عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

شکایت کمیسیون اصل ۹۰ از زنگنه و روحانی به قوه قضائیه/ پروژه گوره ـ جاسک نباید زودتر از موعد افتتاح می‌شد‌

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: کمیسیون اصل نود از آقایان روحانی و زنگنه برای افتتاح زودهنگام پروژه انتقال نفت گوره ـ جاسک شکایتی به قوه قضاییه ارسال کرده‌‌ است.

شکایت کمیسیون اصل ۹۰ از زنگنه و روحانی به قوه قضائیه/ پروژه گوره ـ جاسک نباید زودتر از موعد افتتاح می‌شد‌

حجت‌الاسلام حسین میرزایی پروژه انتقال نفت گوره ـ جاسک را پروژه‌ای افتخارآمیز برای جمهوری اسلامی دانست و اظهارداشت: این پروژه در جنوب برای انتقال نفت احداث شد و هزار کیلومتر لوله‌گذاری و 5ایستگاه پمپاژ دربین راه داشت که نفت را از گوره به جاسک منتقل کند.

وی ادامه داد: فایده این پروژه برای وقتی بود که اگر تنگه هرمز بسته شد ما بتوانیم نفت را از طرف دیگر تنگه یعنی سواحل مکران و دریای عمان به ابوموسی ببریم اما اخیرا آقای روحانی تصمیم گرفته بود که این پروژه را زودهنگام افتتاح کند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس در ارتباط با رسیدگی به این مسئله در کمیسیون عنوان کرد: ما در کمیسیون اصل نود باحضور متخصصین نفت و خطوط انتقال و همچنین بازرسی‌های میدانی که تعدادی از نمایندگان کمیسیون داشتند، جلسه داشتیم و بحث در این باب بررسی شد که آیا زمان مدنظر آقای روحانی زمان مناسبی برای افتتاح پروژه هست یا خیر.

وی افزود: باتوجه به اینکه پروژه مشکلات فنی داشت، برای مثال بخشی از لوله‌گذاری انجام نشده و لوله‌ها دفن نشده بودند، بخشی از حفاظت کاتودیک مسیر اتفاق نیفتاده و برخی تلمبه‌خانه‌ها نیاز به کار بیشتری داشت یعنی پیشرفت فیزیکی آن به‌اندازه کافی قابل قبول برای این افتتاح نبود، نامه‌ای ازسوی اعضای کمیسیون اصل نود به آقای رئیس‌جمهور نوشته و در آن با ذکر موارد گفته شد که این افتتاح به صلاح نیست.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • بابک
    0

    آخوندی که فقط می تواند در مورد نماز روزه و شکیات با با روایا جعلی حرف بزند از پروژه و کاتودیک اظهار نظر می کند .

    نظرات شما -
    • س
      0

      هه هه هه

  • یه بنده خدا
    0

    تا اونجا که میدونم حفاظت کاتولیگ نیست حفاظت کاتودی یا کاتودیک هستش که برای جلوگیری از خورندگی مثلا لوله های فلزی یا میلگرد هستش. حالا یا ایشون اشتباه گفته یا شما اشتباه نوشتی که اگه شما اشتباه نوشتی تصحیح کنید لطفا. ایشونم اگه اشتباه گفته بهشون بگین با همون کارشناسایی که جلسه داشتید صحبت کنید که درستشو بگن بهتون.

  • بهمن امامیان
    0

    برین خجالت بکشین بخدا گندشودرآوردین ملت گرسنه وبیکار.شما دنبال این حواشی هستین.آقا اجازه این مدادموبرداشته....خاک حیف خاک

  • ناشناس
    0

    چه ادله مسخره ای

  • ناشناش
    0

    زور بهشون اومده چرا نزاشت برای دکتر آیت الله ریسی که افتضاح کنه‌

  • رادبه
    0

    میگن ارزانترین راه انتقال نفت حمل با کشتی است.ما چون الکی برای سرگرمی مردم ایران و جهان با هر کشوری به نیابت داده نشده از طرف مردم ایران مشغله جنگ داریم مجبور شدیم راه یر خرج و مشکل را به راه آسان که همان دوستی با جهان است بر مردم فقیر ایران خط انتقال نفت گوره جاسک راتحمیل کنیم .البته پاداش ما هم رسید.

  • احمد
    0

    لطفاً اسامی کمسیون اصل نود را اعلام کنید تا ما نیز تماس بگیریم

  • رضا95
    0

    زمان رفسنجانی و جهانگیری فولادمبارکه اصفهان چندبارافتتاح شد وفولادسفیددشت هم همین طور.حالا چیزی نشده یکباردیگه رئیسی افتتاح میکنه.

  • غریبه
    0

    از همین حالا یاد روحانی و جهانگیری بخیر

  • حمید
    0

    میلیاردها تومان پول خرج کردن که نفت را از اونور تنگه هرمز بیاورند اینور تنگه هرمز بدلیل اینکه اگر تنگه هرمز بسته شد نفت را صادر کنند مگه تنگه هرمز دست آمریکاست که بخواهد ببندد تنگه هرمز تنگه بین‌المللی است و باید باز باشد و دوما کسی که می تواند ببندد ایران است ببینید چجوری پول بیت المال را نفله می کنند آنوقت به بازنشسته بدبخت که میرسه می‌گویند پول نداریم

  • احمدفسا
    0

    کل مردم ایران ازاینها شاکین خییییییلییییییضربه به مردم زدن من یکی اگه اینا محاکمه نشن میفهمم که ایرا ن اسلامی توش نیس هم این دونفرهم همدستاشون

  • حبیب اله منصوری
    0

    اگراین حضرات محاکمه کردن حلقه گوش دیگران خواهد شد خدا کمک کنه حاج آقا رئیسی را تا مردم حداقل عدالت را گرچه سخت اما میتونن مزه کنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها