک خودروی سوخت‌بر عده‌ای مهاجم به پاسگاه انتظامی حمله کرده و به این پاسگاه خسارت وارد کرده‌اند.

در همین زمینه مجید سلحشور، فرماندار شهرستان میناب ضمن تکذیب خبر حمله به پاسگاه انتظامی در این شهرستان گفت: هیچ حمله‌ای به پاسگاه انتظامی در این شهرستان به وقوع نپیوسته است.

وی افزود: مطابق اطلاعات دقیق ارائه شده از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان، عصر امروز ماموران انتظامی در یکی از پاسگاه‌های میناب به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و این خودرو را برای انجام بازرسی متوقف می‌کنند.

سلحشور تاکید کرد: پس از بررسی انجام شده محرز می‌شود این خودرو حامل مواد مخدر بوده که برای ادامه مراحل قانونی جهت تکمیل بازرسی‌های تخصصی و همچنین تخلیه مواد مخدر از داخل باک سوخت خودرو این وسیله نقلیه به محوطه پاسگاه منتقل می‌شود.

وی همچنین درباره صدای انفجار شنیده شده از داخل پاسگاه تصریح کرد: هیچ انفجار یا مواردی از این دست که مرتبط با حمله به پاسگاه باشد، رخ نداده اما در حین تخلیه  مواد مخدر مکشوفه از داخل باک خودروی توقیف شده این وسیله نقلیه دچار حریق می‌شود که صدای شنیده شده ناشی از این حادثه بوده و خوشبختانه به هیچ فردی در این حادثه آسیبی وارد نشده است.

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: مردم از توجه به شایعات و کلیپ‌های غیرمعتبر در فضای مجازی خودداری کرده و اخبار را تنها از مراجع رسمی پیگیری کنند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فرماندار
    0

    انکار ار فرماندار .حمله از مردم .چند کشته داشته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها