تصویر میزبانی روحانی از قالیباف و رئیسی زیر سایه کرونا


23 شهریور 1399 - 19:39
5f5e3defe0da2_2020-09-13_20-12
نشست سران قوا با حضور رؤسای قوای مجریه، قضاییه و مقننه عصر امروز برگزار شد.

نشست سران قوا با حضور حجت الاسلام حسن روحانی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف روسای قوای مجریه، قضاییه و مقننه عصر امروز برگزار شد.

اخبار تکمیلی از این نشست متعاقباً اعلام می گردد.

 

نشست سران قوا با حضور رؤسای قوای مجریه، قضاییه و مقننه عصر امروز برگزار شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f5e3defe0da2_2020-09-13_20-12
23 شهریور 1399 - 19:39

نشست سران قوا با حضور حجت الاسلام حسن روحانی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف روسای قوای مجریه، قضاییه و مقننه عصر امروز برگزار شد.

اخبار تکمیلی از این نشست متعاقباً اعلام می گردد.

 

منبع: خبرآنلاین

24

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ایمان 2 0 پاسخ 1399/6/24 -13:26

این ۳نفر همونایی نیستن که توی مناظرات پته هم رو ریختن رو آب؟!!!خخخخخ. جمع کنید این بساط ریا و تزویر رو. کاخ نشینها میخوان از کوخ نشینها حمایت کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس 3 1 پاسخ 1399/6/24 -01:11

اينها فقط بايد يه قل دوقل بازي كنند ، اينها رو چه به مملكت داري...