نبویان: چرا برای هفته بعد قرار مذاکره گذاشتید؟

سیدمحمود نبویان، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در شبکه ایکس نوشت: مسئولان محترم مذاکرات، مگر نگفتید بندهای ۱،۴،۵،۱۰،۱۱ پیش‌شرط ادامه‌ی مذاکرات است و تا عملی نشود، مذاکرات متوقف می‌شود.این بندها کامل اجرایی و عملی نشده است. چرا برای هفته‌ی آینده قرار مذاکراتی گذاشتید؟

نبویان: چرا برای هفته بعد قرار مذاکره گذاشتید؟

IMG_20260626_103100_196

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید