دستگیری عقرب سیاه در میناب

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری یک اوباش سابقه دار در میناب خبرداد.

دستگیری عقرب سیاه در میناب

سردار غلامرضا جعفری، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح مقابله با اراذل و اوباش سابقه دار و در اجرای حکم دادستان شهرستان یک نفر از اراذل و اوباش معروف شهر، مشهور به "عقرب سیاه" که اقدام به نزاع و درگیری، قتل،سرقت به عنف، زوگیری و اخاذی مسلحانه به وسیله سلاح سرد از نوع قمه، اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان و نوامیس نموده بود شناسایی و اقدامات جهت دستگیری این شخص انجام گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی در معیت عوامل یگان امداد و پلیس فتا پس از انجام کار اطلاعاتی، مخفیگاه این شرور سابقه دارد را در منزلی در یکی از خیابان های اصلی شهر میناب شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه، نامبرده را حین درگیری با ماموران و فرار دستگیر کردند.

سردار جعفری اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه، چندین قوطی مشروبات الکلی خارجی ، سه عدد گوشی تلفن همراه و تعدادی چاقو که حین دستگیری به وسیله آن به سمت مأموران حمله ور شده بود نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد:مقابله با اراذل و اوباش در تمام طول سال و به شکل جدی در دستور کار پلیس بوده و پلیس با همکاری سایر ارگان های امنیتی با جدیت با پدیده اراذل و اوباش مقابله می نماید.

منبع: خبرگزاری موج
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    یک اوباش !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها