یاسر جبرائیلی: اگر بناست با آمریکا ببندیم؛ ظریف را ببریم

یاسر جبرائیلی معتقد است: اگر بناست با آمریکا ببندیم؛ ظریف را ببریم.یک بچه و بساز بفروش و پاساژدار را به مذاکرات فرستاده‌ایم!

یاسر جبرائیلی: اگر بناست با آمریکا ببندیم؛ ظریف را ببریم
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس

    نگو ظریف، بگو آقای بدید بره!!!
    از فرانچسکو چه خبر؟!!!!
    مشکل کشور ماکارشناسایی مثل جبراییلیه