یادداشت بایدن در دیدار با الکاظمی درباره ایران/ عکس


5 مرداد 1400 - 13:59
60ffd1f52a7db_2021-07-27_13-59
در تصویری که از یادداشت بایدن منتشر شده است نشان می دهد که رئیس جمهور ایالات متحده از نخست وزیر عراق خواسته است که حملات مقاومت علیه امریکایی ها متوقف شود.

یادداشت های جو ⁧ بایدن،⁩ رییس جمهور⁧ آمریکا  در دیدار با⁧ مصطفی الکاظمی، نخست وزیر⁧ عراق در فضای مجازی منتشر شده است که در آن نوشته شد:

‏آمریکا آماده است تا به حملات (علیه خود در خاک عراق) واکنش نشان دهد.
‏ایران⁩ باید توقف حملات (به نیروهایی آمریکایی در خاک عراق) را مدنظر قرار دهد.

یادداشت بایدن در دیدار با الکاظمی درباره ایران/عکس

در تصویری که از یادداشت بایدن منتشر شده است نشان می دهد که رئیس جمهور ایالات متحده از نخست وزیر عراق خواسته است که حملات مقاومت علیه امریکایی ها متوقف شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60ffd1f52a7db_2021-07-27_13-59
5 مرداد 1400 - 13:59

یادداشت های جو ⁧ بایدن،⁩ رییس جمهور⁧ آمریکا  در دیدار با⁧ مصطفی الکاظمی، نخست وزیر⁧ عراق در فضای مجازی منتشر شده است که در آن نوشته شد:

‏آمریکا آماده است تا به حملات (علیه خود در خاک عراق) واکنش نشان دهد.
‏ایران⁩ باید توقف حملات (به نیروهایی آمریکایی در خاک عراق) را مدنظر قرار دهد.

یادداشت بایدن در دیدار با الکاظمی درباره ایران/عکس

منبع: کانال جهان دیپلماسی

66

نظرات 16
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
احمدفسا 0 0 پاسخ 1400/5/6 -10:06

توواشنگتن نشسته گاوچرون میخاد براایرانیها اقابالاسری کنه چندساله بازورنتونسته هیچ غلطی بکنه بازم روکاغذ داره ماروتهدیدمیکنه

خواب زده 11 2 پاسخ 1400/5/5 -20:26

به فرض اینکه آمریکا از عراق بیرون بره خواسته حاکمان ایران عملی بشه قیمت مسکن ماشین برنج مرغ گوشت و.........پایین میاد؟ اقتصاد درست میشه مردم دنبال آرامش وآسایش هستند ۴۳ساله که درحال جنگ وآتش افروزی هستید بس نیست!

معترض 1400/5/6 -07:46

بیرون رفتن آمریکا از منطقه یعنی بیشتر شدن امنیت اقتصادی و امنیت سیاسی و امنیت جانی و ناموسی آن منطقه .... اگر اگر اگر امریکایی ها در غیابشان در آنجا پروژه نفوذ را پیگیری و اجرا نکنند ....... خروج آمریکا از عراق یعنی افزایش تعاملات منطقه ای با عراق توسط همسایگان و نصیب شدن سود آن به نفع خود کشورهای منطقه .... یعنی استقلال در فروش نفت و ........... .خلاصه هرجا آمریکایی نیست آزادی و استقلال در حال استقرار است اگر وابسته ها و آمریکایی های داخلی اجازه دهند !!!

ایرانی 1 4 پاسخ 1400/5/5 -20:23

بایدن اگه میدانستن چقدرنوکرمجانی داره؟؟؟؟؟؟؟

مورچه خوار 10 3 پاسخ 1400/5/5 -20:21

عراق سوریه لبنان یمن خانه ماست؟! اصلا ماچکاره دنیا هستیم چرا سرمون تو کارخودمون نیست چرا بجای سیاست‌های جنگ طلبانه باهزینه این مردم مظلوم ، دنبال آرامش وآسایش مردم نیستید.

شعبانی 3 0 پاسخ 1400/5/5 -19:53

عراق هیچوقت آمریکا رو به ایران نمیفروشه،،اگه آمرکا نباشه عراقی وجود نخواهد داشت مثل افغانستان،،،همونجور که ایران میگه توی سریه مستشار هست،آمریکا هم توی عراق مستشار میماند و مثل ایران هیچی به گردن نمیگیره

قلندر واقعی 1 0 پاسخ 1400/5/5 -18:35

لعنت خدا بر مزدوران عراق که ما را فروختند نمک نشنا

،،، 1400/5/6 -09:21

کوفی ها!!!

ظریف 0 0 پاسخ 1400/5/5 -18:07

بایدن! اونی که انگلیسی بلد بود رفت. اینا مترجماشون وارونه ترجمه می کنن.

حامد 4 14 پاسخ 1400/5/5 -17:15

امریکا پر نخوت، نخوت هر کی بره خانه خود

سید حسین 21 1 پاسخ 1400/5/5 -17:15

بیچاره مردم ایران

کاربر ناشناس 1 3 پاسخ 1400/5/5 -16:52

الان اصلاح‌طلبان ترسیده اند در عراق جنگ می شود این ترسو وبزدلان می ترسند

داروغه 4 0 پاسخ 1400/5/5 -16:33

این یک اخطار بسیار جدی است

ناشناس 13 22 پاسخ 1400/5/5 -15:13

باید جمع کنی بری، اینجا خانه ی ماست. کیا می ترسونی سرخالو !!!

یه کسی 1400/5/5 -15:44

حق داری این حرفو بزنی. چون عراقی هستی!

مهدی 1400/5/5 -16:51

واقعا چه آدمهایی جاهلی پیدا میشن'اگه عراق نبود بدبخت بیچاره الان زن و بچه ای تو اسیر بود

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks