آموزش و پرورش هرمزگان مرگ دانش آموز مینابی در مدرسه را تکذیب کرد

روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان با انتشار اطلاعیه ای ضمن تکذیب مرگ یک دانش آموز مینابی در مدرسه اعلام کرد: حادثه منجر به مرگ، در مسیر مدرسه به خانه رخ داده است.

آموزش و پرورش هرمزگان مرگ دانش آموز مینابی در مدرسه را تکذیب کرد

در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار خبری در رسانه های جمعی در خصوص مرگ یک دانش آموز مینابی در مدرسه، به استحضار می رساند؛ خبر یاد شده برابر این روایت صحت ندارد.

گزارش میدانی کارشناسان ذیربط حاکیست، این رخداد تلخ در مسیر مدرسه به خانه اتفاق افتاده که مراتب در دست بررسی و تحقیقات است و موضوع با حساسیت لازم از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

پیش از این منابع محلی از مرگ دانش آموز ۱۴ساله درگیری ۲دانش آموز ۱۴ ساله محمد امین بهادری در روستای زرتوجی از توابع دهستان کریان شهرستان میناب خبر داده بودند.
 
بر اساس خبر اولیه یکی از دانش آموزان برای نشان دادن هنر رزمی خود به سینه «محمد امین» ضرباتی را وارد کرد که این ضربات باعث ایست تنفسی و قلبی محمد امین شد و تلاش کادر  مدرسه نیز برای نجات جان وی ناکام ماند.

گفته می شود دانش آموزان مدرسه باقرالعلوم روستای زرتوجی به دلیل تعمیرات مدرسه در حسینه این روستا به مدرسه می‌روند و کلاس‌ها در این حسینیه برگزار می‌شود.

امیری یکی از اهالی این روستا در این باره گفت: دانش آموزان مدرسه باقرالعلوم روستای زرتوجی به دلیل تعمیرات مدرسه در حسینیه این روستا به مدرسه می‌روند و کلاس‌ها برای مدت کوتاهی در این حسینیه برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها