قالیباف به سیم آخر زد/ بعضیها هیچ غلطی برای انقلاب نکردند و اسم خود را گذاشتهاند «سوپرانقلابی»
محمدباقر قالیباف گفت: یک عده که اسم خود را گذاشتند انقلابی و سوپرانقلابی اما هیچ غلطی برای این انقلاب نکردند و طلبکار از همه هم هستند.
محمدباقر قالیباف گفت: یک عده که اسم خود را گذاشتند انقلابی و سوپرانقلابی اما هیچ غلطی برای این انقلاب نکردند و طلبکار از همه هم هستند.