یاسر جبرائیلی: اگر بناست با آمریکا ببندیم؛ ظریف را ببریم
یاسر جبرائیلی معتقد است: اگر بناست با آمریکا ببندیم؛ ظریف را ببریم.یک بچه و بساز بفروش و پاساژدار را به مذاکرات فرستادهایم!
یاسر جبرائیلی معتقد است: اگر بناست با آمریکا ببندیم؛ ظریف را ببریم.یک بچه و بساز بفروش و پاساژدار را به مذاکرات فرستادهایم!
نگو ظریف، بگو آقای بدید بره!!!
از فرانچسکو چه خبر؟!!!!
مشکل کشور ماکارشناسایی مثل جبراییلیه